*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حل مشکل افت ولتاژ برق در محله عباس آباد

 

  سال هاست اهالی محله ی عباس آباد در ایمن آباد شمالی از افت ولتاژ برق رنج می برند که این مشکل با پیگیری اهالی این محله و همکاری و تعامل خوب دهیاری و شورای اسلامی روستا، سرانجام بر طرف شد.

 

با توجه به تقاضای اهالی محله عباس آباد در روستای ایمن آباد شمالی مبنی بر ضعف شدید ولتاژ برق و خسارات شدید مالی مبنی بر خرابی وسایل برقی از جمله سوختن یخچال و تلویزیون و..... دهیاری و شورای اسلامی روستا، پیگیر این مهم شده است تا با توجه به وضعیت بودجه نامطلوب دهیاری در حل مشکل مردم این محله اقدام نماید.

 

خوشبختانه با پیگیری و نشست چندباره با مهندس خان محمدی (ریس اداره برق زرگر شهر) و همچنین پیگیری هایی که با برق شمال صورت پذیرفت، موافقت نصب ترانس و 18عدد تیر برق دریافت گردید.

 

با مشخص شدن و تعیین پیمانکار، قرار بر این شد کندن چاله ها برای نصب تیر برق بر عهده اهالی آن خیابان باشد که جای قدردانی فراوان دارد از اهالی زحمتکش این محله، بویژه  از آقای شکراله حسین پور (ساکنین محل) بخاطر مسئولیت هماهنگی و اجرای کندن چاله ها و نصب تیر برق ها را ضمن برقراری تعامل همسایگان در انجام این مهم  بر عهده داشتند.

 

نصب تیر برق ها روز جمعه 30 مردادماه به پایان رسید و در روزهای آینده نیز به امید خدا نصب ترانس نیز صورت می پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستا از همه اهالی این منطقه که در اجرای این پروژه همکاری و تعامل فراوانی با نهاد اجرایی روستا داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید.

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر و عکس: سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # رحمان در تاریخ: یکشنبه 01 شهریور 1394 ، ساعت 09:06 ب ظ
با تشکر از اهالی عباس اباد مخصوصا شکرا.. حسین پور و مرتضی رحمان محمد و عباس حسینی اقا همت و خضرا.. هاشمی تبار که زحمت همه کارها بر عهده این عزیزان بود بقیه اهالی ...
نقل قول
 
 
0 # کوچه ادمون در تاریخ: دوشنبه 09 شهریور 1394 ، ساعت 04:06 ب ظ
بعضی کوچه ادمون نا پول دننه نا کمک کننه هنتی خاننه برق قویم باشه......
دست اونایی ک زحمت بکشینه هم درد نکنه...وشون وچون عروسی..
نقل قول
 
 
0 # mo.....n در تاریخ: جمعه 20 شهریور 1394 ، ساعت 06:06 ب ظ
بلاخره یه نگاهی هم به کوچه عباس آباد شد.
بعد از چندین سال ,دیگه داشتیم فراموش می کردیم ایمن آبادی هستیم.
با تشکر از دوره جدید شورا و دهیار جدید که واقعا زحمت کشیدن.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20