*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

رگبار باران و خنک شدن دمای هوای روستا

 

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان مازندران روز چهارشنبه 28 مردادماه امسال صاف تا نیمه‌ابری در برخی مناطق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

احمد اسدی با بیان اینکه از اواخر روز پنج‌شنبه 29 مردادماه با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر در مازندران مهیا شود، گفت: از پنج‌شنبه شب به‌ویژه روز جمعه شاهد وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده در استان باشیم.

 

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش دمای هوای استان، اضافه کرد: همچنین وضعیت دریای مازندران نسبتا مواج و روزهای پایانی هفته مواج است و برای شنا چندان مناسب نیست.

 

اسدی تصریح کرد: روزهای شنبه به‌ویژه یک‌شنبه 25 مردادماه امسال به‌دلیل استقرار الگوی تابستانه و شکل‌گیری جریانات جنوبی در ارتفاعات استان شاهد افزایش محسوس دما بودیم که این دما در دوره آماری موجود در 10 تا 15 سال اخیر بی‌سابقه بوده‌ است به‌طوری‌که دمای هوا در شهرهای پل‌سفید و فریم به 42، کیاسر 40، کجور 38 و سیاه‌بیشه 37 درجه سانتی‌گراد رسید.


 

 

 

 

 

منبع: فارس نیوز

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098113211 در تاریخ: چهارشنبه 28 مرداد 1394 ، ساعت 12:05 ب ظ
پناه برخداااااااا... .
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20