*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مدال برنز مسابقه بین المللی پایا برای دو نوجوان روستا

 

سید محمدجواد هاشمی کرویی فرزند عیسی (مداح بالاکروکلا) و سید محمد هاشمی کرویی فرزند مرتضی (نوه حاج مصطفی) به صورت تیمی موفق به دریافت مدال برنز مسابقات ریاضی بین المللی پایا شدند.

 

 

 

مسابقات پایا که مخفف پیشگامان ایران اسلامی است با حضور ۱۳ کشور و در پایه ها و گروه های علمی مختلف برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی خانه ریاضی تهران مرحله نهایی هشتمین دوره لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران اسلامی(پایا) با حضور 13کشور و 115 تیم داخلی برگزار گردید.

 

این مسابقات در قالب اردوی سه روزه به صورت مرکزی در اردوگاه شهید باهنر شهر تهران از ششم تا هشتم مردادماه 1394 برگزار گردید، این دانش آموزان در 3 مرحله ی آزمون به رقابت پرداختند.

 

در این میان سید محمدجواد هاشمی کرویی و سید محمد هاشمی کرویی به صورت تیمی و به همراه سه نفر از دوستان خود به نام های توحید منجذب، کمیل یحیی زاده و مهدی نبی پور هر 5نفر از دبیرستان شهید بهشتی بابل در مقطع متوسطه اول در رشته ریاضی، موفق به دریافت مدال برنز مسابقات ریاضی بین المللی پایا شدند.

 

این دانش آموزان که تیم دبیرستان تیزهوشان بابل و پایه ی اول دبیرستان در گروه ریاضی بودند بعد از تیم یزد و قاین، رتبه ی سوم این مسابقات را کسب نمودند.

 

در پایان این مسابقات در یک مراسم با شکوه با حضور سران لشکری و کشوری از دانش آموزان منتخب تجلیل به عمل آمد، گفتنی است دانش آموزان داخلی از 32 استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

 

لیگ علمی پایا اولین مسابقه گروهی کشور بوده که 5 دوره اخیر آن به صورت بین المللی به میزبانی کشور ایران برگزار می گردد.

 

 

 

 

وبسایت روستا این موفقیت علمی ارزشمند را به این دو عزیز روستا

و اهالی ایمن آباد و کروکلا تبریک و شادباش می گوید.

 

 

 

 

 

 

با سپاس از: آقایان علی ایمانی ایمنی و سید حسن هاشمی کرویی(حمزه)

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # حسینعلی اصغرنیا در تاریخ: دوشنبه 26 مرداد 1394 ، ساعت 08:05 ق ظ
این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به اهالی روستا و بویژه خانواده های محترم این عزیزان و همچنین این دو دانش آموز عزیز تبریک عرض نموده و امیدواریم که در آینده شاهد موفقیت های بیشترشان در عرصه های علمی باشیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20