*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خودروهای مسافربر شخصی روستاهای مازندران ساماندهی شد

 

 

مدیر کل حمل و نقل پایانه های مازندران از ساماندهی خودروهای مسافربرشخصی روستاهای استان خبرداد و گفت: تاکنون هم اکنون خودروهای بیش از 120 مسیر روستایی مازندران ساماندهی شده است.

 

 

احمدآفرین محمدزاده روز شنبه در جلسه توسعه شهرستان قائمشهر از تردد خودروهای مسافربری بدون کد و شناسه در مسیرهای روستایی و شهری به عنوان یکی از معضلات بخش حمل و نقل مازندران نام برد و افزود:

 

بیشتر این خودروها در میادین شهرها اقدام به سوار و پیاده کردن افراد می کنند.

 

وی ادامه داد :فعالیت این خودروهای بدون شناسه فعالیت علاوه بر ایجاد معضل ترافیک در شهرها، مشکلات امنیتی نیز برای شهروندان ایجاد می کند.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران به نبود آماری از تعداد خودروهای شخصی که در مسیرهای مختلف استان تردد می کنند، اشاره کرد و گفت: با ثبت نام رانندگان وانجام اقدامات لازم، خودرو و رانندگان مسافربرهای روستایی دارای شناسه و کد شدند.

 

وی از اجرایی شدن این طرح برای خودروهای مسافربر شهری به عنوان گام دیگر اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط نام برد.

 

 

محمدزاده با اشاره به اینکه سه درصد راه های کشور در مازندران وجود دارد، افزود : این درحالیست 10 درصد سفرهای کشور در این استان انجام می شود.

 

وی از محور ساری به قائمشهر به عنوان پرترددترین جاده کشور نام برد و ادامه داد: تردد بالای خودرو و حجم بالای ترافیک بخصوص در تعصیلات علاوه بر ایجاد مشکلات برای مسافران موجب ترافیک در شهرها و دردسرهایی برای شهروندان نیز می شود.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20