*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پخش مستند تلویزیونی روجين، امشب در سیمای استانی

 

 

پخش برنامه روجین حدود ساعت 22 و 15 دقیقه  10 مرداد 1394 خواهد بود.

 

 

با توجه به اهميت روستاي ايمن آباد در بخش لاله آباد بابل به عنوان بزرگترين، پرجمعيت ترين و در عين حال مهمترين روستاي منطقه، اين روستا در قاب تصوير دوربين شبكه ي استاني صدا و سيماي مركز مازندران قرار گرفت.

 

برنامه روجين فيلمي مستند روايي مي باشد كه توسط اهالي و گزارشگر، روايتگر پتانسيل ها و قابليت هاي روستا مي شود.

 

فيلم مستند روجين يك برنامه ي 30 دقيقه اي مي باشد كه به تهيه كنندگي و كارگرداني مهران كاكويي در شبكه استاني سيماي مازندران، تهيه و توليد مي شود.

 

وبسايت روستا با همكاري دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، اقدام به رايزني درخصوص تهيه اين فيلم مستند در روستا نمود.

 

 

 

با توجه به تنيده بودن دو روستاي ايمن آباد و كروكلا و معرفي هردو روستا در يك برنامه، اين پيشنهاد مورد موافقت تهيه كننده قرار نگرفت و اين مهم را همسان با طرح برنامه ي روجين ندانست.

 

لذا بر آن شديم تا اين دو روستا بطور جداگانه معرفي شود. روستاي كروكلا نيز به دليل فاصله ي منطقي بين زمان پخش آن به تابستان سال آينده موكول شد.

 

طرح اوليه و نسبتا" كاملي از بخش هاي مختلف معرفي روستا از سوي وبسايت روستا تهيه و براي تاييد اوليه تقديم اعضاي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد شد و پس از بحث و بررسي و اصلاح، به تهيه كننده و كارگردان روجين ارائه شد.

 

مهران كاكويي تهيه كننده و كارگردان روجين، معيار را نظر خودش دانست و بر اساس خواسته هاي او گزينه ها پيشنهاد و آيتم ها انتخاب شد. ايشان حتا معرفي شهداي روستا توسط برادر جانباز حاج سيدنقي حسيني، يا گفتگو با يكي از مادران شهيد روستا را نپذيرفت و عنوان كرد شيوه پرداخت به شهدا به شكل ديگر و ساده اي صورت خواهد گرفت.

 

 

 

عوامل برنامه:

تهيه كننده و  كارگردان: مهران كاكويي

تصوير بردار: رحمت حاجيان

صدابردار: كاظم اسماعيلي

راوي و گوينده ي متن: سيد جمال الدين موسوي

تدوين: احسان فقيهيان

حمل و نقل: عاليشان

 

 

 

20 عكس از پشت صحنه توليد فيلم روجين، منتشر شده است

كه با كليك روي عكس زير مي توانيد مشاهده نمائيد.

 

 

باز پخش این برنامه روز سه شنبه ی همین هفته 13مردادماه، ساعت17، می باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # منتقد در تاریخ: یکشنبه 11 مرداد 1394 ، ساعت 04:05 ق ظ
برنامه روجین را از تلویزیون دیدم. به نظر من و خانواده ام اصلا برنامه خوبی نبود. حتی ده درصد از امکانات روستا را ندیدیم. اگر برنامه برای ایمن آباد بود، کهنه حموم چرا؟ اگر قرار بود توانمندی روستا رو ببینیم، به بدترین شکل دیدیم. ایمن آباد مساوی شد با چهار نفر گونی دوز و خانمهایی که دارن حخ کا میکنند و بافتن تور ماهیگیری که اصلا ربطی نداشت. مشخص نبود که راوی برنامه دنبال چه چیزی است. اگر قرار بود توانمندی روستا به نمایش درآید که به بدترین شکل شاهدش بودیم.
از برنامه ساز و یا افرادی که دست اندرکار بودند، این سوال را داریم، آیا وجود 150 نفر تحصیل کرده، مرکز بهداشت، اورژانس115، کارخانه های شالیکوبی، توانمندی نبودند، از همه خنده دار تر معرفی کننده روستای ما دلیل بزرگی روستای ما را تعداد شوراهایش می داند و محل اصطبل اسب میر صفی لاله آبادی خیلی مهم تر از معرفی تعداد شهدای محل است. بنظرم بجای خوشحال شدن باید گریه کرد.
نقل قول
 
 
0 # سید علی حسینی در تاریخ: یکشنبه 11 مرداد 1394 ، ساعت 10:05 ق ظ
باسمه تعالی
باسلام
این فیلم مستند را دیدم، خیلی سبک و بی‌محتوا بود. خیلی بهتر از این می توانست باشد. به داشته‌های ما اشاره نکرد ولی نداشته‌های ما را مفصّل بیان کرد!راستی در معرفی کروکلا باز به حمّام قدیمی اشاره می‌شود؟!!!

ایمن آباد اینقدر کوچک نبود. به خیلی چیزها می‌شد اشاره کرد.

راستی ایمن آباد افراد تحصیل کرده، صنایع غیر یدی و افراد کارآفرین دیگر نداشت؟!!!
نقل قول
 
 
0 # ايمن آبادي در تاریخ: یکشنبه 11 مرداد 1394 ، ساعت 01:05 ب ظ
سلام دست همه درد نکنه. اینکه بعد از سال ها روستامون تو تلویزیون معرفی شد. اگر چه ایرادهای زیادی داشت و معرفی روستامون اونی نبود که باید باشه.
حرف دوستان درسته اما منصف باشیم. شاید دست دهیار و اعضای شورا و اعضای وبسایت نبوده و خودشون برنامه هاشون رو چیدن. همینکه اینکار اونهم بدون هزینه، انجام میشه خودش ارزش داره.
ایشااله این دفعه بهتر معرفی بشه.
نقل قول
 
 
0 # ابنوایی ریکا در تاریخ: یکشنبه 11 مرداد 1394 ، ساعت 01:05 ب ظ
سلام.
اول تشکر می کنم از اینکه این فیلم درست شد.

دوم اینکه آقایان منتقد خوب انتقاد کردند و حرفشون درست هست اما هیچ محتوایی نداشت را من قبول نمی کنم.باید بدانیم انتقاد خیلی راحت است اما هیچوقت تو گود قرار نمی گیرند،اینکه حتا بعضیا حاضر نیستند یک هزار تومانی از جیبشان خرج بکنند.

خیلیها تو روستا تا کاری می کنند می چسبند به دهیار و شورا تا پولی بگیرند برای انجام کارشان. تازه به نام خودشان تمامش می کنند،اما آقای امینی سایت روستا، نه تنها از دهیاری هیچ پولی تقاضا نکرد بلکه از جیبش هزینه کرد.
تازه خیلی از خانواده ها تو روستامون کیسه دوزی می کنند یا لب جاده کیسه دوزی دارند. عزیزان منتقد مثل اینکه تو روستا زندگی نمی کنند.
اینکه اسامی شهدا یا عکس اونها نبود مهم بود اما اینکه چرا اینکار انجام نشد جای سئوال از برنامه ساز هست. چون آقای امینی خودش برادر شهید هست.
لاسمی ها هم که ماشااله گل کاشتند!
تا اونجایی که من اطلاع دارم همه چیز روستا طراحی شده بود و در جلسه دهیاری و شورا مشخص شده بود و چیزی از قلم نیفتاده بود.

هر کاری یه ایرادهایی دارد. انشااله دفعه دیگه کار بهتری انجام بشود.

از همه تشکر می کنم.
نقل قول
 
 
0 # لاىه اوزون در تاریخ: یکشنبه 11 مرداد 1394 ، ساعت 09:05 ب ظ
خىلى باحال بود. مرسى..
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20