*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خبری از پرواز شاهین بر فراز آسمان روستا نیست!!

مدت زمانی است که خبری از تیم فوتبال روستایمان یعنی شاهین کروکلا نیست. تیمی که جواز حضور در لیگ دسته ۲ استان را به دست آورده است و یکی از بزرگترین افتخارات ورزش فوتبال روستا را، تا به امروز،با سرمربی گری سید علی هاشمی کرویی و درخشش مالک طوقانی رقم زده است.

 

 

تیم فوتبال شاهین کروکلا همانگونه که در جدول لیگ دسته۳ فوتبال استان(که در زیر آمده) مشخص است توانست با ۲۲ امتیاز و با درخشش مالک طوقانی با تفاضل گل بهتر، به لیگ دسته۲ استان صعود کند.

 

 

نام تیم

بازی

برد

باخت

مساوی

زده

خورده

تفاضل

امتیاز

۱

چشمه سنگ تجن نوشهر

۱۱

۷

۲

۲

۲۰

۱۳

۷

۲۳

۲

شاهین کروکلا بابل

۱۱

۷

۳

۱

۳۱

۱۷

۱۴

۲۲

۳

زنگی کلا دابو علیا سرخرود

۱۱

۷

۳

۱

۲۹

۲۰

۹

۲۲

۴

متحد بیشه سر قائمشهر

۱۱

۵

۴

۲

۲۶

۱۵

۱۱

۱۷

۵

لوازم خانگی مهرداد ساری

۱۱

۳

۷

۱

۱۰

۲۶

۱۶-

۱۰

۶

نوین شورکای جویبار

۱۱

۲

۷

۲

۱۳

۲۵

۱۲-

۸

 

سيد علي هاشمي سرمربي تيم فوتبال شاهين كروكلا با قدر داني از تمامي بازيكنان تيم و پيشكسوتان فوتبال روستا و تمامي اهالي محترم روستا،كه همواره حاميان معنوي و مادي تيم و ورزشگاه شهداي ايمن آبادوكروكلا بودند اذعان داشتند كه تغييرات خاصي را در تيم به وجود آوردند.

آقاي هاشمي ۴ بازیکن تیم را بخاطر بی نظمی از تیم اخراج نمودند و سه بازیکن نیز  حالت معلق دارند و ۲ بازيكن جديد نیز از روستاهای شاهکلا و کتی سر به بازیکنان تیم فوتبال شاهين كروكلا اضافه شده اند.

 

ایشان جمعه هر هفته را  برای انجام بازی فوتبالِ تیمِ شاهین در نظر گرفته اند و تمرینات جدی تیم  را بعد از تعطیلات نوروز۹۲ اعلام نمودند.

آقای هاشمی در ادامه افزودند: قرعه كشي مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای استان مازندران در فصل ورزشی ۹۲-۹۳ ، در ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در هیات فوتبال استان مازندران واقع در شهرستان ساری انجام مي شود.در اين فصل از بازيها هفت تيم به نامهاي سد نكا، خورشيدكلا گلوگاه، استقلال رشكلا  آمل، اسب چين سلمانشهر، شهداي مياركلا، چشمه سنگ تجن نوشهر و شاهین کروکلا بابل حضور دارند، كه بصورت دوره اي و رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت.

سرمربي تيم شاهين  از مردم روستا تقاضا نمودند حمايت همه جانبه  و عملي خود را از تيم فوتبال روستا بنمايند تا انگيزه همه بچه هاي تيم در راستاي رسيدن به اين موفقيت دو چندان شود.

ایشان از عزیزانی که قول قطعی در راستای حمایت مالی تیم دادند، تشکر و قدردانی نمودند از جمله آقایان علی نوراله زاده، فخرالدین نوراله زاده و سید نعمت هاشمی کروئی(فرزند علی) و از همه علاقه مندان و کسانی که توان کمک مالی به تیم فوتبال روستایشان را دارند دعوت به همکاری و همیاری بیشتر نمودند.

آقاي سيد علي هاشمي كروئي سرمربي تيم فوتبال شاهين كروكلا اين قول را به مردم روستا دادند كه تيم را به هر شكل ممكن راهي ليگ دسته اول استان كنند و اين مي طلبد به اتحاد و همدلي همه مردم روستا.

سوال:به نظر شما آيا تيم شاهين كروكلا ميتواند روزي به ليگ برتر فوتبال كشورمان راه پيدا كند؟

       آيا مراحل زير را مي تواند با حمايت همه مردم روستا، حتي شخص شما، طي كند؟

ليگ دسته ۳ استان

ليگ دسته ۲ استان

ليگ دسته ۱ استان

ليگ دسته ۳ كشور

ليگ دسته ۲ كشور

ليگ دسته ۱ كشور(ليگ آزادگان)

ليگ برتر

 

منتظر نظرات شما هستيم.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20