*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

هجدهمين يادواره شهداي روستا برگزار مي شود

 

 

طبق سال هاي گذشته در گراميداشت ياد و خاطره 15 تن از شهداي گرانقدر روستاي ايمن آباد و كروكلا، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، و در حالی که فضای استان مازندران به عطر حضور سی شهید غواص مازندران معطر شده است، اين مراسم برگزار مي شود.

 

پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا با همكاري خانواده محترم شهدا و اهالي روستا، جهت پاسداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر روستايمان ايمن آباد و كروكلا، اقدام به برگزاري يادواره شهدا مي نمايد.

 

از اين جهت امسال نيز در همين راستا، هجدهمین يادواره 15 شهيد روستايمان سه شنبه، در مسجد جامع روستا، كنار مزار شهدا برگزار مي شود.

 

 

 حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 

در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي روستايمان كه از سال 1377 به اين شيوه برگزار مي شود، ميزبان واقعي خود شهدا هستند و اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا به ياد داشته باشند در هر كجاي كشور كه باشند در صورت امكان، جهت يادآوري جانفشاني شهدا و تجديد بيعت با آرمان هاي شهدا و امام شهدا، در روز و ساعت برگزاري يادواره در مراسم و كنار مزار شهدا حضور يابند.

 

 

 

 

سخنران: حضرت آیت اله سید رحیم توکل

 

مداح: آقای جوادی

 

 

 

 


هجدهمين يادواره 15 شهيد روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

سه شنبه 20 مردادماه 1394

 

ساعت 16 تا 19

 

مزار شهيداي روستاي ایمن آباد

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098113211 در تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1394 ، ساعت 05:05 ب ظ
دربهار ازادى يادشهدا باقى...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20