*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مستند تلویزیونی روجين در ايمن آباد

 

با توجه به اهميت روستاي ايمن آباد در بخش لاله آباد بابل به عنوان بزرگترين، پرجمعيت ترين و در عين حال مهمترين روستاي منطقه، اين روستا در قاب تصوير دوربين شبكه ي استاني صدا و سيماي مركز مازندران قرار گرفت.

 

برنامه روجين فيلمي مستند روايي مي باشد كه توسط اهالي و گزارشگر روايتگر پتانسيل ها و قابليت هاي روستا مي شود.

 

فيلم مستند روجين يك برنامه ي 30 دقيقه اي مي باشد كه به تهيه كنندگي و كارگرداني مهران كاكويي در شبكه استاني سيماي مازندران، تهيه و توليد مي شود.

 

وبسايت روستا با همكاري دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، اقدام به رايزني درخصوص تهيه اين فيلم مستند در روستا نمود.

 

 

 

با توجه به تنيده بودن دو روستاي ايمن آباد و كروكلا و معرفي هردو روستا در يك برنامه، اين پيشنهاد مورد موافقت تهيه كننده قرار نگرفت و اين مهم را همسان با طرح برنامه ي روجين ندانست.

 

لذا بر آن شديم تا اين دو روستا بطور جداگانه معرفي شود. روستاي كروكلا نيز به دليل فاصله ي منطقي بين زمان پخش آن به تابستان سال آينده موكول شد.

 

طرح اوليه و نسبتا" كاملي از بخش هاي مختلف معرفي روستا از سوي وبسايت روستا تهيه و براي تاييد اوليه تقديم اعضاي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد شد و پس از بحث و بررسي و اصلاح، به تهيه كننده و كارگردان روجين ارائه شد.

 

مهران كاكويي تهيه كننده و كارگردان روجين، معيار را نظر خودش دانست و بر اساس خواسته هاي او گزينه ها پيشنهاد و آيتم ها انتخاب شد. ايشان حتا معرفي شهداي روستا توسط برادر جانباز حاج سيدنقي حسيني، يا گفتگو با يكي از مادران شهيد روستا را نپذيرفت و عنوان كرد شيوه پرداخت به شهدا به شكل ديگر و ساده اي صورت خواهد گرفت.

 

اين برنامه به احتمال زياد در هفته سوم مردادماه 1394، از سيماي شبكه استاني مازندران پخش خواهد شد.

 

 

عوامل برنامه:

تهيه كننده و  كارگردان: مهران كاكويي

تصوير بردار: رحمت حاجيان

صدابردار: كاظم اسماعيلي

راوي و گوينده ي متن: سيد جمال الدين موسوي

تدوين: احسان فقيهيان

حمل و نقل: عاليشان

 

 

 

20 عكس از پشت صحنه توليد فيلم روجين، منتشر شده است

كه با كليك روي عكس زير مي توانيد مشاهده نمائيد.

 

 

 

 

 

 

 عکس ها از: عسكري اميني ايمن آبادي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20