*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بارش باران روزهاي آينده نيز ادامه دارد

  بر اساس آخرين اطلاعات اداره كل هواشناسي استان مازندران از روز پنجشنبه 25 تيرماه 1394، بارش باران در مناطق مختلف مازندران بصورت پراكنده آغاز و تا روزهاي آينده نيز ادامه خواهد داشت.

 

بر اين اساس آخرين اطلاعات و اخبار، بارش باران صبح و بويژه بعدازظهر امروز در روستاي مان ايمن آباد و كروكلا همانند شهرستان بابل، شدت يافت و همچنان(ساعت23، يكشنبه28تيرماه) در حال باريدن است.

 

 

نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان با بيان اين خبر كه بارش باران بصورت پراكنده تا پايان هفته در مازندران ادامه خواهد يافت، افزودند: با تقویت جریانات شمالی سطح زمین و همراهی آن با  عبور امواج تراز میانی جو، تا روز چهارشنبه 31تيرماه،  بارندگی در استان ادامه خواهد يافت.

 

دمای هوا طی این مدت (بین 5 تا 10 درجه) کاهش ‏یافته واحتمال رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود و دریای خزر  نیز مواج پیش‏ بینی می‏ شود.

 

 

 

به نظر مي رسد كشاورزان روستا در چنين روزهايي چندان به بارش باران دلخوش نيستند. چراكه بارش باران در زماني كه خوشه هاي برنج سر برآورده اند و نياز به تابش آفتاب دارند و از طرفي آبياري زمين هاي زراعي نيز متوقف شده است، باعث خسارت به محصول كشاورزي شان در شاليزارها خواهد شد.

 

 

 

 

 

رودخانه هاي روستا نيز طي چند روز گذشته پر آب شده اند. البته نبايد از نظر دور داشت كه لايروبي نشدن رودخانه ها دليل اصلي بالا آمدن سريع آب رودخانه هاي روستاست كه احتمال آبگرفتگي معابر نيز وجود خواهد داشت. با دقت در تصوير زير كه به ترتيب در 22تيرماه و 27 تيرماه ثبت شده است مي توان به اين نتيجه دست يافت.

 

 

 

دوشنبه 29 تيرماه1394، ساعت 6 صبح:

بارش باران طي ساعت هاي پيش ادامه داشته است. در دقايقي بر شدت آن بسيار افزوده ميشد و روستا را زير رگبار بارش خود درآورد. در حال حاضر نيز بارش باران، در روستا و همچنين شهرستان بابل ادامه دارد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20