*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

باز هم بريدگي روستا و اين بار تصادف با موتور سيكلت

 

بارها و بارها حوادث ناگواري در جاده بين المللي و جدا كننده ايمن آباد شمالي و جنوبي از سال 1344 تا به حال رخ داده است، اما همچنان بايد شاهد بعضي تصادفات وحشتناك بود.از خسارت هاي مالي گرفته تا خسارت هاي جاني.

 

با توجه به تصادفات گزارش شده در سال جاري و قول مسئولان و نمايندگان مجلس مبني بر پيگيري اين مهم، خبري از حل مشكل مهمترين نقطه حادثه خيز در روستا نيست.

 

بر اساس آخرين خبرها غروب امروز يكشنبه 21 تيرماه 1394، يكدستگاه موتور سيكلت متعلق به سيد علي حسيني ايمني فرزند حسين(ساره حسين) كه راكب آن عباس(فرزند علي) بوده است و سرنشين موتور سيكلت سيد اسماعيل حسيني ايمني فرزند حاج رمضان، با برخورد به خودروي سواري پرايد سرنگون شد و خبرها از شكستگي پاي عباس حكايت مي كند و خوشبختانه خسارت جدّي به ايشان وارد نشده است. از طرفي سيد اسماعيل حسيني نيز بدون آسيب ديدگي مرخص شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در هرصورت انحراف به سمت چپ براي دور زدن از بريدگي خطراتي را براي اهالي طي سال هاي اخير به وجود آورده است. اميدواريم ضمن رعايت اصول راهنمايي و رانندگي بويژه در نقاط حادثه خيز از بروز خسارت به خود و ديگران پيشگيري نمائيم.

 

 

 

 

 

اميدواريم هر چه زودتر اين مشكل بريدگي جاده ي بين المللي در روستا، كه از سوي مسئولين راه و شهرسازي بابل و همچنين نمايندگان مردم روستايمان و بابل در مجلس شوراي اسلامي، مورد توجه قرار گرفته است، نهادهاي اجرايي سه روستا از جمله اعضاي شوراي اسلامي و دهياري ايمن آباد، پايين كروكلا و بالا كروكلا، بطور جدي پي گير اين امر مهم شوند تا در دراز مدت، شاهد حوادث ديگر و پرداخت خسارت جاني، نباشيم.

 

 

 

 

 

دو شيوه و راه حل اساسي و اجرايي شدن هر دو شيوه، براي برون رفت از حوادث در اين نقطه حادثه خيز روستا، پيشنهاد مي شود:

 

اول: حذف بريدگي و ايجاد دور برگردان

 

دوم: ساخت و احداث زيرگذر براي عبور و مرور تيلر كشاورزي و عابر پياده با توجه به غير استاندارد بودن و برقي نبودن پله هاي پل عابر پياده.

 

 

 

 

 

  ارسال خبر و عكس ها: حسن لاسمي ايمني و اميد كريمي ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20