*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تصادف در حريم جاده ي اصلي روستا خسارت جاني نداشت

 

  بارها و بارها حوادث ناگواري در جاده بين المللي و جدا كننده ايمن آباد شمالي و جنوبي از سال 1344 تا به حال رخ داده است، اما همچنان بايد شاهد بعضي تصادفات وحشتناك بود. از خسارت هاي مالي گرفته تا خسارت هاي جاني.

 

بر اساس آخرين خبرها بعدازظهر ديروز شنبه 20 تيرماه 1394، يك دستگاه خودروي سواري سمند كه مسير جاده ي بين المللي بابل به آمل را طي مي نمود، بر اثر انحراف به راست، كنترل خود را از دست داد و به كناره ي جاده اصلي منحرف شد و با برخورد شديد به تير برق قديمي روستا، ضمن خم نمودن شديد آن، متوقف شد.

 

خسارت وارده به خودروي سمند زياد بود اما خوشبختانه سرنشين آن سالم ماند. از طرفي جاي خوشبختي نيز بوده است كه در كنار جاده ي اصلي كه اصولا" تعدادي از اهالي براي صحبت كردن مي ايستند و يا مي نشينند، در آن ساعت شخص خاصي حضور نداشت و از اينجهت شاهد حادثه اي نبوديم.

 

 

 

تا تصميم اداره راه و شهرسازي كشور، مازندران و بابل درباره مشكلات مربوط به آزادسازي حريم جاده ها بويژه در قسمت ايمن آباد شمالي كه مغازه ها چسبيده به جاده بين المللي هستند، اميدواريم اهالي روستا دقت نظر بيشتري در اينخصوص داشته باشند، تا شاهد حادثه ي ناگواري نباشيم.

 

 

 

 درباره شرايط آزادسازي حريم جاده ها ازجمله زمان، متراژ و هزينه هاي پرداختي از سوي دولت، در هفته هاي آينده اطلاعاتي را دريافت و در اختيار شما قرار خواهيم داد.

 

 


 

 

 

عكس زير متعلق به سال 1362 مي باشد كه توسط سه تن از جوانان ديروز روستا، در همين مكاني كه تصادف رخ داده است گرفته شده است.

 

 جانباز مهدي كريمي، جانباز نوروزعلي كريمي و مرحوم كريمي

 

 

 

 

 

 

ارسال خبر و عكس: حسن لاسمي ايمني(فرزند اكبر)

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20