*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خبر فوري: افت دوباره فشار آب در روز پنجشنبه

 

بر اساس آخرين خبرها از روستا، آب آشاميدني بسياري از خانوارهاي روستاي ايمن آباد از ساعتي پيش قطع شده است.

 

تانكرهاي آب از سوي بخشداري لاله آباد در حال آبرساني به اهالي روستا مي باشند.

 

با توجه به پيگيري هاي دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستا، با حضور خبرنگار شبكه استاني سيما و پيگيري اين مهم در راديو مازندران، گروهي از سوي اداره كل آب و فاضلاب روستايي مازندران از ساري با تجهيزات كافي در كنار چاه تامين كننده آب شرب روستاي ايمن آباد و ساير روستاها كه در روستاي درويش خيل واقع شده است حاضر شده اند و در حال حل مشكل مربوطه هستند.

 

سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند: مسئول امور آب روستاهاي بخش لاله آباد يعني آقاي بشكم، به همراه ساير همكارانشان از ظهر امروز در حال افزايش ميزان عمق چاه و انتقال آب به منبع آب مورد نظر و پاكسازي آب از آلودگي با استفاده از كلر هستند تا با پمپاژ  آب به لوله هاي آب روستاها از جمله روستاي ايمن آباد،  اين مشكل را حل نمايند.

 

بر اين اساس تا صبح فردا چهارشنبه 17 تيرماه 1394، مشكل آب روستا حل خواهد شد.

 

 

چهارشنبه 17 تيرماه 1394 ساعت 8 صبح:

 

آب آشاميدني روستا از ساعات بامدادي امروز يعني حدود يك صبح وصل شد.

 

 

خبرها حاكي از آنست كه فشار آب همانند سابق نيست اما يكي دو روز آينده شرايط بهتر خواهد شد.

 

 

اميدواريم با توجه به بحران آب در منطقه ي مان كه البته اين سال ها بحران آب را در جهان نيز شاهد هستيم با استفاده بهينه از آن، در حفظ اين منبع عظيم حيات بكوشيم.

 

 

 

 

چهارشنبه 17 تيرماه 1394 ساعت 17 صبح:

 

بر اساس آخرين خبرها از سوي دهياري روستاي ايمن آباد، مشكل آب شرب روستا حل شده است. اما با توجه به تغيير و تعويض وسيله پمپاژ آب از تراكتور به توربين كه صبح فردا پنجشنبه 18 تيرماه انجام خواهد شد، طي انجام اين فرآيند، آب شرب روستا داراي افت فشار خواهد شد و شايد هم شاهد قطعي آن باشيم.

 

سيد نقي حسيني ايمني با بيان اين خبر افزودند: اين افت فشار آب شرب روستا، از ساعت 8 صبح تا 8 بعدازظهر مي باشد. لذا اهالي روستاي ايمن آباد نسبت به ذخيره سازي آب مصرفي خانواده، اقدام نمايند.

 

 

 

 

 

 

آخرين خبرها درباره مشكل آب شرب روستاي ايمن آباد، در همين عنوان خبري

به آگاهي اهالي رسانده خواهد شد.

 

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20