*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مادر اولين شهيد روستا در بيمارستان بستري شد

 

حاجيه خانم ربابه قاسمي، مادر شهید رمضان قرباني ايمني به علت بیماری قلبی در واحد سي سي يو در بيمارستان بابل كلنيك بابل بستري شده است.

 

مادر اولين شهيد روستا، به علت بيماري قلبي و بالا بودن قند و چربی خون و عدم کنترل فشار خون، حدود چهار سال است که بصورت دائم و منظم تحت نظر پزشك قرار دارد و از طرفي در بيمارستان ها بستري مي شود.

 

 

 

آخرین بار نيز هفته  پیش به دلایل عنوان شده به مدت 6 روز در بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری شده بود كه روز چهارشنبه دهم تيرماه 1394، از بيمارستان مرخص مي شود اما روز پنجشنبه مجددا" به علت وخامت حالش در بیمارستان بابل کلینیک و در بخش سی سی یو بستری شده است.

 

پسرش محمود قربانی که با وجود دغدغه هاي زندگي از جمله بيماري فرزندش، در این چند سال حتی یک لحظه مادرش را تنها نگذاشت و در ایام بیماری مادر، تمامي بار مسئولیت اعزام به تهران و شهرهای مختلف استان و بابل را به عهده گرفته است، عنوان نمودند:

 

پزشک معالجش وضعیت مادر را موکول به مشخص شدن نتیجه آزمایشات اعلان نموده است.

 

 

وبسايت روستا از طرف اهالي روستا آرزوي سلامتي و شفاي كامل مي كند براي اين مادر گرامي روستا كه سنبل استقامت و پايداري و در عين حال نماد قدرت بالاي ايمان مي باشد.

 

 

 

 

حاجيه خانم ربابه قاسمي ايمني پس از شنيدن خبر شهادت فرزندش به عنوان اولين شهيد روستا، در 23 تيرماه سال 1361 مصادف با 22 رمضان كه خبر شهادت فرزندش را روز جمعه پس از بازگشت از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع، مي شنود، دستانش را به سمت آسمان بلند مي كند و خدا را شكر گزار مي شود.

 

ايشان در ادامه با صلابت ايمان و استقامتش پيشاپيش همه ي  مردم به همراه مادر، خواهر و دخترش به تشييع پيكر پاك فرزندش مي پردازد و برگ زريني را در تاريخ كشورمان ايران، استان مازندران و روستاي ايمن آباد و كروكلا ثبت مي كند.

 

 

 

 

اميدواريم مادران امروز روستا، درس مقاومت و بردباري و افزايش قدرت ايمان را

از مادراني چون مادر شهيد قرباني كه در روستايشان و در همسايگي شان هستند بياموزند.

 

 

 

 

 

درود و سلام و صلوات به مادران شهيد روستا و كشورمان ايران

 

 

 

 

پنجشنبه 18 تيرماه 1394:

حال عمومي مادر شهيد قرباني به لطف خدا و تلاش پزشكان، خوب و بهتر شده است و روز دوشنبه 15 تيرماه، از بیمارستان بابل كلنيك مرخص گرديد.

 

 

اميد به سلامتي و شفاي كامل ايشان.

خداوند به همسرشان يعني پدر بزرگوار شهيد قرباني نيز سلامتي و طول عمر با عزت

عنايت بفرمايد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+2 # حسيني در تاریخ: جمعه 12 تیر 1394 ، ساعت 11:04 ق ظ
دست آقاي اميني درد نكنه كه اين ارزش ها رو بصورت مستند بيان مي كنه.

قابل توجه فرمانده و اعضاي بسيج روستا.

خدا به ايشان شفاي كامل بدهد.
نقل قول
 
 
+2 # ق _ ایمنی در تاریخ: شنبه 13 تیر 1394 ، ساعت 04:04 ق ظ
به حق این ماه عزیز و پر برکت، خداوند به این مادر عزیز و اسطوره صبر و مقاومت، نعمت سلامتی و شفای عاجل عطا بفرماید. انشااله.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20