*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آغاز ساخت مدرسه متوسطه پسران در روستا

 

پيگيري هاي اعضاي انجمن اوليا و مربيان مدارس روستا و همچنين قائم مقام خيرين مدرسه ساز شهرستان بابل در راستاي حل كمبود فضاي آموزشي مدارس پسرانه روستا، جواب داد و نزديك به يكماه از آغاز به كار پروزه ساخت مدرسه پسرانه روستا مي گذرد.

 
كمبود فضاي آموزشي در مدارس روستا و شرايط نامناسب فرهنگي براي دو مقطع دبستان و متوسطه در يك محيط تحصيلي، زنگ خطر جدي براي دانش آموزان روستا به حساب مي آمد.

 

 

مدرسه جديد روستا به نام جوادالائمه، در ضلع جنوبي مدرسه حاج حسن لاسمي ايمني واقع است و در زميني به مساحت 2800 متر مربع در حال ساخت مي باشد.

 

2100 متر از زمين مورد نظر توسط خيّر مدرسه ساز روستا و كشورمان، حاج محسن لاسمي ايمني در سال 1389 به ارزش ريالي 500ميليون ريال، خريداري و اهدا شده است و 700 متر ديگر آن نيز توسط سيد حيدر هاشمي كرويي(ملا دادا) به آموزش و پرورش هديه شد. در حقيقت كل زمين متعلق به سيد حيدر بوده است.

 

با توجه به پيگيري هاي مداوم حاج محسن لاسمي ايمني مبلغي معادل 120 ميليون تومان در سال 1390 از سوي سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس به اين مدرسه اختصاص يافت و زير بنا و بناي اسكلت بتوني آن ساخته شد.

 

 

 

در سال 1393 ، با پيگيري هاي قائم مقام خير مدرسه ساز بابل، مدير مجتمع ولايت روستا يعني آقاي خان گلي زاده و اعضاي انجمن اوليا و مدرسه روستا، طي برگزاري جلسات متعدد با آقاي احمدي رياست آموزش و پرورش بابل و همچنين  آقای مهندس شیرزاد مدير كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، آقايان نياز آذري و ناصري نمايندگان مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي، مبلغ يكصد ميليون تومان نيز تعيين بودجه شد و به ساخت مدرسه اختصاص يافت و به حساب اداره كل نوسازي، تجهيز و توسعه مازندران واريز شد.

 


 

 

 

 

 

در مهرماه و آبان ماه سال 1393، پيگيري هاي اين عزيزان يعني اعضاي انجمن اوليا و مربيان مدارس روستا و همچنين قائم مقام مجمع خيّرين مدرسه ساز شهرستان بابل در راستاي حل كمبود فضاي آموزشي مدارس پسرانه روستا، ادامه يافت و آقای مهندس شیرزاد مدير كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران با احداث مدرسه متوسطه اول نيمه كاره ي روستا و آغاز عمليات اجرايي آن طي دي ماه 1393 موافقت نمودند.

 

با پيگيري هاي مستمر و ادامه دار اين عزيزان در نهايت با انتخاب پيمانكار در مناقصه ي ساخت مدرسه يعني شركت برج سازان بابل، ارديبهشت سال 1394، كار تكميل مدرسه ي نيمه كاره ي روستا به نام مدرسه 6كلاسه ي جوادالائمه ايمن آباد آغاز شد.

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس آخرين خبرها ساخت اين مدرسه تا پايان سال 1394 به اتمام خواهد رسيد و تا تجهيز و آماده سازي نهايي آن به احتمال زياد در مهرماه سال 1395، براي سال تحصيلي 1394_1395 افتتاح خواهد شد.

 

لازم به توضيح اينكه اين مدرسه داراي 6 كلاس درس، يك آزمايشگاه، يك كتابخانه، اتاق و دفتر مديران و معلمان، آبدارخانه، نمازخانه، سرويس بهداشتي و يكدستگاه خانه ي سراي داري مي باشد.

 

از طرفي مشكل كمبود فضاي آموزشي در سال تحصيلي جديد يعني مهرماه 1394، با افتتاح دو كلاس درس در طبقه همكف مدرسه ي جوادالائمه حل خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

وبسايت روستا از آقايان حاج محسن لاسمي ايمني، سيد حيدر هاشمي كرويي، مهندس شیرزاد مدير كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان،احمدي رياست آموزش و پرورش بابل، خان گلي زاده (مدير مجتمع ولايت روستا)، اعضاي انجمن اوليا و مربيان مدارس روستا و ساير عزيزان كه در حل مشكل كمبود فضاي آموزشي مدرسه پسرانه ي روستا تلاش نمودند، سپاسگذاري مي كند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال خبر: سید هادی حسینی ایمنی رئیس انجمن اولیا و مربيان مدارس پسرانه روستا

 

 

 

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+1 # ابنوايي ريكا در تاریخ: چهارشنبه 03 تیر 1394 ، ساعت 02:04 ب ظ
دست همه عزيزان درد نكنه.
از نيازهاي مهم روستا بود.

خداوند به همه بويژه حاج محسن روستامون سلامتي بده كه در اين راه خيلي خيلي تاثير گذار هستن.

ته دل خش،ته تن سلامت
نقل قول
 
 
+1 # افشین لاسمی ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 04 تیر 1394 ، ساعت 07:04 ب ظ
باسلام و ادب و احترام خدمت تمامی دلسوزان و زحمتکشان که در راستای تعالی بخشیدن فرهنگ و دانش این مرزو بوم، خستگی ناپذیرند.

عزیزان در این برهه از زمان و گرفتن بودجه مصوب کار بسیار باارزش و پیگیری جدی لازم است که دوستان محبت و منت بر سر همه ماها گذاشتن و به مرحله اجرا نهادن.

تشکر ویژه داریم از بزرگ مرد خیر روستایمان جناب آقای حاج محسن لاسمی و همه عزیزان که به نوبه خود زحمت کشیدن.
خدا قوت و دست مریزاد.

باشد که فرزندانمان با گرفتن مدارج بالای علمی سپاسگزار و قدردان زحماتتان باشند.
نقل قول
 
 
0 # قاسمی در تاریخ: یکشنبه 07 تیر 1394 ، ساعت 04:04 ق ظ
خداوند همه نیکوکاران روستامون، خصوصا افتخار روستا و منطقه مون حاج محسن لاسمی را در پناه خود حفظ و سلامت بدارد.

امیدوارم در تمامی امورات زندگی موفق و سربلند باشید.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20