*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خلاصه ی اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده

 

روستاي ايمن آباد و كروكلای بابل يكي از شب هاي به ياد ماندني تاريخ خود را پشت سر گذاشت. اهالي روستا همه گرد هم جمع شدند و اولين همايش جدی تاريخ روستاي خود را، برگزار نمودند.

 

اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده

طلايه دار پروژه بزرگ و طرح مهم  هواپيماي بدون سرنشين فريد

 

به پاس قدر داني از زحمات ارزشمند دانشمند جوان كشور، زنده ياد دكتر فريد حسيني زاده كه افتخارات علمي ارزشمندي را در كارنامه علمي عمر كوتاه خود دارد اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده، در دومين سالگرد عروجش در  زادگاهش روستاي ايمن آباد و كروكلا واقع در بخش لاله آباد بابل برگزار شد.

 

در اين همايش كه ساعت 18 روز پنج شنبه 21 دي ماه با حضور اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل و مردم روستاي ايمن آباد و كروكلا برگزار شد، دكتر داود دوميري گنجي رئيس بنياد علمي نخبگان استان مازندران ضمن بيان ويژگي هاي منحصر به فرد دكتر سيدفريد حسيني زاده عنوان نمودند همچنان مقالات ايشان و طرح ها و ايده هايش مورد بررسي و اجرايي شدن مي باشند.

 

دكتر دوميري گنجي افزودند: هواپيماي بدون سرنشين فريد2 كه با  بهینه سازی بدنه و سیستم‌های پیشرفته فرید1 در 24 خرداد ماه سال جاري به پرواز در آمد، دکتر فرید طلایه دار  این پروژه بزرگ و مهم مي باشند كه همچنان پس از دو سال از پروازشان به سوي معبودش، كارهاي تحقيقاتي و طرح هاي ايشان در حال اجراست. 

 

 ايشان با بيان جايگاه دانش و دانشمندان در دين مبين اسلام  و بر اساس فرمايشات پيامبر اكرم(ص) جايگاه دكتر فريد را در بهشت جاودان دانست و با اشاره به سه خصلت دانشمندان یعنی پشتکار، خویشتن داری و خاموشی، همچنان او را زنده و آثارش را مانگار قلمداد نمود. ایشان در پایان همایش، برگزاری مسابقات علمی در زادگاهش، در سطح ملی و ارائه جایزه فرید را بسیار با اهمیت خواندند.

 

 

 

در اين همايش اساتيد دانشگاه هاي مختلف كشور به سخنراني پرداخته و در مورد جايگاه علمي دكتر سيد فريد حسيني زاده و  ويژگي هاي بارز اخلاقي ايشان لب به سخن گشوده و  از طرح تاسيس بنياد علمي دكتر فريد در روستا مسائلي را مطرح كردند.

 

 

 

از جمله سخنرانان اين همايش دكتر سيد مسعود هاشمي كرويي بود. دكتر هاشمي، دكتراي قارچ شناسي از دانشگاه علوم و تحقيقات تهران، مدرس و عضو هيات علمي دانشگاه،دارنده ۱۰ مقاله ISI ، ده مقاله علمي پژوهشي ، 4 مقاله در كنگره هاي بين المللي خارج از كشور و 12 طرح تحقيقاتي و اهل روستاي پايين كروكلا مي باشند.

 

دكتر هاشمي در خصوص ايجاد و راه اندازی بنياد علمي فريد در روستاي ايمن آباد و كروكلا با توجه به پتانسيل هاي موجود، آنرا نقطه عطفي براي توسعه همه جانبه روستا و بخش لاله آباد دانست و از همه مردم روستا دعوت نمود به اتحاد و همدلي در اجراي اين امر مهم.

 

ايشان از پشتكار و همت بالاي دكتر فريد كه در همسايگي خانه پدري شان زندگي مي كردند اشاره داشت كه برنامه هدفمند شده اي را براي آينده زندگي علمي خود از همان دوره ابتدايي ترسيم كرده بود.

 

 

   سخنران بعدي همايش مهندس سيد نيما حسيني ايمني بود. مهندس حسيني كارشناس ارشد مهندسي برق گرايش قدرت از دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي تهران، محقق و پژوهشگر پژوهشكده علوم و فن آوري دفاعي شمال-دانشگاه مالك اشتر،فعال در چندين طرح مهم پژوهشي كشور و  اهل روستاي ايمن آباد مي باشد.

 

ايشان نيز توجه به علم و دانش و تاسيس بنياد علمي فريد را از شاخصه هاي مهم توسعه روستا دانست. و از تمامي مردم دعوت نمود تا با همكاري همه جانبه همه با هم در تحقق اين امر مهم كوشا باشيم.ایشان از تمامی تحصیلکرده های روستا درخواست نمود تا با ارائه طرح های پژوهشی در شکل گیری بنیاد، همت مضاعفی داشته باشند.

 

در ادامه همایش كليپ روستا به روايت تصوير پخش شد و قابليت ها و توانمندي هاي روستا به نمايش درآمد. ابتدا پس از مكث بيست ثانيه اي روي بنر روستاي ايمن آبادوكروكلا  عنوان ۱۵شهيد، ۳۹ جانباز و ۴ آزاده روستا و پيامدش ۱۵ دكتري، ۴۰ كارشناس ارشد و ۱۱۰ كارشناس و در ادامه ديگر قابليتهاي روستا به نمايش درآمد.

 

 

پس از پخش كليپ، دكتر ابراهيمي يكي ديگر از سخنرانان اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده بود كه در مورد ويژگي هاي اخلاقي دكتر فريد و خاطراتش با ايشان سخن گفت. دكتر ابراهيمي، دكتراي هوافضا و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر است.

 

ايشان دكتر فريد را انساني پاك و شايسته و مقيد به اصول ديني، اخلاقي و انساني دانست. دکتر فرید به فرهنگ غني مازندران عشق مي ورزيد و موسيقي محلي را بسيار دوست مي داشت. در امريكا كه دوره تحقيقاتي خود را مي گذراند نمازش ترك نمي شد.

 

 ایشان با اشاره به جایگاه رفیع علمی دکتر فرید یادآورِ مقاله ای از ایشان در امریکا شد که به عنوان مقاله برتر ۱۵ ماه به آن ارجاع داده می شد. 

 

 

دكتر نادر بهرامي فر سخنران بعدي همايش بودند. ايشان دكتراي شيمي تجزيه از دانشگاه تربيت مدرس تهران،مدرس و عضو هيات علمي دانشگاه،عضو انجمن شيمي و مهندسي شيمي ايران،دارنده اچ ايندكس16،در پايگاه علمي اسكوپوس،ارائه و چاپ بيش از 150 مقاله در مجلات داخلي و بين المللي، مديريت و مجري چهار طرح پژوهشي كشور و  اهل روستاي بالا كروكلا مي باشند.

 

دکتر بهرامی فر  در مورد زندگی علمی و اخلاقی دکتر فرید از نگاه علمی، این شخصیت را مورد بررسی قرار دادند و در ادامه اشاره داشت که طرحهایی در دست دارد که در بنیاد علمی دکتر فرید بصورت کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

 يكي از نكات عنوان شده در همايش كه از سوي مجري همايش آقاي عسكري اميني ايمن آبادي عنوان شد مقدس بودن مكان همايش بوده است كه مورد توجه عموم قرار گرفت.

محل برگزاری همایش، دیر زمانی است که محل کسب علم و دانش بوده است. این مکان در سال ۱۲۰۶ هجري قمري يعني بيش از دو قرن(بيش از 220  سال) پيش از سوي ملا آقاجان حسيني به عنوان مكتبخانه و يا ملاخانه به مردم روستا اهدا شده است.پس از سال ها، تجدید بنا و مدرسه ابتدایی روستا شد. اهالي روستاي حاضر در همايش،بدون شک در اين مكان به عنوان دانش آموز سال هايي را در آن سپري كردند. اين بود كه برايشان خاطره انگيز و از جهاتي از نگاه مجری برنامه بسيار مقدس شمرده مي شد. دکتر فرید نیز دوران پایه و ابتدایی را در همین مکان سپری کردند.

 

 

 

سخنران ديگر اولین همايشِ علمي دكتر فريد حسيني زاده، دكتر حسينعلي اصغزنيا ايمني بود. دكتر اصغرنيا دكتراي مهندسي بهداشت محيط از دانشگاه علوم پزشكي تهران،مدرس و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي بابل،ارائه 4 مقاله ISI، 12 مقاله علمي پژوهشي و 43 مقاله در كنگره هاي ملي و بين المللي و ارائه  16 طرح تحقيقاتي،مولف يك جلد كتاب با عنوان  مديريت مواد زائد جامدات شهري، رياست بهداشت محيط شهرستان بابل به مدت 8 سال و اهل روستاي ايمن آباد مي باشد.

 

دکتر اصغرنیا ابتدا در مورد جایگاه علم و دانش در اسلام و نقش معلم در هدایت جامعه بسوی تعالی سخن گفت و ماندگاری، دوام و بقای دانش و نوآوری را حتی پس از مرگ عالم امری بدیهی و در عین حال با اهمیت خواند.

 

ایشان همایش دکتر فرید حسینی زاده را نقطه شروع تازه ای برای همدلی بیشتر نخبگان، نهادهای اجرایی روستا، ریش سفیدان و معتمدان محل در راستای توسعه روستا دانست.

 

 

سخنران پاياني مراسم رستم  علي نيا كرويي بود. ايشان كارشناس ارشد روانشناسي از دانشگاه علامه طباطبايي تهران، مدرس دانشگاه، مترجم يك جلد كتاب با عنوان ده اصل اساسي در فرزند پروري خوب، ارائه 2 مقاله علمي پژوهشي، 3 مقاله در كنگره هاي ملي، 2 طرح تحقيقاتي استاني و اهل روستاي بالاكروكلا مي باشد.

 

آقای علي نيا در سخنانشان ضمن تاکید بر نقش همه دانشمندان و عالمان در کاستن از رنج فهمیدن و درست فهمیدن آدمیان، به بررسی جایگاه روانشناسی در زندگی روزمره پرداختند و بیان نمودند: از منظر روانشناسی، برقراری ارتباط انسانی با دیگران به نحوی که دو سویه به آرامش برسند از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

ایشان توجه به مبحث آموزش مهارت های زندگی، از جمله: خود آگاهی، استرس و هیجان ها، روابط بین فردی موثر، تصمیم سازی و تفکر نقادانه، فرزندپروریِ کارآمد و آموزش خانواده جهت ارتقاء توانمندی افراد برای رویارویی با چالش های دنیای جدید را بسیار مهم خواندند.

 

ایشان در پایان، استمرار اینگونه همایش ها و ایجاد بنیاد علمی روستایی را در توسعه روستا بسیار با اهمیت توصیف نمودند.  

 

 

 

اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده بيانيه مهمي را به همراه داشت كه توسط  سيد كوروش حسيني قرائت شد. 

 

و اما بيانيه اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده:

 زندگي ، هيچ شادي در زندگي نيست. زندگي كشاندن خويشتن رنج آلود است در دنيا. اما هستي. شادي است. چشمه شدن است. چشمه اي كه جهان همچون باران گرمي بر او خواهد باريد.(ميلان كوندرا)

 

   هر ذره كه بر روي زميني بوده است         خورشيد رخي ، زهره جبيني بوده است

   گرد از رخ آستين به آزرم فشان                كان هم رخ خوب نازنيني بوده است.       (خيام )

 

 

  متن بيانيه ستاد اجرايي اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده

 

با درود بر ميهمانان و اهالي محترم عزيزمان ايمن آباد و كروكلا

 برگزاري اين همايش اتفاقي است مبارك، تا فرصتي باشد براي شناخت و رونمايي چشم اندازهاي وسيع ايمن آبادوكروكلا در فرهنگ متفكرانه آينده.

از اين رو، به ياد گراميداشت دكتر عزيز؛ سيد فريد حسيني زاده، پرواز بلندي را به خاطر مي سپاريم كه پرنده اش فقط از چشمهاي ما محو گشته.

عزيزاني  شبانه روز بي وقفه زحمت كشيده اند. اميد است اين همايش هر ساله برگزار و همت آن، طبع بلند عزيزاني است كه دلگرمي ما شده اند.

بنابراين ، اهدافي فهرست وار معين شده تا اميدوارانه ، اميدوار باشيم

 

1-      شناخت و ويژگيهاي علمي دكتر فريد در سطح كشور و جهان

2-      تاسيس بنياد علمي دكتر فريد براي اولين بار در روستاها

3-     امكان فضا و ايجاد زمينه هاي لازم براي بهره برداري از متخصصين پژوهشگر، براي سازندگي

         همه  جانبه روستا، منطقه و كشور

4-      تقويت روحيه خودباوري در جوانان آينده براي تحصيل علم و دانش

5-      نگاهي ويژه و علمي در همه ابعاد، فرهنگي – اجتماعي – عمراني – اقتصادي – ورزشي و غيره

         زينت انسان در سه چيز است :‌  علم – محبت – آزادي    (‌افلاطون )

 

دبير همايش دكتر فريد حسيني زاده

 ايمن آباد و كروكلا

با تشكر

 

 

پايان بخش اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده،  پخش كليپ تصويري خاطرات دكتر فريد بود از زبان خودش.

 

با اعلام پایان همایش و دعوت به پذیرایی ساده از سوی برگزار کنندگان همایش، همایش دیگری برپا شد که بسیار جالب و دیدنی بود.

 

 مردم روستاي ايمن آباد و كروكلاي بابل بويژه تحصيلكرده هاي روستا و مهاجراني كه از نقاط مختلف استان و كشور پس از سالها، کنار هم گرد آمدند و در محیطی زیبا و دوست داشتنی و سرشار از خاطرات مانگار دیداری تازه کردند كه وصف ناشدني مي نمود. انگار نه انگار باران شدید، سرمای هوا و مهمانی شب جمعه ذهنشان را درگیر کرده باشد. همه به یکدیگر سلام و شادباش می گفتند و در عین حال عشق را نثار هم می کردند و عکسهای یادگاری، یادگاری شد برای دوران نه چندان دور آنان ، در روستایشان و ملاخانه و مدرسه دوران کودکی شان که محل همایش بود.

 

از ديگر برنامه هاي اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده پخش كليپ هاي تصويري از  فعاليت هاي علمي ايشان خاطرات ايشان از زبان خودشان و كليپ توانمندي و قابليت هاي زادگاه ايشان روستاي ايمن آباد و كروكلا بوده است.

 

در مورد پيشينه و فعاليت علمي روستا بايد عنوان نمود روستاي ايمن آباد و كروكلا نزديك به دو قرن است كه فعاليت هاي علمي خود را از سال 1206 هجري شمسي به عنوان مكتبخانه آغاز نموده است و در حال حاضر با داشتن 17 دكتري، 43 كارشناس ارشد و بيش از 120 كارشناس در رشته هاي مختلف، يكي از بزرگترين روستاهاي تحصيلكرده دانشگاهي مازندران به شمار مي رود.

 

 

 

و اما  خلاصه اي از  كارنامه علمي دكتر سيد فريد حسيني زاده

 

دكتر سيد فريد حسيني زاده، دانشمند جوان کشور، متولد سال ۱۳۵۵ از روستای ایمن آباد در بخش لاله آباد بابل می باشد، پس از طی تحصیلات پایه در زادگاه خویش، مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در در دانشگاه صنعتی شریف به‌ترتیب در سال‌های 1377، 1379 و 1386 با بهترین رتبه‌های علمی و دستیابی به عنوان «دانشجوی برتر» در رشته هوافضا (پیشرانش) به پایان رساند.

 

ایشان  دوره‌های تحقیقاتی را در زمینه شبيه‌سازي عددي جريان نانوسيال در دانشگاه آبرن امريكا (2005 تا 2007 ) و  همچنین پيل ‌سوختي متانولي/ اتانولی را در دانشگاه كانکتيكات امريكا (2007) گذراند.

 

دکتر حسینی‌زاده در راه‌اندازي پ‍ژوهشكده علوم و فناوري دفاعي شمال، وابسته به دانشگاه صنعتي مالك اشتر در سال 1387، مشاركتی فعال داشت و به مدت دو سال (سالهای87 و 88) نیز گروه پژوهشي انرژي‌هاي نو (پیل‌سوختی) را در این پژوهشكده مدیریت کرد.

 

وی در سال 1389 به عضویت هیأت علمی دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل درآمد و در سمت مدير ارتباط با صنعت و كارآفريني و استادياری دانشكده مهندسي مكانيك این دانشگاه به تربیت دانشجویان پرداخت.

 

دکتر سید فرید حسینی‌زاده با تلاش‌های بی ‌وقفه و خستگی‌ناپذیر در طول عمر کوتاه اما پربار علمی خود، موفق به چاپ 16 مقاله در نشریات معتبر علمي دنيا(ISI) و ارائه بيش از 30 مقاله در كنفرانس‌های بين‌المللي داخلي و خارجي شد. كسب عنوان يكي از 25 مقاله برتر به مدت 15 ماه در سال هاي2007 و 2008 در رابطه با نانو سيال از ديگر افتخارات علمي ايشان است.

 


 

تهيه و تنظيم خبر: عسكري اميني ايمن آبادي

 

 


لازم به يادآوري مي باشد ديدگاه هاي مخاطبان از وبلاگ روجا و مازندنومه به وبسايت روستا، منتقل شده است.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # آرش در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
باسلام
ضمن قدر دانی از برگزارکنندگان این همایش بی نظیر و آرزوی شادی روح مرحوم دکتر فرید ، واقعا بعد از خوندن این گزارش اشک در چشمانم جاری شد. بسیار زیبا بسیار دلنشین بسیار لطیف بود این همایش. واقعا افتخار می کنم اهل این روستا هستم و امیدوارم اینگونه کارها استمرار یابد و جوانان و نوجوانان این دو روستا برای کسب علم و دانش انگیزه بیشتری پیدا کنند.
نقل قول
 
 
0 # M.H.Lasemi در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
باسلام .
از زحمات شما برای بر پای این همایش تشکر میکنم انشا الله تداوم داشته باشه. من هیچ شناختی نسبت به دکتر و دیگر تحصیل کرده های روستا نداشتم .و حالا به خودم که اصلیتم از روستایست که همچین نوابغی داره به خودم میبالم .واقعا در روز همایش وقتی که کلیپ دکتر به نمایش گذاشته شد از ته دل بغض کردم .این همایش تداوم داشته باشه خوبه .از تمام عزیزان همایش تشکر میکنم
نقل قول
 
 
0 # ایمنی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام.
اینجانبان از این طریق از برگزار کنندگان اولین همایش دکتر فرید حسینی زاده بی نهایت تشکر می کنیم. اقدام شما موجب افتخار و شناساندن روستایمان و پتانسیل های آن به مسئولین و تصمیم گیرندگان و مدعووین گردید.زحمات چندروزه شما بخصوص زحمات آقای دکتر کوروش حسینی و آقای علی ایمانی و بقیه دوستان ؛ به بار نشست.امیدواریم این حرکت قدمی باشد در مسیر بهروزی و آبادانی روستایمان . از مدیریت وبلاگ, جناب آقای امینی نیز بابت اطلاع رسانی و همچنین اجرای بسیار زیبا در همایش ؛سپاسگزاریم.(به نمایندگی جمعی از اهالی روستا) {ایمنی}
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام واحترام فراوان . یه خسته نباشید از اعماق وجودم به همه برگزارکنندگان همایش تقدیم میکنم .امیدوارم که ذره ای ازخستگی این عزیزان که البته با عشق و علاقه زحمت کشیدندکاسته شده باشد . خیلی خوشحالم که علیرغم همه گرفتاری های کاری تونستم حضور پیداکنم و حال بسیار خوبی بعد ار اتمام مراسم پیداکنم . درتمام طول مراسم مو به تنم سیخ شده بود و مطمئنم که خیلی های دیگر هم مثل من بودند. خیلی دوست داشتم که پدر دکتر فرید هم دقایقی صحبت می کردند. البته شاید به ایشان پیشنهاد شده بود ولی قبول نکردند. انشاا...خداوند به همه طول عمر با عزت اعطاء بفرماید و از همه ما یه نیکی یاد بشه . فقط یادمون باشه مسئولیتمون از این به بعد خیلی بیشتر شده.
نقل قول
 
 
0 # قاسمی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام.
امیدوارم بحثی که در مورد بنیاد علمی در محل شده بود عملی شود چون از روز همایش تا همین امروز اشتیاق این موضوع تو بحث همه ی هم محله ای ها دیده می شود.
نقل قول
 
 
0 # قاسمی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام.
می خواستم بگم که همه ی کیلیپ های تدوین شده عالی بود.
دل هممون با دیدنش لرزید. آقای کوروش حسینی کارتون فوق العاده بود.متشکر.
نقل قول
 
 
0 # منوچهرقلی نیا ایمنی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام .
کلیپ ها واقعا" فوق العاده بود مخصوصا" موزیک هاش.
نقل قول
 
 
0 # بچه محل در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام. امروز پنج روزه که از برگزاری همایش یادواره دکتر فرید عزیز می گذرد, شاید مطلب نوشتن در مورد این همایش کمی مسئله را سبک جلوه دهد.ولی آنقدر این همایش در بین مردم روستا تاثیر گذار بود؛که با گذشت پنج روز ,هنوز بحث اصلی مردم
می باشد.هر کجا که می روی از همایش صحبت می شود. وقتی فردی مثل جناب دکتر دومیری گنجی از موفقیت همایش صحبت می کند؛نشانگر درستی راه است و همه ما باید با قدرت تمام و پیگیری و ممارست؛خود را از همین امروز برای هرچه بهتر برگزار شدن گردهمایی های بعدی آماده کنیم.
روستای ما(امین آباد و کروکلای بالا و پایین)به این همدلی ها احتیاج دارد و این حق طبیعی مردم روستا است که فرزندانشان را بهتر بشناسند و همچنین تشویقی شود برای جوانان امروز ؛ چون آینده روستا در دست آنهاست.
از مدیران و برگزارکنندگان همایش و همچنین از خانواده محترم دکتر فرید عزیز
کمال تشکر را داریم. برقرار باشید.
نقل قول
 
 
0 # سید علی هاشمی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
قدر شناسی این چنین شخصی برایمان مایه افتخار و مباهاته. امیدوارم که در آینده حضور ایشان و اساتید و هنرمندان برجسته کشور را در روستایمان شاهد باشیم و این را در توانمان می بینیم که همایشهایی در خور و جایگاه رفیع علمی و هنریشان برگزار نماییم (میخواهم از دکتر کوروش عزیز که با تمامی تنهایی هایش و وقت و بودجه اندک توانستند همچین همایشی رو رهبری کنند تشکر ویزه بکنم. امید مردم ما بیشتر قدر ایشون رو بدونند)
نقل قول
 
 
0 # مرضیه هاشمی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
باسلام وخسته نباشی به همه کسانی که از دل وجون مایه گذاشتن برای این همایش بگم که این گامی بود برای برداشتن گامهای بزرگتر و بهتری برای شناساندن فریدهای حاضر و آینده روستای ایمن آبادوکروکلای بابل، به همه جهان وجهانیان ....
نقل قول
 
 
0 # محمد جواد رسولی ایمن آبادی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
باسلام و خسته نباشید خدمت دست اندر کاران مازندنومه.
من مفخترم که در درجه اول یه مازندرانی هستم و یک امین آبادی.
روستای ما با اینکه یه روستاست ولی نخبگانی داره که واقعا باعث افتخار تمام احالی هستند.
دکتر حسینی زاده هم یکی از این افتخار آفرینان روستای ماست,حسینی زاده های دیگری هم از این خاک بلند شدند و برای سرفرازی میهن عزیزمون تلاش می کنند و فریدهای زیادی هم با الگو گرفتن از این بزرگان به جایگاه های رفیعی خواهند رسید چرا که مردم این روستا از پتانسیل بالایی برخوردارند.
من به عنوان کوچکترین فرزند این روستا برای موفقییت همه این عزیزان آرزوی موفقییت و بهروزی دارم.
جا داره از جناب آقای دکتر کوروش حسینی و جناب آقای عسگری امینی و تمام دوستانی که عاشقانه برای این همایش به یاد ماندنی تلاش کردند تشکر کنم.
به امید روزی که روستا,شهر و استان به نام نخبگانش شناخته بشه.
نقل قول
 
 
0 # مهدي تقي پور حيدري در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
اين حركت بنيادي را به بنيادگران علم و ايمان تبريك، و توفيق مستمر آنان را از خداوند منان خواستارم/ دست مريزاد بر اين حركت نو و بديع محلي كه در سطح ملي و جهاني بازتاب و تأثير جهاني داشته، و با زيبايي و قدر شناسي در خور شأن مرحوم دكتر فريد حسيني زاده(ره) الگوي مناسبي براي ديگران - خاصه مسئولان- شدند.
نقل قول
 
 
0 # بابلی در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام.بنده نیز در این همایش شرکت داشتم.با وجود هوای بارانی و سرد؛برگزار کنندگان این همایش با تمام وجود تلاش می کردند تا این گردهمایی به بهترین صورت برگزار گردد که الحق بسیار زیبا بود . به ایمن آبادیها و کروکلایی ها تبریک میگم که چنین اشخاص فرهیخته ای را پرورش داده اند.
نقل قول
 
 
0 # محمدي در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
برگزار شدن چنين همايشي آنهم در چنين روستايي در مازندران با اين تعداد تحصيلكرده واقعا" جاي افتخار و تشكر بسيار دارد. اينكه سخنرانان همايش اهل روستايند با اين سطح علمي بالا واقعا" بايد به چنين روستاهايي بها داد و ايجاد بنياد بايد در چنين روستاهايي بنا شود تا عاشقانه و عالمانه كارشود. آنهم به دست متخصصان همان روستا چون قابليتهاي روستا را بهتر مي سنجند.قابل توجه مسئولين محترم.
به عنوان مازندراني بسيار لذت بردم.
نقل قول
 
 
0 # تيرنگ در تاریخ: جمعه 13 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
با سلام. من در خيلي از همايش هاي استاني و كشوري شركت كردم اما اين همايش براي من سرشار از خاطرات به ياد ماندني است همه چيز عالي بود و همه عوامل با عشق كار ميكردند . عشق به روستا عشق به تحصيل و عشق به دكتر فريد در چشمانشان موج ميزد .من به عنوان يك مهمان غير بومي خوشحالم كه اين سعادت نصيبم شد تا در اين همايش شركت كنم . به اميد سلامتي و سرفرازي بيشتر همه اهالي ايمن اباد و كروكلا.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20