*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اعلام هزينه كرد و نياز مالي حسینیه ی پایین کروکلا با حضور اهالی

 پیرو دعوت هیأت امنا مسجد صاحب الزمان(عج) روستای پایین کروکلا، جهت تشکیل جلسه به منظور ارائه گزارش کار از روند اجرایی ساخت حسینیه و نیز برای هم اندیشی و تأمین هزینه ساخت حسینیه، جلسه ای روز پنجشنبه 14 خردادماه 1394، با حضور دکتر مومنی، اعضای شورای اسلامی روستای پایین کروکلا، دهیار روستا و جمع زیادی از دعوت شدگان و اهالی روستا، راس ساعت 18:30 جنب محل احداث بنای حسینیه مذبور برگزار شد.

 

 

پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام حاج محسن عزیزی شیخی، ضمن خوش آمدگویی به حضار و تبریک نیمه شعبان و همچنین گرامی داشت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و سالروز قیام 15خرداد، به تشریح عملکرد 14ماهه ی ساخت حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س)پرداخت.

 

 

 

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری اهالی محترم روستا برای ساخت این بنا از کلیه خیرین و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت بویژه حضرت فاطمه زهرا(س)، که این حسینیه به نام این بانوی گرامی اسلام نامگذاری شده است، درخواست کمک نمودند تا در این راستا یاری گرشان باشند، تا حسینیه ای در شأن و به نام مبارک ایشان ساخته و تکمیل گردد.

 

 

گفتنی است ایشان ضمن فراخوان مردمی کمک برای ساخت این حسینیه، بر کیفیت مطلوب با هزینه پایین نیز تأکید داشته اند و همچنین اظهار داشتند که در شرایط کنونی هر میزان کمک از سوی مردم حتی به مقدار اندک نیز، می تواند در جهت تسریع روند ساخت این حسینیه مفید واقع شود و انشاءاله به همان میزان نیز باقیات الصالحاتی جاودان برای همه ی شما و خیرین عزیز خواهد بود.

 

حاج آقای شیخی در ادامه افزودند: تا کنون بیش از هشتاد میلیون تومان از کمک های مردمی و خیرین، برای احداث این حسینیه هزینه در برداشته است و برای اتمام کار نیاز به کمک های مردمی بیشتری می باشد و این کار جز با ادامه کمک های خیرخواهانه مردمی و مومنین انجام نخواهد شد.

 

ایشان همچنین به این نکته نیز اشاره ای داشتند که پیشنهاداتی از سوی برخی اهالی مبنی بر اینکه اکثر اهالی روستا به دلیل دارا بودن شغل کشاورزی، در پایان برداشت محصولات زراعی خود در صورت امکان می توانند به اندازه وسع خود از یک کیسه شالی تا بیشتر در کمک رسانی به این امر سهیم باشند.

 

 

در ادامه این جلسه که دو ساعت به طول انجامید، آقای  دکتر مومنی استاد دانشگاه و از كانديداهاي دور نهم انتخابات مجلس  شوراي اسلامي نيز، نیز برای تکمیل احداث این بنا، قول همکاری داده اند تا با پیگیری و مکاتبه مستقیم که توسط ایشان با اداره اوقاف استان تهران انجام می گیرد، تسهیلاتی برای این امر در نظر بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین خبرها درباره روند ساخت حسینیه را می توانید

با کلیک روی تصویر زیر مطالعه نمائید.

 

ضمن تشکر از اهالی محترم روستا و تمامی خیرین، به اطلاع می رساند، از کلیه کسانی که مایل به همیاری در این پروژه می باشند دعوت به عمل می آید که کمک های مالی خود را به:

 

شماره حساب 8053 شعبه امام خمینی(ره) گله محله بابل و قابل واریز در کلیه شعبات صندوق توسعه عصر شمال بابل

 

 

و شماره حساب 50620 صندوق حضرت ولی عصرعج ایمن آباد و کروکلا

 

 

و شماره کارت 6237811018823762 بانک انصار بنام محسن شیخی عزیزی واریز نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ارسال خبر: میثم صالحی ایمنی

                     عکس ها از: سید فضل اله هاشمی کرویی

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20