*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اطلاعیه مهم شورای اسلامی روستای امین آباد

 

مدت زماني است كه از انجام فعاليتهاي عمراني در اجراي طرح هادي روستاي امین آباد خبري نيست. با جويا شدن از چند و چون اين مسئله از شوراي اسلامي روستا، جوابيه رياست محترم شوراي اسلامي روستاي امین آباد به آگاهي اهالي محترم روستا مي رسد.

 

به نام خدا و با سلام به اهالی محترم و همدل روستای امین آباد

 

 

احتراما" به استحضار می رسانیم به دنبال پيگيري هاي شوراي اسلامي روستا بابت ادامه روند اجرايي شدن طرح هادي روستا، حتی رسانه ای کردن این امر که چرا طرح هادی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیمه کاره رها شده است، مصاحبه ی شورا و دهیار روستا  با صدا و سیمای مرکز مازندران و پیگری از طریق رسانه ملي در برنامه رادیویی پرس و جو  و همچنین بخش بدون تعارف خبر سیمای استاني، مبنی بر عدم اجرای فاز اول طرح جامع هادی روستا، پیگیری لازم جهت اجرا و تکمیل طرح مورد اشاره صورت گرفته و مبلغ  500000000 (پانصد میلیون ریال معادل پنجاه میلیون تومان) تامین اعتبار گردیده است و به علت نزدیکی به آخر سال و فقدان بودجه لازم، شاید ادامه روند عملیاتی طرح هادي به سال بعد موکول گردد.

 امیدواریم همچون سنوات گذشته ، مسئولین به قول خود عمل نموده و اتمام پروژه ی نیمه تمام، برگ زرینی از عملکرد دولت کریمه باشد.

در پایان از مردم شریف و صبور امین آباد بابت تمامی همت و تلاششان در عقب نشینی و همکاری لازم در اجرایی شدن  طرح جامع هادی روستا  تا بدین لحظه تشکر و قدردانی می نمائیم.

 

سید امیر رسولی ایمن آبادی

رئیس شورای اسلامی روستاي  امین آباد

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سيد يحيي هاشمي در تاریخ: دوشنبه 22 مهر 1392 ، ساعت 10:07 ب ظ
با سلام و خسته نباشيد به شما دست اندركاران وبسايت ايمن آباد و كروكلا. لطفاً در مورد اشعاري كه در شب تاسوعا و عاشورا و شام غريبان امام حسين به عنوان سوال و جواب بين هيات هاي عزاداري رد و بدل مي شود با ذكر منبع و ماخذ آن در وبسايت واگويه شود.متشكرم


مسئول وبسايت روستا:
با سلام و سپاس از توجه شما.
در منوي سمت راست وبسايت بخش آئين هاي مذهبي-مناسبتهاي مذهبي-ماه محرم مراسم و آئين دسته روي در شب هفتم محرم در روستاي ايمن آباد و كروكلا ذكر شده است.
نقل قول
 
 
0 # سید ابوطالب حسینی در تاریخ: دوشنبه 25 آذر 1392 ، ساعت 10:09 ق ظ
با عرض سلام خوب طرح هادی نیاز به منابع مالی زیاد دارد قبول اما شورای محترم نمیتواند ورودی محل را درست کند تا اهالی با چکمه گل اینطرف و آنطرف نروند.
باتشکر
نقل قول
 
 
0 # یکی از اهالی در تاریخ: چهارشنبه 11 دی 1392 ، ساعت 12:10 ق ظ
اگه ورودی محل رو درست کنید ممنون می شویم چون موقع بارندگی می توان اونجا قایق سواری کرد :lol:
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20