*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مراسم سومین دوره جشن نماز و قرآن نوآموزان بیت القرآن سبحان

 

  همزمان با ایام خجسته شعبانیه و دهه مهدویت نونهالان بیت القرآن سبحان روستای مان ایمن آباد و کروکلا در جشن نماز و قرآن شرکت کردند.

 

این مراسم زیبا و معنوی روز دوشنبه 1394/3/4 در حرم مطهر امام زاده قاسم(ع) بابل با حضور جناب آقای خلیلی مسئول کانون قرآن بابل، غلامی مسئول کتابفروشی سازمان تبلیغات بابل، حسن نژاد مسئول آموزش سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، و همچنین جناب آقای منصف، جانباز و راوی دفاع مقدس و عضو شورای شهر بابل به همراه والدین گرامی و مربیان نوآموزان روستا، برگزارشد.

 

سرآغاز این مراسم با حضور نوگلان در کنار حرم امام زاده قاسم(ع) با بیان سلام و صلوات، به زیارت پرداختند و آنگاه سر بر سجده شکر نهاده و با نوای دعای فرج برای سلامتی حضرت ولی عصر، آقا امام زمان(عج) و موفقیت و سربلندی خود و خانواده و مربیان دست به آسمان برداشتند.

 

این جشن باشکوه شامل برنامه های متنوعی از جمله:

 

تلاوت قرآن، توسط نوآموز سبحان نجفی ایمنی

 

سرود، بصورت جمعی توسط  نوآموزان

 

مولودی خوانی توسط مداح روستا سید عیسی حسینی ایمنی

 

سخنرانی،

 

آقای خلیلی مسئول کانون قرآن بابل، در خصوص انعکاس مطلوب و موفق و گسترده برپایی کلاس های بیت القرآن در سطح روستاهای بابل مطالبی عنوان نمودند. ایشان ضمن تشکر از زحمات مربیان و از حسن انتخاب آنها از مکان برگزاری جشن، از والدین نوآموزان نیز قدرانی ویژه داشتند که فرزندان خود را در این سنین به این مسیر تشویق و هدایت نموده تا پایه تربیتی آنها بر اساس فرایض و آموزه های دینی شکل بگیرد.

 

 

 

اقامه نماز بصورت نمادین توسط نوآموزان بیت القرآن سبحان بخش بعدی برنامه جشن نماز و قرآن بوده است، که در فضای معنوی صحن امام زاده قاسم(ع) قامت بستند و اولین نماز دو رکعتی را بجای آوردند. این لحظه صحنه معنوی خاصی را به حاضران و والدین نوآموزان ارائه می کرد.

 

دکلمه

 

 برنامه اختتامیه این جشن با جملات کوتاه سرکارخانم نجفی مسئول پرتلاش بیت القرآن سبحان روستای ایمن آباد و کروکلا اجرا شد. ایشان ضمن تشکر از حضور کلیه مهمانان عزیز در این جشن، بویژه از والدین نوآموزان بخاطر حسن اعتماد آنها به موسسه تقدیر و تشکر نمودند.

 

اهدای لوح یادبود و جوایز

در پایان نوآموزان، گواهی نامه، لوح یادبود و هدایایی بمناسبت این روز به یادماندنی دریافت کردند و با گرفتن عکس یادگاری در کنار ضریح مطهر، به همراه والدین خود این روز را در دفتر خاطرات زندگی شان ثبت کردند.

 

و در نهایت این جشن با پذیرایی از حاضران به کارخود پایان داد.

 

 

 برای دیدن تصاویر جشن نماز و قرآن، روی عکس بالا کلیک کنید.

این عکس ها در ادامه ی عکس های بیت القرآن سبحان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم: میثم صالحی ایمنی

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 07 خرداد 1394 ، ساعت 06:03 ب ظ
باآرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای این گلهای زیبا ی باغ زندگی.
" کودکان ارزشمندترین سرچشمه های دنیا و بهترین امید برای آینده اند" پس بیاییم با تشویق به فراگیری مفاهیم دینی در سنین کودکی این چشمه ها را همیشه پاک و زلال نگه داشته باشیم تاآینده روشنی برایشان ترسیم شده باشد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20