*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ترميم شكستگي هاي آسفالت در روستاي ايمن آباد

 

با توجه به وجود شكستگي هاي  متعدد در سطح كوچه ها و خيابان هاي اصلي روستای ایمن آباد، كار ترميم و  آسفالت در خيابان هاي اصلي  روستاي ايمن آباد بنا بر مصوبه شوراي اسلامي با هزينه دهياري  انجام شد.

 

 طبق مصوبات جلسه شورای اسلامی روستای ایمن آباد مقرر گردید تا قسمت هایی از آسفالت های ورودی میدان روستا، به انضمام قسمت هایی از آسفالت تا جلوی ارزانکده سبز مامطیر یعنی تقریبا" جلوی شالیکوبی سیدعلی اصغر حسینی که آسفالت آن شکستگی هایی داشت، لکه گیری و ترمیم گردد.

 

 

طی پیگیری دهیار محترم از روند انجام و اجرایی نمودن مصوبات شورای اسلامی، از قرارداد ایشان با یکی از پیمانکارهای آسفالت، این کار روز یکشنبه 27 اردیبهشت 1394، انجام و به پایان رسید و الان با انجام این کار قسمت های شکسته بازسازی گردید تا عبور و مرور برای خودروها، تیلر کشاورزی، دوچرخه و موتور سیکلت بهتر و راحت تر صورت گیرد. حتا عابرین پیاده ای که در قسمتهایی از جاده اصلی روستا که پیاده روی عابر ساخته و طراحی نشده است و عابرین مجبور به عبور از خیابان اصلی هستند.

 

دهيار و اعضای شوراي اسلامي روستای ایمن آباد  از  مردم عزيز روستايمان بويژه  از رانندگان محترم خودرو و راکبان موتور سیکلت درخواست می کنند تا با سرعت پایین و با احتیاط کامل به رانندگی و تردد در خیابان های اصلی و فرعی روستا اقدام نمایند، تا شاهد حوادث ناگوار و احیانا" آلودگی صوتی در روستا نشویم.

 

 

 

 

 

 

ارسال خبر: سید هادی حسینی ایمنی، عضو شورای اسلامی ایمن آباد

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # میثم صالحی ایمنی در تاریخ: سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 ، ساعت 01:02 ب ظ
به نام خدا؛
باسلام و تشکر از اعضای شورای اسلامی ایمن آباد و دهیار محترم...
باتوجه به اینکه ابتدای سه راه خیابان اصلی جنب منزل حاج حسن لاسمی به سمت زمین ورزشی و همچنین خ چهار راه فرهنگ(جنب مغازه آقاجان و میرآقا) بطرف یکشنبه بازار، ظاهرا" خیابان اصلی نمی باشد!!اما یکی از مسیرهای پر تردد روستا محسوب می شود، لطفأ نسبت به ترمیم و یا بازسازی این مسیرها نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.
همچنین درصورت امکان از کوچه شهید صالحی ، با توجه به اینکه تعداد 25خانوار در کوچه مذکور زندگی می کنند فاقد یک کوچه آسفالته می باشند؛ لذا بدینوسیله از اعضای محترم شورای اسلامی استدعا داریم نسبت به مرتفع شدن این مشکل اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
نقل قول
 
 
0 # ۰۰۰۰۰۰ در تاریخ: پنج شنبه 31 ارديبهشت 1394 ، ساعت 02:02 ب ظ
چراخبر دار ایستادن؟؟؟؟
نقل قول
 
 
0 # مرضيه لاسمي در تاریخ: یکشنبه 03 خرداد 1394 ، ساعت 03:03 ب ظ
روبروي خونه ي ماست
دلم برا خونمون تنگ شده :cry:
نقل قول
 
 
0 # م,ح در تاریخ: چهارشنبه 06 خرداد 1394 ، ساعت 09:03 ب ظ
خوب برو خونتون وااا
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20