*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاج سید رستم هاشمی درگذشت

 

 

همانا بندگان را  به چيزى از قبيل ترس، گرسنگى، كاهشى در اموال، محصولات و جان ها مى ‏آزماييم

و مژده از آنِ كساني است كه صبر پيشه مي كنند.  (سوره بقره/155)

 

 

 

 

ساعتی پیش حاج سید رستم هاشمی کرویی فرزند محمود در سن 89 سالگی، درار فانی را وداع گفت.

 

حاج سید رستم هاشمی که چند سالی می باشد به نوعی بیماری سرطان مبتلا شده بود و غده ای نیز در بالای بازوی دست چپش وجود داشت، ساعت 12 امروز چهارشنبه 26 فروردین 1394، در بیمارستان شهید بهشتی بابل، قلبش از تپش باز می ایستد و به دیار باقی می شتابد.

 

 

 

 

 

حاج رستم پنجمین نفری می باشد از اهالی روستای ایمن آباد و کروکلا، که طی 16 روز گذشته طی ماه جاری یعنی فروردین 1394، فوت می کند. یعنی به طور میانگین هر 3 روز یک نفر.

 

پيكر زنده ياد حاج سید رستم هاشمی کرویی، ساعتی پیش در خانه اش در روستای پایین کروکلا شستشو و کفن می شود و دقایقی پیش از سوی اهالی روستا، به سمت آرامگاه این روستا کنار مسجد صاحب الزمان(عج، در حال تشییع و به خاک سپاری می باشد.

 

 
 

 

مراسم ختم مرحوم حاج سید رستم هاشمی کرویی(ره) امشب به شیوه سنتی مجمعه شام با قرائت قرآن، مداحي و سخنراني، در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پایین کروکلا برگزار مي شود.

 

 

 

 

 

ساير مراسم ختم:

 

پنجشنبه  27 فروردین 1394، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پایین کروکلا، از طرف دوستان سیدمهدی هاشمی.

 

 

جمعه  28 فروردین 1394، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پایین کروکلا، از طرف نوه ها.

 

 

شنبه  29 فروردین 1394، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پایین کروکلا، از طرف برادرزاده اش سید حاتم هاشمی کرویی.

 

 

 

 

مراسم هفتمين روز درگذشت زنده ياد حاج سید رستم هاشمی کرویی نيز روز یکشنبه 30 فروردین 1394 كنار مزار ايشان از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

از طرف اهالی روستای ایمن آباد و کروکلا

 

به خانواده محترم هاشمی تسلیت می گوئیم.

 

 

 

 

 

 

 

روح زنده یاد حاج سید رستم هاشمی کرویی شاد و يادش گرامي باد

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سیدمهدی هاشمی ازتهران در تاریخ: چهارشنبه 26 فروردين 1394 ، ساعت 09:01 ب ظ
جناب اقایان سید مهدی و سید محمد هاشمی درگذشت پدرگرامیتان را به شما خانواده هاشمی تسلیت عرض مینمایم.
نقل قول
 
 
0 # سیده زهرا هاشمی در تاریخ: چهارشنبه 26 فروردين 1394 ، ساعت 11:01 ب ظ
خدا رحمتش کنه..
نقل قول
 
 
0 # عارف در تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394 ، ساعت 02:01 ق ظ
جناب آقای سید مهدی هاشمی
درگذشت پدر گرامیتان رابه شما و خانواده داغدارتان تسلیت عرض نموده و بقای عمر شما رااز خداوند منان خواستارم.
نقل قول
 
 
0 # میثم صالحی ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394 ، ساعت 09:01 ق ظ
خانواده های معزی :هاشمی، حسینی و صالحی ضمن تسلیت مصیبت وارده،از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394 ، ساعت 10:01 ق ظ
روحش شاد و یادش گرامی
نقل قول
 
 
0 # سید کمیل هاشمی از گنبد در تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394 ، ساعت 05:01 ب ظ
جناب آقای سید مهدی هاشمی مصیبت وارده را به خدمت شما تسلیت عرض نموده از خداوند منان مغفرت و رحمت برای ایشان خواستارم.
نقل قول
 
 
+1 # محسن شیخی عزیزی در تاریخ: شنبه 29 فروردين 1394 ، ساعت 06:01 ب ظ
مرحوم حاج سید رستم، کهن سال ترین مرد ایمن آباد و کروکلا و از سرمایه های معنوی این دیار بود کمتر مورد توجه اهالی از این جهت بودند و جا داشت دست اندرکاران وبسایت در طول حیات، یک بار از این سرمایه یادی و ذکری بنمایند. مع الاسف به دنبال افراد دارای اسم و رسم گشتند؛
ارتحال این پدر را به فرزندان اعم از دختر پسر و نوه ها و وابستگان معزز خاصه آقایان حاج شیخ حمید حسن زاده؛ نقی مهدی پور و سید علی اکبر هاشمی و حیدر و صفدر صالحی تسلیت گفته تعالی درجه و حشر با اولیاءالهی و اجداد طاهرینش با آن عزیز و صبر توام با اجر برای همگان مسئلت دارم.



وبسایت روستا:
با سلام و سپاس از توجه شما.
مورد یاد شده بجا بوده و از این بابت پوزش می خواهیم.هر چند مسن تر از ایشان نیز همانند آقای سید فضل اله حسینی(پدر محسن)در روستا در قید حیات هستند.
گاهی اوقات ما در جریان سن بالا و جایگاه معنوی افرادی همچون ایشان نیستیم و انتظار داریم دوستانی چون شما و سایر عزیزان و اهالی روستا، بصورت پیامک و یا درج در دیدگاه و یا به هر شکل ممکن ما را در جریان ویژگی های خاص اهالی روستا قرار دهند تا در اولین فرصت با همکاری هم، انعکاس دهنده عملکرد و جایگاه نیک عزیزانی باشیم که با کوله باری از تجربه و دانایی، مواردی را در زندگی تجربه نمودند که مخاطبان وبسایت می توانند بهره خوبی از خواندن زندگی پرفراز و نشیب آنان داشته باشند.
از طرفی افرادی مثل ابوالقاسم حسینی، ملا لطف اله صالحی، علی اصغر مهدی پور، محرم ایمانی، فرهنگ هاشمی و... افراد اسم و رسم داری نبودند، هرچند در این میان افرادی بودند که خدمات شایسته ای را برای بهبود شرایط زندگی اهالی روستا انجام دادند.

ضمن پوزش و سپاس دوباره امیدواریم سعی در پرداخت درست و به موقع مواردی اینچنین نمائیم.
نقل قول
 
 
+1 # مهدی قاسمی و خانواده در تاریخ: یکشنبه 30 فروردين 1394 ، ساعت 04:01 ق ظ
جناب آقای مرتضی صالحی
درگذشت پدربزرگ گرامیتان، حاج سید رستم هاشمی را به جنابعالی و خانواده محترم صالحی و هاشمی تسلیت عرض نموده، از خداوند بزرگ شادی روح آنمرحوم و صبر برای خانواده محترم مسئلت دارم.
روحش شاد
نقل قول
 
 
+2 # م- ایمنی در تاریخ: یکشنبه 30 فروردين 1394 ، ساعت 02:01 ب ظ
جناب آقای شیخی عزیز و گرامی، ضمن سلام و احترام به شما، بنظرم انتقاد شما کاملا بجا و قابل پیگیری می باشد، اما متن انتقادی شما و استفاده از جمله ( مع الاسف به دنبال افراد دارای اسم و رسم گشتند) کمی گزنده و درخور و سزاوار گردانندگان وبسایت نمی باشد.
معمولا" در هر اجتماع و جامعه ای اخبار حول محور اشخاص معروف و سرشناس می گردد و این اجتناب ناپذیر است. مثلا" مخاطبین رسانه ها از کوچکترین مسائل زندگی ورزشکاران، هنرمندان، فرهیختگان و.. باخبرند و برایشان جالب نیز می باشد، و برای این موضوع کسی از رسانه خرده نمی گیرد.
بنظرم در محیط کوچکتری مثل روستایمان، این وظیفه ما مخاطبین است که موارد خاص را به گردانندگان رسانه اطلاع دهیم و اگر بی اعتناعی کردند، آنوقت انگ گشتن بدنبال افراد اسم و رسم دار، برازنده می باشد.
نقل قول
 
 
0 # محسن شيخي عزيزي در تاریخ: یکشنبه 30 فروردين 1394 ، ساعت 05:01 ب ظ
از توجه مسولين بخاطر توجه به نظر اين حقير كمال تشكر را دارم و البته بنده خداي ناكرده قصد گزند و يا نيشتر زدن را نداشته و همچنين قصد اين را نداشتم كه بگويم از افراديكه تا به حال از آنها ياد شده فقط داراي اسم و رسم هستند و افراد بي نام و نشان در ميان آنها نيستند بلكه خواستم يك عادت ناميموني كه در سطح جامعه هست و آن اينكه تا هستند قدر نمي دانند و وقتي كه از دنيا رفتند تازه به ياد شان مي آيد چنين افرادي هم بودند به دنبال آنها ميروند، البته افراد سالخورده داراي حافظه تاريخ شفاهي هر منطقه هستند بايد بيشتر مورد توجه قرار بگيرند به هر جهت از رنجش پيش آمده عذرخواهم.
انشاءالله موفق باشيد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20