*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آخرین عملکرد دهیاری و شورا در آخرین روز سال


زیرسازی خیابان کشاورز روستای ایمن آباد انجام شد.

 

طی آخرین جلسه شورای اسلامی روستای ایمن آباد در روزهای پایانی سال 1393، طرح زیرسازی و سنگریزی خیابان کشاورز که از ابتدای ورودی جایگاه اختصاصی پمپ بنزین قاسمی آغاز شد و در قسمت میانی به منازل کوچه برادران کریمی رسیده بود و در انتها به جاده اصلی وسط محل ختم گردید، به پایان رسید.

 

این جاده از آنجایی که راه میانبر روستا به حساب می آید، با توجه به رسیدن به روزهای پایانی سال، در کمترین زمان ممکن به اتمام رسیده است و اکنون اهالی این خیابان به راحتی می توانند رفت و آمد نمایند.

 

 

 

از کشاورزان مجاور این خیابان تقاضا می شود با توجه به زمان شروع کار کشاورزی از ریختن گِل و لای و گِل های باقی مانده از چرخ های تراکتور و تیلر کشاورزی بر روی این خیابان خودداری نمایند.

 

این کار نیز با تلاش و پیگیری های دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ایمن آباد، برای صرفه جویی در زمان و سهولت رفت و آمد اهالی روستا، بویژه عزیزانی که محل زندگی انان در این خیابان است، صورت گرفت.

 

در ضمن باتوجه به نزدیکی سال جدید تعدادی نهال درخت نارنج (نارنج دار) در روستا در حال کاشتن می باشد تا چهره محل زیبایی خاصی گیرد.

از مردم دوست داشتنی روستا تقاضا می شود در نگهداری این درختان نهایت تلاش خود را انجام دهند.

 

 

بنده در پایان، از طرف اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستاي ايمن آباد، ضمن گرامیداشت یاد یگانه دختر پیامبر رحمت(ص)، پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستاني 1394، یادآمد شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید را، بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار بويژه اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا تبريك مي گويم. یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آن گونه که هستند نه آن گونه که می خواهیم باشند.

 

 

 

 

 

  تهيه و ارسال خبر: سيد هادي حسيني ايمني عضو شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20