*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نمایشگاه آثار خطی روستا در نوروز94

 

به بهانه آغاز سال و بهار طبیعت طرحی نو درانداختیم و نمایشگاهی از آثار خطی روستا را تدارک دیده ایم.

 

 

از آنجا که اسناد خطی، شناسنامه و هویت فرهنگی یک قوم به شمار می آید ما نیز شروع به تحقیق و پژوهش در زمینه پیشینه روستای « ایمن آباد و کروکلا » بر اساس اسناد خطی به دست آمده نموده ایم.

 

 

 با گام نهادن در این راه به بخش زیادی از اطلاعات روستای « ایمن آباد و کروکلا » دست یافته ایم؛ چندان که حاصل این تلاش منجر به تألیف کتابی شده است که در چند ماه آینده به مرحله چاپ خواهد رسید.

 

 

اسناد خطی ارائه شده در این نمایشگاه که شامل 20 سند است، بخشی از سندهایی است که در طول دو سال تلاش بی وقفه به دست ما رسیده و تعدادی از آنها نیز از بعضی مراکز فرهنگی مانند کتابخانه آیت الله مرعشی قم خریداری شده است.

 

 

قدیمی ترین سند این نمایشگاه فروشنامه زمین مکتب خانه قدیم روستا در سال 1206 قمری (برابر با 1171 شمسی) است که نام « ایمن آباد » در آن به چشم می خورد و دارای اطلاعات محلی زیادی است.

 

 

امیدواریم این نمایشگاه مورد توجه و استقبال اهالی قرار گرفته و ایجاد انگیزه ای در ارائه دست نوشته های محلی در جهت دسترسی به اطلاعات دقیق تری از روستایمان باشد.

 

 

 

 

 

زمان برگزاری نمایشگاه:

 

2 تا 7 فروردین 1394

 

ساعت بازدید:  17 الی 20

 

 


مکان نمایشگاه:

 

کتابخانه شهید مطهری

 

جنب مسجد صاحب الزمان (عج) پایین کروکلا

 

 

 

 

 

 

 

با سپاس فراوان

 

فرزند روستا

علی ایمانی ایمنی

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20