*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اولین برد شیرین شاهین در جام حذفی مازندران

 

از سری مسابقات جام حذفی فوتبال استان مازندران، و در مرحله مقدماتی آن بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم فوتبال شاهین کروکلا حریف تیم لیگ دسته دومی فوتبال مازندران یعنی کبوتردان بابلسر شد، که بعدازظهر امروز جمعه 22 اسفندماه، در زمین فوتبال هفت تیر بابل به مصاف این تیم رفت.

 

 

بازی طی نود دقیقه بازی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت اضافه رسید که در دقیقه 100 بازی آقای امین رحمانی توانست با تک گل  خود، تیم شاهین را وارد مرحله بعدی جام حذفی مازندران نماید.

 

 

شاهین کروکلا  1                                 0   کبوتردان بابلسر

 

 

از بازی بعدی تیم شاهین در جام حذفی مازندران، خبری در دست نیست و در صورت اطلاع به آگاهی شما فوتبال دوستان و علاقه مندان خواهد رسید.

 

 

لازم به توضیح اینکه قهرمان جام حذفی استان مازندران به مسابقات جام حذفی کشور راه خواهد یافت.

 

 

از طرفی  سعی می شود از آخرین تغییرات تیم فوتبال شاهین روستایمان در فصل جدید گزارشی تهیه شود و چگونگی کار این تیم خوب فوتبال روستای مان که حرف های زیادی از جمله کناره گیری تیم در فصل آینده و یا خرید سهمیه سوپرلیگ استان مازندران به گوش می رسد، اطلاعات کاملی را تقدیم شما عزیزان نمائیم.

 

 

 

 

 

 

 

  سید فضل اله هاشمی كرويي خبرنگار ورزشی وبسایت روستا

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مجید هاشمی در تاریخ: یکشنبه 24 اسفند 1393 ، ساعت 01:12 ب ظ
با سلام وخسته نباشید خدمت بچه محلهای عزیز و علی هاشمی عزیز
مجید هاشمی از تهران
نقل قول
 
 
0 # مهدی هاشمی در تاریخ: یکشنبه 24 اسفند 1393 ، ساعت 10:12 ب ظ
خسته نباشید دلاوران
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20