*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ارسال پيام تبريك نهادهاي اجرايي روستا، به مناسبت سال نو

 

با توجه به فعاليت هايي كه از سوي نهادهاي اجرايي روستا، در بخش هاي مختلف به عنوان مجريان و نمايندگان قانوني نهادهاي دولتي در طول سال صورت مي گيرد، به مناسبت فرارسيدن سال نو، ضمن قدرداني از زحمات اين عزيزان در سالي كه گذشت، پيام هاي نوروزي آنان را به آگاهي شما مي رسانيم.

 

 

 

 

 

 

 

حاج سيدنقي حسيني ايمني،فرمانده محترم پايگاه مقاومت بسيج روستاي       ايمن آباد و كروكلا

 

بسم اله الرحمن الرحيم

 يامقلب القلوب والابصار يا مدبرالليل و النهار يامحول الحال و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

نمی دانم چه سری است که امسال، تحویل سال نیمه شب است و تشییع مادر سادات هم نیمه شب و فاطمیه ... شاید امسال نباید هفت سین مرسوم را چید و باید بر هفت سین فاطمه گریست. 

" سال نو شما فاطمی باد "

ضمن تبریک سال نو، انشاءاله براي همه مستضعفان و مسلمانان جهان و بويژه مردم ايران سال با بركتي باشد و كشاورزان ما روزي شان دو چندان شود. لحظه سال تحويل و یا با طلوع خورشید در اولین روز سال، حضور در مزار شهدا كه از سنت ديرينه مردم روستايمان است فراموش نشود.

با اميد به ظهور حضرت ولي عصر(عج).

والسلام عليكم و رحمة اله و بركاتة

 

 

 

 

 

 

  سيد نقی حسینی ایمنی، دهیار محترم روستاي ايمن آباد

 با ستایش خدای طبیعت و بهار.

بهار را با یاد او آغاز می کنیم چرا که تمام هستی قطره ای از بیکران عطوفت فاطمه است. سالی پر از برکت را برای هم محلی های عزیزم خواستارم. امیدوارم در سال پیش رو با تلاش و کوشش خود، اعضای محترم شورا و همیاری اهالی روستا در تحقق اهداف خود که همانا تغییر چهره روستا از جمله اجرای پروژهای عمرانی و نظم بخشیدن به دیگر امور است، بتوانیم بخش کوچکی از خواسته های به حق مردم را برآورده کنیم.

 

 

 

 

 

 

 سيد زمان هاشمی کرویی دهیار محترم روستای پایین کروکلا

 

به نام خدا. با سلام و تبریک سال نو خدمت اهالی روستای پایین کروکلا. امیدوارم سال جدید، سالی پر از برکت و همراه با همکاری و همیاری اهالی در ساخت و آبادانی بیشتر روستای مان باشد.

 

 

 

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار محترم روستاي بالاكروكلا (قاضي محله)

 

با نام خداي بخشنده. بنده از طرف خودم و اعضاي شوراي اسلامي روستاي كروكلا بالا(قاضي محله)، فرا رسيدن اين عيد باستاني را به مردم خوب، همدل و با همّت روستاي  ايمن آباد و كروكلا تبريك و شادباش مي گويم و سال پرخير و بركتي را براي اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا و تمامي هم وطنان مان در سراسر ايران و جهان آرزو مي كنم. اميدوارم سال 1394 بهتر از سال 1393 که شاهد تغییرات خوبی در روستا بودیم، بتوانيم در راستاي توسعه عمراني روستا و بويژه اجراي طرح کامل هادي به پاس همكاري و همدلي اهالي، قدم هاي بهتري برداريم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20