*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جشن تکلیف 27 دانش آموز دختر روستا برگزار شد

 

شده ام نه ساله ،جشن تکلیف من است             جا نماز و چادر همه در کیف من است

 

دین من اسلام است،من مسلمان هستم            می رسد صوت اذان شاد و خندان هستم

 

 

 

 

سه شنبه پنجم اسفندماه 1393، مصادف با ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی که به سن نه سالگی رسیدند با همت مسئولین مدرسه و والدین دانش آموزان و با همیاری و همراهی مادرانشان برگزار شد.

 

در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر دبستان مام محمد تقی(ع) روستای ایمن آباد و کروکلا تعداد 27 نفر از دانش آموزان به سن تکلیف رسیدند. تمامی داشن آموزان هر کدام به شکلی در برگزاری جشن سهیم بودند و نقش آفرین.

 

برنامه های اجرا شده توسط دانش آموزان به قرار زیر بود:

 

 

مقاله

 

تئاتر

 

دکلمه

 

نیایش

 

شعر و سرود

 

پیمان نامه

 

در پایان مولودی خوانی نیز توسط خواهر ایزدی صورت گرفت. مجری برنامه یکی از 27 دختر دانش آموز یعنی سیده زهرا هاشمی کرویی(نتیجه پسری حاج مسیح) بوده است.

 

 

 

 

مراسم جشن عبادت دختران 9 ساله ی روستا که با معنویت و شور و هیجان و در عین حال نشاط خاصی در مدرسه دخترانه امام محمد تقی(ع) روستا برگزرا شد، پایان بخش آن اقامه دو رکعت نماز جماعت بود که توسط داشن آموزان خوانده شد.

 


 

در مراسم جشن عبادت 27 دختر 9 ساله ی روستا مبلغی معادل 90 هزار تومان  برای هر نفر، هزینه برای والدین در برداشته است. این هزینه ها شامل خرید چادر نماز، کیف، سجاده، مهر، تسبیح، ساق دست و هزینه پذیرایی میوه و شیرینی بوده است.

 

 

آقای خانگلی زاده مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی ولایت روستا از برگزاری جشن عبادت پسران دانش آموز مدرسه حاج حسن لاسمی، در فروردین ماه 1394 خبر دادند.

 

 

 

 

 

 

با سپاس فراوان از: خانم ضامنی مسئول مدرسه ابتدایی دخترانه روستا

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20