*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

۱۰ واقعیت زندگی انسان

 

 

واقعیت یکم:

به شما جسمی داده می شود. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، باید بدانید که این جسم، در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.

 

 

 

واقعیت دوم:

با دوستان مواجه می شوید. در مدرسه ای غیر رسمی و تمام وقت نام نویسی کرده اید که «زندگی» نام دارد. در این مدرسه، هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درسها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، باید به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح ریزی کنید.

 

 

 

واقعیت سوم:

اشتباه وجود ندارد، تنها درس است. رشد فرآیند آزمایش است، یک سلسله دادرسی، خطا و پیروزی های گهگاهی، آزمایشهای ناکام نیز به همان اندازه آزمایشهای موفق بخشی از فرآیند رشد هستند.

 

 

 

واقعیت چهارم:

درس آنقدر تکرار می شود تا آموخته شود. درس ها در اشکال مختلف آنقدر تکرار می شوند تا آنها را بیاموزید. وقتی آموختید می توانید درس بعدی را شروع کنید.

 

 

 

واقعیت پنجم:

آموختن پایان ندارد. هیچ بخشی از زندگی نیست که درسی نباشد. اگر زنده هستید درس هایتان را نیز باید بیاموزید.

 

 

 

واقعیت ششم:

جایی بهتر از اینجا و اکنون نیست. وقتی «آنجای» شما یک «اینجا» می شود به «آنجا»یی می رسید که به نظر از «اینجا»ی فعلی تان بهتر است.

 

 

 

واقعیت هفتم:

دیگران فقط آینه شما هستند. نمی توانید از چیزی در دیگران خوشتان بیاید یا بدتان بیاید، مگر آنکه منعکس کننده چیزی باشد که درباره خودتان می پسندید یا از آن بدتان می آید.

 

 

 

واقعیت هشتم:

انتخاب چگونه زندگی کردن با شماست. همه ابزار و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید، اینکه با آنها چه می کنید بستگی به خودتان دارد.

 

 

 

واقعیت نهم:

جوابهایتان در وجود خودتان است. تنها کاری که باید بکنید این است که نگاه کنید، گوش بدهید و اعتماد کنید.

 

 

 

واقعیت دهم:

تمام اینها را در بدو تولد فراموش می کنید. اگر مشکلات دانستنی های درون را از میان بردارید، همه اینها را به خاطر خواهید آورد.

 

 

 


 

منبع: آفتاب

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20