*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نصب 18 سطل زباله و جمع آوری زباله ها در ايمن آباد

 

 

در راستای حفظ محیط زیست روستایی و ارتقای بهداشت و سلامیت اهالی روستا، دهیاری و شورای اسلامی روستای ایمن آباد اقدام به خریداری 18 سطل زباله ی فلزی نموده اند.

 

این سطل های فلزی و استاندارد زباله که از نظر ایمنی و بهداشتی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد در نقاط مشخص شده ای از روستا نصب گردید.

 

 


 

 

 


سید نقی حسینی ايمني دهیار روستای ایمن آباد با بیان این خبر و ضمن قدردانی از آقای جعفری بخشدار محترم لاله آباد، افزودند:

 

ارزش ریالی این سطل های زباله مبلغی معادل هشت میلیون و پانصد هزار تومان است، یعنی هر سطل زباله نزدیک به 470 هزار تومان برای دهیاری هزینه در بر داشته است. لذا امیدواریم در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و احیانا" اگر فردی به این سطل ها آسیبی وارد می کند، ضمن یادآوری به ایشان، تشویق نمایند تا در حفظ آن همه با هم بکوشیم.

 

دهیار روستای ایمن آباد ضمن عذرخواهی از اهالی روستا مبنی بر متوقف شدن جمع آوری و حمل بهداشتی زباله طی سال 1393، که بیشتر به دلیل پرداخت نشدن حق شارژ ماهانه ی جمع آوری زباله بوده است و از سوی بعضی از اهالی صورت گرفت و ما ناچار به توقف آن شدیم، عنوان نمودند:


خانواده های زیادی از اهالی روستا با مراجعه به دهیاری و یا تماس های تلفنی، خواستار جمع آوری و حمل بهداشتی زباله بودند که طی جلسه ی اعضای محترم شورای اسلامی و آقای عابدی مدیر عامل شرکت مربوطه، برای حمل زباله به توافق رسیدیم و قرار شد، اوایل اسفندماه، هفته ای دو بار کار جمع آوری و حمل زباله های روستای ایمن آباد صورت بگیرد.

 

سید نقی حسینی ایمنی با بیان این مهم، در ادامه اشاره داشتند: میزان هزینه نهايي و سهم هرخانوار در ماه و یا به عبارتی شارژ ماهیانه جمع آوری و حمل بهداشتی زباله، مبلغ شش هزار تومان تعیین شده است و طی مدت یکسال مبلغی معادل 72هزار تومان برای هر خانواده خواهد بود. اما طی تصمیم اعضای محترم شورای اسلامی بر آن شدیم تا این مبلغ با افزایش 28 هزار توانی به مبلغ یکصد هزار تومان در سال برسد.

 

ایشان با اشاره به اینکه این تعداد سطل های زباله برای 620 خانوار ایمن آباد، بسیار ناکافی می باشد اشاره کردند: سال آینده قطعا" تعدادی سطل زباله به این مجموعه اضافه خواهد شد و با توجه به بودجه ناکافی برای این مهم، دهیاری با همیاری و مشارکت اهالی ضمن پرداخت مبلغ مازاد بر شارژ تعیین شده، خرید تعدادی دیگر از سطل های زباله را صورت خواهد داد تا فاصله حمل زباله از منزل تا محل نصب سطل زباله، توسط اهالی کمتر گردد.

 

 

سید نقی حسینی ایمنی از اهالی محترم روستای ایمن آباد درخواست نمودند نسبت به پرداخت شارژ ماهانه ی تعیین شده برای هر خانوار، جهت جمع آوری و حمل بهداشتی زباله ها از روستا، با دهیاری و اعضای شورای اسلامی همکاری نمایند و عزیزانی که از اهمیت این موضوع آگاهی کامل دارند نسبت به روشنگری و تشویق خانواده، دوستان، همسایگان و سایر  اهالی تلاش نمایند.

 

 

 

 

 

 

 


تهیه و تنظيم خبر: مهدی قاسمی ايمني

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # حسینی در تاریخ: شنبه 25 بهمن 1393 ، ساعت 12:11 ب ظ
سلام به عمو نقی محلمون و اعضای شورا.
کارهای خوبی امسال واسه روستا انجام دادین. دمتون گرم.
فقط این اختلافاتتون رو بزنید کنار خیلی خوب میشه.مردم می دونن موضوع سر پول-بیل مکانیکی-گوسفن-م رغ-خروس و .....
همدیگرو محکوم نکنین. قانع باشین و راستو حسینی کار بکنین.
دوستون داریم...البته نه واسه اختلافاتتون!!
واسه ورودی محل، آسفالت کناره های خیابون اصلی، دیوارچینی رودخونه سر خیابون و الآن هم سطل زباله.
عمونقی خدا پدرتو بیامرزه. دوست داریم.
نقل قول
 
 
0 # ۰۰۹۸۱۱۳۲۱۱ در تاریخ: شنبه 25 بهمن 1393 ، ساعت 02:11 ب ظ
خله خله ممنونمی.
نقل قول
 
 
0 # سعید بشکم در تاریخ: یکشنبه 26 بهمن 1393 ، ساعت 02:11 ب ظ
با عرض سلام و ادب خدمت آقای حسینی دهیار محترم ایمن اباد کار بسیار ارزنده ای انجام داده اید جای تقدیر و تشکر دارد امیدوارم این اقدام برای کروکلاءبالا و پایین هم صورت پذیرد.
واز مردم روستای عزیزمان تقاضا دارم در حفظ و نگهداری این سطل ها کوشا باشند چون متعلق به همه است
نقل قول
 
 
0 # سید حسن نوه حاج مسیح در تاریخ: دوشنبه 27 بهمن 1393 ، ساعت 05:11 ب ظ
تشکر برادر ممنون از زحمات جنابعالی
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: چهارشنبه 29 بهمن 1393 ، ساعت 12:11 ق ظ
ضمن عرض خسته نباشید خدمت کلیه عزیزانی که برای حفظ محیط ایمن آباد تلاش میکنند.
چون یه دوره ای کوتاه زبالها از منازل به بیرون از روستا برده میشد حالا که مدتی است که این کار انجام نمیشود شاید مردم بهتر قدر آن را بدانند و بپذیرند که این امر یک موضوع بسیار مهمی است که باید بیشتر به آن بپردازیم.
امیدوارم این وقفه بردن زباله ها به نفع ایمن آباد بوده باشد و بعضی ها مثل خودم بیشتر به این موضوع اهمیت بدهیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20