*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مراسم ویژه دهه فجر، امشب در روستا

 

فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سال 1357 کشورمان را حضور اهالی روستا و عزیزانی که در آن زمان به سهم خود فعالیت های ارزشمندی را در روستای ایمن آباد و کروکلا، شهرستان بابل، تهران و سایر شهرها، در راستای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان داشته اند تبریک می گوئیم.

 

 

 

 

 

 

حاج سيد نقي حسيني ايمني برادر جانباز و فرمانده پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا، بر اساس اطلاعيه ي ارسالی مبنی بر برگزاری مراسم ویژه جشن انقلاب در روستا اذعان داشتند امشب (شب 22 بهمن) مراسم ویژه ای با حضور اهالی روستا و تعدادی از مهمانان از روستاهای اطراف پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) ایمن آباد برگزار خواهد شد.

 

مهمانان مراسم ویژه امشب، بسیجیان فعال روستا و فرماندهان پایگاه بسیج حوزه امام رضا(ع) بابل می باشند.

 

از مهمترین برنامه هایی که امشب برگزار می گردد می توان به اجرای سرود، ارائه مقاله، سخنرانی، صرف شام و راهپیمایی به سمت گلزار شهدای روستا برشمرد.

 

ایشان که شب 22 بهمن را شب الله اکبر و تجدید میثاق با حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری و حمایت از انقلاب اسلامی اعلام نمود، راهپیمایی به سمت گلزار شهدا و سردادن بانگ الله اکبر را کنار مزار شهدا در روستا، پایان بخش برنامه های این شب نام برد.

 

 بخشی از اسناد قدیمی روستا نیز کی طی زحمت و تلاش های یکی از اهالی روستا یعنی علی ایمانی ایمنی جمع آوری شده است، امشب در محل برگزاری مراسم ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

حاج سید نقی حسینی ایمنی حضور پرشور اهالی روستا را در راهپیمایی حماسی و با اهمیت روز 22 بهمن در زرگرشهر و یا شهرستان بابل، بسیار مهم برشمرد و از اهالی دعوت نمود تا در این حماسه بزرگ، باصلابت تر از سال های گذشته حضور یابند.

 

به امید روزی که امام و مقتدای ما حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، ظهور کنند و جشن بزرگ پیروزی حق بر باطل را ، کنار آن عزیز بزرگوار، برگزار کنیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20