*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اجراي فاز چهارم و تخريب حمام قديمي روستا+فیلم

 

با اجرایی و عملیاتی شدن فاز چهارم طرح عقب نشيني روستاي بالاكروكلا جهت انجام طرح هادي روستا، ضمن تخريب حمام قديمي روستا، حدود 60 درصد از اين طرح انجام و به پايان رسيد.

 

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا با بيان اين مطالب افزودند:

 

با به پایان رسیدن کار عقب نشینی در این فاز، کار پاکسازی و آزادسازی معابر با همکاری اداره مسكن و شهرسازي بابل(راه و ترابري سابق) در تاريخ ششم بهمن ماه  سال 1393، در این روز یک دستگاه لودر و دو کامیون از طرف اين اداره، برای پاکسازی معابر و حمل نخاله ها و دیوارهای تخریب شده و پرکردنِ آن بخش از زمین هاي کشاورزی که در آنها عقب نشینی انجام شده بود، چهره روستا را دچار تغييرات اساسي نمود.

 

 

همچنین حمام قدیمی روستا که در وسط روستا قرار داشت طی هم اندیشی با بزرگان روستا و اعضاي شوراي اسلامي روستاي بالاكروكلا، تخریب شد. ایشان از احداث احتمالی بوستان روستایی در این بخش از روستا خبر دادند.

 

 

 

ایشان در ادامه، شن ریزی و  سنگ فرش کردن سه کوچه ی روستا را از دیگر کارهای عمرانی روستا در این روز برشمردند تا خانوارهای ساکن در این سه کوچه بویژه در روزهای بارانی، در شرایط بهتری به رفت و آمد بپردازند.

 

 

 

دهیار روستای بالاکروکلا در ادامه افزودند: روز دوشنبه 6 بهمن 1393، روز پرکار دهیاری و شورای اسلامی بالاکروکلا بود که با همت اهالی، این روز یکی از روزهای بیاد ماندنی روستا شد و اهالی شاهد تغییرات عمده ای در روستا بودند.

 

 

 

اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای بالاکروکلا صمیمانه از تمامی مردم خوب و قابل احترام روستا، کمال تشکر و قدردانی را دارد که همچنان با توجه به همکاری و همدلی اهالی، پروژه فوق همچنان در حال انجام می باشد.

 

سید محمد هاشمی کرویی در مورد بحث بودجه طرح عقب نشینی عنوان نمودند: مبلغ 10 میلیون تومان از طلب دهیاری بالاکروکلا در سال 1391، به حساب دهیاری واریز شد که با همکاری شایسته ی مردم عقب نشینی ها صورت پذیرفت. از طرفی پیگیری های دهیار ی روستا با اداره مسکن و شهرسازی بابل، شرایط را برای در اختیار گرفتن لودر و کامیون برای تخریب دیوارها، حمام قدیمی و پاکسازی نخاله ها فراهم ساخت تا هزینه ها به حداقل میزان ممکن خود برسد.

 

 

 

دهیار روستای بالاکروکلا در پاسخ به سئوال تعدادی از اهالی در خصوص جابجایی علمک گاز خانگی عنوان نمودند: در زمان لوله کشی گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران در روستا، به تمامی اهالی اعلام شد هنگام نصب علمک، با رعایت فاصله عقب نشینی، به نصب علمک گاز منزل خود اقدام نمایند. لذا کسانی که در حال حاضر باید به جابجایی علمک گاز بپردازند تمامی هزینه ها بر عهده مشترک مورد نظر می باشد.

 

 

 

از طرفی هزینه جابجایی تیرهای برق روستا و نصب تیر برق جدید و جابجایی کنتورهای آب بر عهده دولت می باشد که با پیگیری دهیاری این مهم به مرحله اجرا خواهد رسید.

 

 

فیلم کوتاهی از عملیات فاز چهارم عقب نشینی روستای بالاکروکلا تهیه شده است، که می توانید آنرا به تماشا بنشینید.

 

 فاز چهارم عقب نشینی روستای بالاکروکلا_ 6بهمن 1393  ( 4دقیقه و 48 ثانیه /28mb )

 

 

 

 

 

 

 

با سپاس فراوان از: سید محمد هاشمی کرویی، دهیار روستای بالاکروکلا

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ۰۹۸۱۱۳۲۱۱ در تاریخ: جمعه 17 بهمن 1393 ، ساعت 10:11 ب ظ
ممنون ازمسولان محترم...
نقل قول
 
 
0 # امیررضا در تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393 ، ساعت 12:11 ق ظ
سلام و با تشکر از دهیار محترم
قدمهای دیگر نیز سریعا گرفته شود از قبیل تخریب مدرسه و لایروبی کانالها و آسفالت جدید و.............. .
نقل قول
 
 
0 # mوm در تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393 ، ساعت 10:11 ق ظ
الان محل سو دکته٬شمه خنابدون....
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20