*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آسفالت چند بخش مهم روستا

 

پس از تعريض ورودي روستا كه با همه ي فراز و نشيب هايش بازتاب خوبي در روستا داشته است و بويژه تغيير ساختار ورودي روستا كه چشمان اهالي و رهگذران را نيز در حل اين مشكل چند ده ساله، تيزتر نمود، اعضاي شوراي اسلامي ايمن آباد و همچنين دهيار اين روستا با همكاري اهالي، نمايندگان مجلس و مدير اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل اقدام به آسفالت اين بخش از روستا و روكش دوباره ي ضلع غربي ايمن آباد،  كنار جاده بين المللي و خيابان منتهي به مدرسه روستا نمود.

 

 

 

سيد هادي حسيني ايمني عضو شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب عنوان نمودند:

با زحمت هاي بسیار زیاد و تلاش  آقای سید نقی حسینی ايمني دهیار محترم ايمن آباد، که با پیگیری ها و دوندگي هاي ايشان در اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل و هماهنگی با مهندس بازیار رییس اين اداره، این کار بسیار مهم و ضروري يعني آسفالت بخش تعريض شده ي روستا، روكش دوباره و تكميلي آسفالت بريدگي جاده  تا كنار رودخانه اصلي روستا و تکمیل آسفالت ورودی مدرسه دخترانه، ضمن هماهنگي اعضاي شوراي اسلامي و تعدادي از اهالي پيگير روستا، انجام شد.

 

 

 

لازم به یادآوری می باشد كه با استفاده از فرصت طلايي بوجود آمده براي روستا يعني طرح روكش آسفالت جاده آمل به بابل كه طرحي ملي مي باشد، از اين شرايط بهره كافي برده شد و با نامه نگاري ها و پيگيري هاي فراوان توانستيم اين مهم را به مرحله اجرا برسانيم.

 البته زیرسازی ورودی مدرسه و کوچه شهید عباس امینی توسط شورا و دهیاری انجام شده است.


 

ضمنا" درباره بريدگي ورودي روستا كه رانندگان خودرو با نزديك شدن به اين بريدگي، بايد با روشن كردن چراغ راهنما، خودرو را به منتها عليه سمت چپ سوق دهند خاكي و ناهموار مي باشد كه ضمن هماهنگي با شركت مورد نظر، اين مشكل نيز طي روزهاي آينده با آسفالت نمودن اين بخش انجام خواهد شد.

 

از اهالی محترم روستا كه حين انجام اين مهم، اعضاي شوراي اسلامي و دهيار را در محل اجرايي شدن اين طرح تنها نمي گذارند و حمايت و تجمع اين عزيزان باعث كم شدن موانع موجود مي شود، بسيار قدرداني و سپاسگذاري مي كنيم.

 

 

 

 

 

  تهيه و ارسال خبر: سيد هادي حسيني ايمني عضو شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ح.الف در تاریخ: جمعه 03 بهمن 1393 ، ساعت 05:11 ب ظ
سلام به اعضاي شورا و دهيار زحمتكش روستامون
كارهاي خوبي تو اين يكساله انجام دادن كه جاي تشكر داره.
انشا اله كه اختلافات اعضاي شورا برطرف بشه و اينقدر بعضي هاشون به فكر منافع شخصي خودشون نباشن و به فكر عملي كردن شعارهاشون باشن تا روستامون بهتر بشه. مردم روستا خوب مي دونن كيا دنبال كاسبي هستن تو شورا. مواظب باشيد...
خسته نباشين ويژه به دهيار روستا.هميشه مي بينيمش تو روستا دارن زحمت مي كشن.
نقل قول
 
 
0 # ۰۰۹۸۱۱۳۲۱۱ در تاریخ: جمعه 03 بهمن 1393 ، ساعت 06:11 ب ظ
ممنون از مسولان عزیز خصوصا شما دوست عزیز آقای سید هادی حسینی...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20