*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اجراي فاز چهارم عقب نشيني طرح هادي بالاكروكلا

 

 

اما طرح عقب نشيني در روستاها كه دولت بودجه مستقيمي به اين امر اختصاص نمي دهد، با رايزني ها و با پيگيري هاي دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستا به نتايجي مي رسد كه با بودجه هاي دريافتي و اختصاص يافته از ديگر منابع، مي توان تا حدود زيادي شاهد پيشرفت در اين امر بود.

 

با پي گيري جدي دهيار روستاي بالاكروكلا و رايزني با ادارات و نهادهايي چون استانداري مازندران، فرمانداري بابل و بخشداري لاله آباد طرح عقب نشینی برای اجرای طرح هادی روستای بالاکروکلا به فاز چهارمش رسید.

 

با اجرایی و عملیاتی شدن این فاز، حدود 60 درصد از طرح عقب نشینی روستای بالاکروکلا یا قاضی محله با همت و حمایت همه جانبه اهالی این روستا انجام شد.

 

 

 

طرح عقب نشيني و اجراي طرح هادي روستاي بالاكروكلا(قاضي محله)، در پنج فاز طراحي و اجرايي خواهد شد كه فاز اول آن، با هزينه اي حدود ده ميليون تومان تا مدرسه ابتدايي سابق اين روستا در اسفندماه سال 1391 به پايان رسيد.

 

فاز دوم آن از شنبه چهارم آبان ماه 1392  از انتهاي دهياري روستا در بالاكروكلاي غربي آغاز شد و به سمت آرامگاه به پايان رسيد.

 

فاز سوم طرح هادي روستاي بالاكروكلا در دی ماه 1392 و از نانوايي روستا آغاز و به سمت مسجد النبي(ص) ادامه یافت و تا اواخر اسفندماه پایان یافت.

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا با بيان اين مطالب افزودند:

 

در اين طرح كه با همت بالاي مردم روستا انجام مي شود، حدود دوازده متر براي عرض جاده اصلي در نظر گرفته شده است كه حتي بعضي از عزيزان نزديك به نيم متر نيز اضافه بر سازمان اقدام به عقب نشيني نموده اند، تا حريم همسايه روبرويي با مشكل مواجه نشود.

 

در طرح عقب نشيني روستا، از سوي دهياري فقط ديوار كشي صورت مي گيرد و حمام، آشپزخانه و يا احتمالا" طويله اي تخريب شود، با توجه به بودجه اندك اختصاص يافته، هزينه اي براي پرداخت وجود ندارد.

 

لازم به توضيح اينكه با همدلي اهالي حتي جابجايي دروازه هاي حياط خانه ها نيز، با هزينه مالكان و اهالي روستا صورت مي گيرد كه جاي بسيار قدرداني دارد از اين همه تعامل و همدلي روستائيان در پيشرفت روند اجرايي شدن طرح عقب نشيني روستا.

 

 

 
 
 سيد محمد هاشمي كرويي در ادامه افزودند:

پروژه فاز چهارم عقب نشینی بالا کروکلا از مسیر آرامگاه به سمت ورمتون آغاز گردید. شروع کار از منزل و خانه سرای آقایان ابراهیم، اسماعیل، مجید، مهران و خانم ها رقیه و فاطمه(همگی فرزندان مرحوم محمود هاشمی) آغاز شد.

 

همچنین منزل مهندس علی اصغر علیپور و منزل خانم بانو هاشمی و منزل عزیزاله هاشمی هم در طرح عقب نشنی قرار گرفتند و تا خانه سرای آقای حاج ابراهیم هاشمی ادامه یافت.

در سمت مقابل این پروژه زمین کشاورزی حاج علی هاشمی و حاج حسین جان هاشمی هم بعد از عقب نشینی دیوار کشی شده است.

در اجرای این پروژه که از سال 92 آغاز شده همکاری صد درصدی مردم فهیم بالاکروکلا باعث کاهش هزینه و پیشرفت چند برابری کار با توجه به اعتبارات اندک دهیاری گردیده است.

 

 

اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای بالاکروکلا از تمامی مردم خوب و قابل احترام روستا، کمال تشکر و قدردانی را دارد که همچنان با توجه به همکاری اهالی، پروژه فوق همچنان در حال انجام می باشد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # قاضی ٠١١١ در تاریخ: دوشنبه 06 بهمن 1393 ، ساعت 06:11 ب ظ
با سلام و خسته نباشید خدمت همه مسؤلین و زحمت کشان روستا
ضمن تشکر از پیگیری های انجام شده در بحث اجرای طرح هادی، خواهشمند است در خصوص جابجایی تیر برق و همچنین علمک گاز منزلی که چسبیده به مسجد فاطمه الزهرا (منزل حاج غلامحسین بهرامی فر) می باشد با توجه به سرعت بالای خودروهای عبوری و احتمال بروز حادثه اقدامی بایسته صورت پذیرد.
منتظر پاسخ دهیار محترم روستا هستم.
نقل قول
 
 
0 # امیررضا در تاریخ: یکشنبه 12 بهمن 1393 ، ساعت 06:11 ب ظ
با سلام وخسته نباشید خدمت دهیار محترم و شورای محترم از انجایی که اهالی محترم بالا کروکلا همکاری لازم را بابت طرح هادی و عقب نشینی را انجام دادن .وقت ان رسیده شما هم اقدامات بعدی را هر جه سریعتر انجام دهید.
از قبیل لایروبی و جدول بندی کانالها.
حریم عابر بیاده.
کاشت نهال.
نیمکت استراحت.
تخریب و بهره برادری کامل از ملک سابق مدرسه که فعلا دفتر شورا و دهیاری می باشد که با همفکری اهالی کتابخانه ای یا درمانگاهی و یا مهدکودکی و یا هر چیزی که به درد اهالی بخورد ساخته شود و همچنین حمام کنار مسجد نیز تخریب شود تا روستا نمای نو و تازه ای بگیرد.
با تشکر فراوان از تلاشتان
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20