*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ادامه طرح هادی روستای ایمن آباد

 

در راستاي اجراي طرح نيمه كاره هادي روستاي ايمن آباد و كروكلا، از هفته ي گذشته كار تخريب كانال بتوني قديمي روستا و احداث كانال بتوني جديد، به طول 80 متر آغاز شده است.

 

 

سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند:

با اختصاص مبلغي حدود 60 ميليون تومان از سوي بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان بابل، بخش ديگري از طرح نيمه كاره هادي روستا شروع شده است كه از كنار منزل حاج مسيح اله هاشمي كرويي آغاز و تا منزل زنده ياد حاج سيد عباس حسيني ايمني، به طول 80 متر احداث خواهد شد.

 

ايشان افزودند ساخت پياده روي اين قسمت از روستا پس از احداث كانال آب و فاضلاب ساخته نخواهد شد و پيمانكار اين طرح عنوان نمودند كه اين بودجه صرفا" براي احداث كانال آب است.

 

 


 

سيد نقي حسيني ايمني عنوان نمودند كه كمبود اعتبار دولتي و بودجه مهمترين عامل اجرايي و تكميل نشدن طرح هادي نيمه كاره روستاهاي استان مازندران و كشور است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # salar در تاریخ: دوشنبه 22 دی 1393 ، ساعت 04:10 ب ظ
ممنون ازمسولان محترم.
نقل قول
 
 
0 # ۰۰۹۸۱۱۳۲۱۱ در تاریخ: دوشنبه 22 دی 1393 ، ساعت 11:10 ب ظ
انشالاه این طرح با موفقیت و با آرامش و زیبایی به اتمام برسه٬ واقعا خیلی محله مون قشنگ و دلباز شده و به خواست خداوند و با کمک بزرگان و شوراها و دهیار و همه عزیزان محله آسفالت و پاکسازی کامل بشه...
به امید همیشه دیدن ایمن آباد و کروکلایی همیشه آباد...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20