*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جانباز سرافراز ابراهیم ابراهیمی ايمني

 

 جانباز 25% با اصابت تركش  به هردو پا

 

 

 

ابراهیم ابراهیمی ایمنی فرزند خلیل متولد هفتم خردادماه 1347  از روستاي ايمن آباد بابل.

 

 

ابراهیم ابراهیمی ایمنی که نام دیگرش محمد است در سال 1354 وارد مدرسه ابتدایی روستا می شود و پس از آن وارد مدرسه راهنمایی روستا می شود.

 

سال دوم راهنمایی و در سن 13 سالگی مدرسه را ترک می کند و برای حضور در جبهه ها، ضمن ثبت نام به پادگان آموزشی گهرباران ساری اعزام می شود.  پس از گذراندن 45 روز دوره آموزشی و مرخصی 10 روزه، راهی منطقه غرب کشور یعنی استان کردستان می شود و در مناطق مریوان و دهلران در عملیات والفجر 6 شرکت می کند و در تاریخ 1362/12/6  از ناحیه هر دو پا، با اصابت ترکش مجروح می شود.

 

 

 

 

دوره درمان را در نوروز 1363 در روستا سپری می کند و پس از بهبودی نسبی تا سال 1365 در دبیرستان ایثارگران واقع در سبزه میدان بابل به ادامه تحصیل می پردازد.

 

ابراهیم ابراهیمی در سال 1365 در جنوب کشور و در منطقه عملیاتی شلمچه در عملیات کربلای 4 و 5  حضور می یابد و با توجه به ترمی بودن کلاس های درس دبیرستان، بصورت پراکنده تا اعلام آتش بس در منطقه عملیاتی حضور داشته است که با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به روستایش ایمن آباد باز می گردد.

 

 

 

 

ابراهیم ابراهیمی ایمنی در سال 1370 موفق به دریافت گواهی نامه دیپلم می شود و طی سال های 1373 تا 1374 به مدت یکسال در واحد تعزیرات اداره بازرگانی بابل با عنوان بازرس افتخاری، مشغول فعالیت می شود.

 

ایشان در شرکت خصوصی ساختمانی بابل پی ریز مشغول به کار می شود و پس از مدتی از سوی دولت، یکسال به کشور کره جنوبی اعزام می شود تا دوره آموزشی لاستیک سازی را بیاموزد و پس از بازگشت به دلیل مشکلات وارده بر هر دوپایش بر اثر اصابت ترکش، از کارهای سنگین کناره می گیرد.

 

هر سال که می گذرد درد زانوهایش بیشتر می شود و جز صبر و تحمل چاره ای ندارد.

 

برادر جانباز ابراهیم(محمد) ابراهیمی ایمنی دارای 3 فرزند دختر است و در موزیرج بابل زندگی می کند.

 

 

 

 

ابراهیم به همراه پدر زحمتکش و برادر جانبازش رمضان

 

 

 

جانبازان شهيدان زنده اند

به يادشان باشيم و احترامشان كنيم

آرامش ديروز و امروز ما، حاصل جانبازي همين جانبازان است.

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20