*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

شاهين همچنان روي نوار تساوي

 

در هفته هجدهم مسابقات ليگ دسته اول فوتبال مازندران، تيم شاهين روستاي مان بعدازظهر امروز پنجشنبه 4 ديماه 1393، در زمين ورزشي شهر نشتارود حومه ي شهرستان تنكابن، به ديدار تيم رده هفتمي شهرداري نشتارود رفت و در پایان به نتیجه تساوي بدون گل رضايت داد.

 

 

 

 

شهرداري نشتارود  2                               2  شاهين كروكلا

 

 

 

 

بازي امروز دو تيم در زمين گل آلود شهرداري نشتارود از ساعت 14 آغاز شد. نيمه اول توپ و ميدان در اختيار شاهين كروكلا بود و در دقيقه 30 بازي اولين گل براي تيم شاهين توسط حسن طوقاني به دست آمد. ده دقيقه بعد اولين حمله تيم حريف با سانتر از كناره به گل تبديل شد و دو تيم با نتيجه تساوي يك بر يك به رختكن رفتند.

 

بازي كه به صورت فيزيكي دنبال مي شد نه تاكتيكي، در دقيقه 85 بازي تيم حريف به گل رسيد و خيلي ها كه بازي را تمام شده مي دانستند در دقيقه 95 بازي سيد معين هاشمي توانست گل تساوي را براي تيم شاهين به ثمر برساند و در نهايت بازي  با همين نتيجه ي تساوي به پايان رسيد.

 

 

 

 

 

  آقای علی جعفری سرمربی تیم شاهين كروكلا با اعلام رضايت از عملكرد بچه هاي تيمش، نداشتن زمين ورزشي مناسب را در روستا كه حتي تمرين ها را در آن انجام دهند از مهمترين عامل از دست دادن امتيازهاي بويژه خانگي عنوان نمود.

 

ايشان در ادامه افزودند: بچه ها بسيار آماده تر و بهتر از بازي هاي گذشته در زمين حريف حاضر شدند، اما زمين گل آلود شهرداري نشتارود قدرت اجراي بازي تاكتيكي را از بچه ها گرفت.

 

نيمه نخست بازي، ما پنج فرصت تك به تك گلزني داشتيم كه به غير از يك مورد آن، ساير فرصت ها از دست رفت. تيم حريف در نيمه اول حرفي براي گفتن نداشت و از تنها فرصت به دست آمده گل تساوي را به ما تحميل كردند.

 

نيمه دوم نيز شاهد بازي پاياپايي بوديم و بيشتر فيزيكي بود تا تاكتيكي، آنهم با توجه به شرايط نامناسب زمين ورزشي شهرداري اين شهر. گل آفسايد تيم حريف توسط داور همشهري شان، بسيار واضح و آشكار بود. اما در شرايط ميزباني حريف و داوري كه خود اهل شهر تيم ميزبان است هرچند بر خلاف قوانين فيفا، كاري سخت و دشوار به نظر مي آيد.

 

آقاي جعفري ادعاي حضور در سوپر ليگ استان مازندران را با توجه به اختلاف سه امتيازي از تيم صدر جدولي خاورجوان آمل را دور از دسترس ندانست و عنوان نمود نقش اساسي در كسب امتيازها را مي توان در بازي هاي خانگي خلاصه كرد. همه چيز به دست خودمان است و نبايد به ديگر تيم ها نگاه كنيم كه آنها چه مي كنند. بازي هاي خانگي به اندازه 6  امتياز براي ما ارزش دارند كه نبايد اين امتيازها را از دست بدهيم.

 

با وجود مشكل آبگرفتگي زمين ورزشي روستا كه حتي تمرين نيز نمي توان در آن انجام داد چگونه مي توان از شرايط ميزباني كه برگ برنده حتي تيم هاي ته جدولي مي باشد از آن بهره نبرد.

 

اميدواريم اعضاي هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين اين مهم را طي هفته ي آينده بررسي و با ارائه راهكار مناسب حل و فصل نمايند تا به اما و اگرهاي پايان فصل نرسيم. هرچند تراشيدن بهانه براي قهرمان نشدن فراوان است، اما امكان استفاده از فرصت ها براي قهرمان شدن بسيار آسانتر.

 

ايشان در پايان خاطر نشان كردند تيم شاهين كروكلا از بهترين ها بهره مي برد و از تيم هاي بسيار خوب ليگ است. اميدواريم با همت و همدلي بچه ها و هيات مديره باشگاه، شرايط را براي حضور در سوپر ليگ استان مازندران آنهم با حمايت اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا فراهم كنيم.

 

 

 

 

 

 و اما  نتايج ساير بازي هاي هفته هجدهم:

 
 

 شهدا وسطي كلا آمل 1                0 شهرداري سرخرود

 

شهدا رودپي ساري  0                    3 خاور جوان آمل

 

آزمايش  قائمشهر     2                   1 شاهد كرد خيل ساري

 

چمازكتي  قائمشهر  1                   1   دهياري رشكلا آمل

 

سورنا اسرم مياندرود 1                   مهر رستمكلا بهشهر

 

طبرستان ساري    1                       حربده محمودآباد

 

 

 

 

 

 

 

 

بازي بعدي تيم فوتبال شاهين كروكلا پنجشنبه 11 ديماه در روستاي رشكلاي آمل و در برابر تيم دهياري اين روستا برگزار مي شود.

 

در دور رفت اين بازي ها تيم شاهين در خانه، با يك گل اولين شكست تيمش را مقابل رشكلا با يك گل رقم زد.

 

 

دهياري رشكلا آمل  -                                  - شاهين كروكلا

 

 

 

 

 

 

ساير بازي هاي تيم شاهين كروكلا

 

20 پنجشنبه  18 دي 1393    ساعت 14:00        شاهين كروكلا بابل _           _ شاهدكردخيل ساري

  

21 پنجشنبه  25 دي 1393     ساعت 14:30       خاور جوان آمل _                 _ شاهين كروكلا بابل

 

22  پنجشنبه 2 بهمن 1393    ساعت 14:30       شاهين كروكلا بابل _            _ حربده محمودآباد

 

23 پنجشنبه  9 بهمن 1393    ساعت 14:30        مهر رستمكلابهشهر _         _ شاهين كروكلا بابل

 

24 پنجشنبه  16بهمن 1393    ساعت 14:30       شاهين كروكلا بابل _           _ شهرداري سرخرود

 

25 پنجشنبه 23 بهمن 1393    ساعت 14:30       چمازكتي قائمشهر _           _  شاهين كروكلا بابل

 

26 پنجشنبه  30 بهمن 1393   ساعت 14:30       شاهين كروكلا بابل _           _ شهدا وسطي كلا آمل

 

 

 

 

شما عزيزان مي توانيد جدول كامل رده بندي و نتايج بازي هاي هفته هاي مختلف ليگ دسته اول فوتبال مازندران را، در وبسايت هيات فوتبال مازندران، كه در زير جدول رده بندي مسابقات در وبسايت روستا، لينك شده است مشاهده نماييد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تهيه و تنظيم: سيد فضل اله هاشمي كرويي

                   

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20