*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بررسي مشكلات پايين و بالاكروكلا با حضور نماينده مجلس

 

نماينده مردم شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي عصر روز جمعه 28 آذرماه 1393 از روستاي پايين و بالاكروكلا بازديد نمودند و مسائل و مشكلات مردم را از نزديك مورد بررسي و ارزيابي قرار دادند.

 

 عكس، آرشيوي مي باشد

 

حجت الاسلام والمسلمين ناصری نماینده محترم مردم شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي به اتفاق هیئت همراه، آقای مهندس بازیار رئیس اداره راه و ترابری بابل، آقای مهندس جعفری بخشدار لاله آباد، آقای علی رزاق پور مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی متین بابل و آقای رضا یعقوبی مدیر فروشگاه ورزشی یعقوبی به روستای پایین کروکلا آمدند تا از نزدیک به مشکلات مردم گوش فرا دهند.

ایشان ابتدا از حسینیه نیمه کاره ي فاطمه الزهراي روستاي پايين كروكلا بازديد نمودند و چون زمان اذان مغرب فرا رسيد، نماز مغرب و عشاء به امامت ایشان برگزار گردید.

 

سپس آقای علی هاشمی رئيس شوراي اسلامي روستاي پايين كروكلا، مشکلات اين روستا از جمله طرح هادی، حسینیه نیمه کاره، جاده و رختکن زمین ورزشی روستا و همچنين نوسانات برق در روستا را بیان نمودند.

 

روستای پايين کروکلا در بخش لاله آباد بابل دارای 180 خانوار است و جمعيتي حدود 600 نفر دارد.

 

 
 

پس از آن آقای ناصری و هیئت همراه طي گفتگو با مسئولين شهرستاني حاضر در مسجد صاحب الزمان(عج) اين روستا، قرار شد به مشکلات فوق رسیدگی نمايند.

 

آقای ناصری و هیئت همراه سپس به روستای بالاکروکلا عزیمت نمودند و در مسجد النبي(ص) اين روستا ساعتي را به شنيدن مشكلات مردم اين روستا اختصاص دادند.

 

پس از تلاوت قرآن مجید، آقای سید محمد هاشمی دهیار روستاي بالاکروکلا مشکلات این روستا را كه مهمترين آن جاده نیمه کاره روستا و بیمه کشاورزی بعضی از روستاییان که تامین اجتماعی بابل در انجامش سرباز می زند، عنوان نموده که در پایان گفتگوها و بحث هاي انجام شده، قول هایی توسط نماینده مردم بابل در مجلس، جهت برطرف شدن این مشکلات داده شد.

 

روستای بالا کروکلا در بخش لاله آباد بابل دارای 160 خانوار است و 460 نفر جمعيت دارد.

 

 

 

 

 

بازديدها و قول هاي نمايندگان مردم بابل و روستاي مان در مجلس شوراي اسلامي:

 

21 مهرماه 1392   بازديد نماینده مردم بابل در مجلس، از روستاي ایمن آباد(ناصري)

10 دي ماه 1392  حضور نياز آذري و مسئولان شهري بابل، در روستاي ايمن آباد

13 آبان ماه 1393  بررسي مشكلات بالاكروكلا با حضور نماينده مجلس(نياز آذري)

 

 

 

 

 

با توجه به حداقل 4بار بازديد نمايندگان مجلس از روستاي مان

به نظر شما چرا بخش اعظمي از اين قول ها عملي نشده است؟!

 


 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر: سيد فضل اله هاشمي كرويي

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ایمن آبادی در تاریخ: دوشنبه 01 دی 1393 ، ساعت 10:10 ب ظ
انتخابات مجلس نزدیک است و نماینده ها با وعده های توخالی و گاهی هم با پرداخت مقدار ناچیزی وجه نقد به شورای روستاها رای می خرند!
امیدوارم شوراهای سه روستای ما در این دام نیفتند!
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: سه شنبه 02 دی 1393 ، ساعت 08:10 ق ظ
سلام به همه اهالي
به نظرم تو همون جلسه قولهايي كه توسط نماينده داده مي شه بايد مكتوب بشه و مهر و امضا بشه توسط خود نماينده و بقيه مسئولين و مردم هم امضا بكنن. اين دوره زمونه پدر به پسر قول مي ده فرداش زير قولش مي زنه چه برسه به سياستمدارا.
بعدش اينكه پيگيري دهيار روستا خيلي خيلي مهمه. اعضاي شورا بايد دهيار رو مكلف بكنن پيگير مصوبات و قولهاي نمايندگان باشن.
دهيار داره ماهيانه حدود يه ميليون تومن از دولت حقوق مي گيره و بايد پيگير اين مسائل باشه. تازه واسه پيگيري هم اگه تا مركز استان بره هم ماموريت مي گيره.
حالا اينكه دهياران محترم پيگير نيستن و شورا ازشون نمي خواد و يا اينكه يه دهيار اصلا" در روستا حضور نداره و دو هفته يك بار هم نمي توني پيداش بكني جاي خود داره.
حقوقي كه از دولت مي گيرن نوش جونشون. حلالشون باشه.
تا وچه برمه نكنه، مار وره شير ندنه.
نقل قول
 
 
0 # محلی در تاریخ: پنج شنبه 04 دی 1393 ، ساعت 03:10 ق ظ
جناب (ح - الف) گرامی، ضمن سلام و احترام به شما، به مطالب خوبی اشاره نمودید، اما تجربه این سالها نشان می دهد که وعده های نمایندگان، پوچ و تو خالیست، حتی اگر مهر و امضا و پلمپ شود.
ناگفته نماند که نمایندگان در رابطه با تقسیم بودجه عمرانی، اختیار خاصی ندارند و صرفا" کارشان قانونگذاریست، که در این دومی هم نمایندگان شهرما فعالیت خاصی در مجلس ندارند.
کجا دیدید که در موافقت و یا مخالفت قانون و یا لایحه خاصی، نمایندگان شهر ما پشت تریبون مجلس بیایند و سخنرانی کنند؟ ما که ندیدیم، اگر جنابعالی موردی را سراغ دارید، بفرمایید.
بهر حال مثبت اندیش ترین افراد جامعه ما هم به اینگونه قولها بی اعتماد شده اند.
اما اینکه دهیار محترم روستا می تواند در این رابطه کوشش بیشتری نماید، کاملا" صحیح است و انتظار داریم دهیاران محترم سه روستا فعالیت بیشتری داشته باشند.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20