*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تساوي شاهين در ساري

 

در هفته شانزدهم مسابقات ليگ دسته اول فوتبال مازندران، تيم شاهين روستاي مان بعدازظهر امروز پنجشنبه 20 آذرماه، در زمين ورزشي روستاي رودپي شهرستان ساري، به ديدار تيم رده ششمي شهداي اين روستا رفت و در پایان به نتیجه تساوي بدون گل رضايت داد.

 

 

 

 

شهدا رودپي ساري  0                                  0  شاهين كروكلا

 

 

 

 

بازي امروز دو تيم كه از ساعت 14 آغاز شد، استرس براي زدن گل به تيم حريف آنهم در زمين حريف، با از دست رفتن 4 موقعيت صددرصد گل، شرايط را براي بچه هاي شاهين در هفته هاي آينده بسيار دشوار نمود.

 

 

 

  آقای علی جعفری سرمربی تیم شاهين كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

تيم حريف با توجه به تغييراتي كه در نيم فصل دوم در تيمش ايجاد نمود، بازيكناني با جثه ي قويتر و قدي نسبتا" بلند تر را به خدمت گرفت كه قدرت بدني بالايي داشتند و تيم ما در اين زمينه در سطح پايين تري از آنها بود. اما رودپي ساري بازي خوبي انجام نداد و بيشتر از ضربه هاي كاشته ي بي هدف بهره مي برد.

 

بازيكنان ما بازي خوبي انجام دادند اما متاسفانه كار را تمام نمي كنند. نيمه اول خوب بودند اما نيمه دوم ضعيف تر از تيم حريف عمل كردند.

 

آقاي جعفري ادعاي قهرماني در ليگ را با توجه به مدعيان اين دوره به هفته هاي پاياني سوق داد و با بيان اينكه 6 تيم امكان راهيابي به سوپر ليگ استان را دارند اذعان داشت:

همه چيز به دست خودمان است و نبايد به ديگر تيم ها نگاه كنيم كه آنها چه مي كنند. بازي هاي خانگي به اندازه 6  امتياز براي ما ارزش دارند كه نبايد اين امتيازها را از دست بدهيم.

 

مشكل آبگرفتگي زمين ورزشي روستا نيز بهانه براي اين مهم نمي شود، هر چند مسئله ي بسيار مهمي مي باشد. اما بايد تلاش كنيم و با دقت نظر بچه ها به ويژه در خط حمله از فرصت ها استفاده كنيم.

 

تراشيدن بهانه براي قهرمان نشدن فراوان است، اما امكان استفاده از فرصت ها براي قهرمان شدن بسيار آسانتر.

 

ايشان در پايان خاطر نشان كردند تيم شاهين كروكلا از بهترين ها بهره مي برد و از تيم هاي بسيار خوب ليگ است. اميدواريم با همت و همدلي بچه ها، شرايط را براي حضور در سوپر ليگ استان مازندران آنهم با حمايت اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا فراهم كنيم.

 

 

 

 

 

 

 

 و اما  نتايج ساير بازي هاي هفته شانزدهم:

 

 

 

شهرداري سرخرود    2                 دهياري رشكلا آمل

 

سورنا اسرم مياندرود 0                  2 خاور جوان آمل

 

آزمايش  قائمشهر     _                   _ شهرداري نشتارود

 

شهدا وسطي كلا آمل  1                 حربده محمودآباد

 

چمازكتي  قائمشهر    5                  مهر رستمكلا بهشهر

 

طبرستان ساري    0                       شاهد كرد خيل ساري

 

 

 

 

 

 

 

 

بازي بعدي تيم فوتبال شاهين كروكلا پنجشنبه 27  آذرماه در روستاي مان و در برابر تيم قايمشهري آزمايش اين شهر برگزار مي شود.

 

در دور رفت اين بازي ها تيم شاهين توانسته بود با نتيجه 2 بر 1 اين تيم را در قايمشهر شكست دهد.

 

 

 

شاهين كروكلا  -                                  -  آزمايش قايمشهر

 

 

 

 

 

شما عزيزان مي توانيد جدول كامل رده بندي و نتايج بازي هاي هفته هاي مختلف ليگ دسته اول فوتبال مازندران را، در وبسايت هيات فوتبال مازندران، كه در زير جدول رده بندي مسابقات در وبسايت روستا، لينك شده است مشاهده نماييد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تهيه و تنظيم: سيد فضل اله هاشمي كرويي

                   

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20