*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مسابقه بَوردِكا در ايمن آباد برگزار نمي شود+عكس(اصلاحيه)

 

وبسايت روستا با همكاري دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد ضمن هماهنگي دوباره با تهيه كنندگان  برنامه ي راديويي و تلويزيوني بوردکا ( Baverd e ka ) كه يكي از پرمخاطب ترين برنامه هاي شبكه استاني طبرستان است، اقدام به برگزاري اين مسابقه تلويزيوني در روز سه شنبه 11 آذرماه در روستا نمود كه متاسفانه به دليل بارش شديد باران به اجرا در نيامد.

 

 

 

با رايزني هاي به عمل آمده و قول عوامل برنامه ساز، قرار شد تا مسابقه بوردكا در روز سه شنبه 18 آذرماه 1393، از ساعت 10 صبح در روستاي ايمن آباد برگزار شود، كه به دليل نزديكي به احترام ايام اربعين حسيني و ثبت نام اهالي براي انجام سفر زيارتي مشهد مقدس در قالب هيات عزاداري، اجراي اين مسابقه به سه هفته ي بعد موكول شد.

 

طراحي و شيوه اجراي برنامه ها نيز همانند برنامه ي قبلي خواهد بود.

 

اين قول نيز از تهيه كننده برنامه بوردكا  گرفته شده است كه در صورت تغيير شرايط آب و هوايي و پيشيابي هواشناسي استان مبني بر ابري بودن آسمان روستا به همراه بارندگي خفيف و پراكنده، مسابقه برگزار نشود و ضمن اطلاع به اهالي يك روز قبل از برگزاري برنامه، تهيه و ضبط اين برنامه به روز ديگري موكول شود. يعني در نهايت سعي مي شود اين مسابقه در يك روز آفتابي يا نميه ابري برگزار شود.

 

تصاويري از حضور پرشور اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا در محل برگزاري اين مسابقه تهيه شده است كه تقديم علاقه مندان مي شود.

 

 

براي تماشا، روي تصوير بالا كليك كنيد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # م- قاسمی در تاریخ: جمعه 14 آذر 1393 ، ساعت 02:09 ب ظ
ضمن سلام و تقدیر و تشکر از زحمتکشان روستا و عزیزانی که برای شادی دیگران خود را بزحمت می اندازند.
پیشنهاد کوچکی داشتم، امیدوارم بحساب بیرون گود نشستن و لِنگ کردن نگذارید.
لطفا جهت انجام مسابقه و انتخاب افراد آقا و خانم دقت و رایزنی بیشتری انجام پذیرد تا بازتاب مثبتی از کل باشندگان روستایمان به بیننده القا نماید.
ضمنا در معرفی روستایمان توسط دهیار محترم نیز تامل، مطالعه و دقت بیشتری انجام پذیرد تا تمامی پتانسیل ها و امکانات روستایمان و همچنین پیشینه تاریخی روستایمان نیز بطور کامل معرفی گردد.
با تشکر مجدد.
نقل قول
 
 
0 # 0098113211 در تاریخ: جمعه 14 آذر 1393 ، ساعت 11:09 ب ظ
خله باحال بیه... بوردکا بهترین مسابقه... دم مسولین محله گرم...
نقل قول
 
 
0 # mوm در تاریخ: شنبه 15 آذر 1393 ، ساعت 08:09 ق ظ
مسابقه خوب و قشنگیه ایشالاه حتما بعد اربعین اجرا بشه...
تشکر می کنیم از اعضای زحمتکش وبسایت همچنین همه بزرگان و ریس و اعضای شورا و دهیار عزیز٬
تشکر ویژه از جناب اقای عسكری امینی.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20