*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

برگزاري جلسه شوراها و دهیاران بخش لاله آباد در ايمن آباد

 

با حضور اعضاي شوراي اسلامي و دهياران بخش لاله آباد بابل، جلسه ای با عنوان جلسه ي شوراها و دهیاران بخش لاله آباد در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای ايمن آباد برگزار شد.

 

در اين جلسه اي كه صبح روز سه شنبه 27 آبان ماه 1393، با حضور آقای جعفری بخشدار لاله آباد، سید شریف موسوی ریيس شورای بخش لاله آباد، دهياران و اعضاي شوراي اسلامي بخش لاله آباد از ساعت 9:30 صبح با تلاوت قرآن آغاز شد، ابتدا  بخشدار لاله آباد پیرامون مهمترين وظایف شورا و دهیاران نكاتي را ياد آور شدند.

 

 

 

آقاي جعفري با مهم خواندن پيشگيري از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستا، به دهياران تاكيد نمودند كه به بافت روستا توجه داشته باشند و اينكه ارزيابي گردد جمعیت روستا در کدام جهت بیشتر رو به پیشروی است و آن قسمت جزو بافت قرار گیرد و مجوز ساخت و ساز صادر گردد.

 

در ادامه آقای آرایی جزو اعضای بخشداری، در ادامه ي سخنان بخشدار لاله آباد در خصوص اجرای طرح هادی روستاها تاكيد نمودند که با شوراها و دهیاران، مردم را نسبت به این طرح همگانی مشتاق تر سازند و اینکه براي سرعت بخشيدن به كار بايد با همیاری نسبت به تخریب و تعریض براي انجام طرح هادی، پا پیش گذارند.

 

ايشان در ادامه از اعضاي شورا و دهیار روستای ايمن آباد جهت بازگشایی ورودی روستا تشکر و قدرداني نمودند.

 

سيد شريف موسوي رییس شورای بخش لاله آباد كه سخنران بعدي جلسه دهياران و اعضاي شوراي اسلامي بخش لاله آباد در ايمن آباد بودند، مهمترين وظايف و مسئوليت خود و همكارانش را  تشريح نمودند  و به همراه بخشدار، پاسخگوي سئوالات تعدادي از دهياران و اعضاي شوراي اسلامي روستاها شدند.

 

 

 

 

لازم به ذکراست که اینگونه جلسات هر چند ماه یکبار در یکی از روستاها برگزار می شود که برای اولین بار در دوره چهارم شورای اسلامی، در روستای ايمن آباد برگزار شد.

این گونه جلسات از جهاتي بسیار مفید و پربار است آنهم به دليل روشن شدن و تاكيد بر مهمترين وظایف شوراها و دهیاران جهت آبادانی هر چه بیشتر روستاها.

 

در پايان جلسه اين روز، بخشدار لاله آباد به همراه اعضای شورای اسلامی و دهیار روستایمان از نزديك بازدیدي از طرح تعريض ورودی روستا و طرح عقب نشيني منزل آقای ولی اصغرنیا داشتند و این کار را مهم خواندن و قول دادند با توجه به جايگاه روستاي ايمن آباد در بخش لاله آباد به عنوان بزرگترين و تاثيرگذارترين روستا، كمك های بیشتري به دهياري اين روستا صورت پذيرد.

 

 

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر: سيد هادي حسيني ايمني عضو شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # mوm در تاریخ: یکشنبه 02 آذر 1393 ، ساعت 08:09 ق ظ
ممنون از آقای سید هادی حسینی و همکاران محترم...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20