*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مرتضي صالحي ايمني

ليسانس حسابداري از دانشگاه علمي كاربردي قايمشهر(1387)

 
 

مرتضي صالحي ايمني فرزند كاظم متولد بيستم اسفندماه سال 1356 از روستاي ايمن آباد بابل

 

 

ايشان در سال 1363 وارد مدرسه ابتدايي امام محمد تقي(ع) روستايش مي شود و در سال 1369 در مدرسه راهنمايي شهيد فياض بخش ايمن آباد به ادامه تحصيل مي پردازد.

 

مرتضي صالحي براي ادامه تحصيل در مقطع دبيرستان رشته علوم انساني را انتخاب مي كند و به مدرسه عباسعلي آباديان در روستاي علي آباد مي رود و در سال 1377 موفق به اخذ گواهي نامه ديپلم مي شود.

 

ايشان در راستاي تحصيلات عاليه در سال 1383 در آزمون كنكور سراسري پذيرفته مي شود و در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان قايمشهر، در رشته حسابداری تولیدی و صنعتی به ادامه تحصيل مي پردازد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی اين رشته در سال 1387 مي شود.

 

مرتضي صالحي ايمني در حال حاضر مشغول كار در شركت دام و طيور كه وابسته به اداره كل دامپزشكي استان مازندران است در شهرستان قايمشهر مشغول به كار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  حاج كاظم صالحي ايمني، پدر زحمتكش و بزرگوار مرتضي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20