*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پس از سال ها، گره كور ورودي روستـا باز شد

 

پس از رايزني هاي فراوان بر سر عريض نمودن ورودي بزرگترين روستاي بخش لاله آباد، كه طي چند سال اخير از بزرگترين دغدغه هاي مردم روستا بويژه اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستايمان شده بود، بالاخره اين گره كور با پيگيري جدي نهاد اجرايي روستا، بزرگان محل و همكاري مغازه داران باز شد.

 

 

 

 

سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب عنوان نمودند:

با خريد يك دهنه مغازه در دوطبقه كه از آقاي سيد رمضان حسيني(فرزند مهدي) به ارزش 43 ميليون تومان خريداري گرديد، در پيشنهاد اول درخصوص تعويض آن با مغازه ي زنده ياد حاج مختار(ره)، مورد تاييد فرزندانش واقع نشد و با نشست هاي فراوان در حضور بزرگان روستا با آنان و همچنين طي گفتگو با صاحبان مغازه ي چسبسده به مغازه حاج مختار يعني مغازه اي كه به صورت مشترك متعلق به حاج سيد خليل حسيني ايمني(پدر شهيد سيد محمود حسيني) و زنده ياد مير نظر حسيني ايمني(ره) بوده است، تصميم بر آن شد تا مغازه ي دو طبقه ي خريداري شده، به حاج سيد خليل حسيني ايمني و فرزندان ميرنظر حسيني(ره) تحويل گردد و آنان مغازه ي خود را تحويل دهياري روستاي ايمن آباد دهند.

دهياري ايمن آباد نيز با توافق انجام شده، مغازه ي آنان را به فرزندان حاج مختار تحويل دهد و به اين شكل با تخريب مغازه ي حاج مختار، ورودي روستاي ايمن آباد پس از سال ها باز شود.

 

 

 

با انجام توافق انجام شده و عقد قرارداد، تعويض و جابجايي مغازه ها شكل گرفت و مغازه ي قديمي روستا با قدمتي حدود 60 ساله كه اهالي روستا خاطرات زيادي نيز از آن دارند، از صبح امروز شنبه 24 آبان ماه 1393، در حال تخريب مي باشد.

 

سيد نقي حسيني ايمني در ادامه افزودند: با اين اقدام بالاخره گره كور تعريض ورودي روستا باز شد و نكته قابل توجه اينكه علاوه بر تخريب مغازه ي حاج مختار كه به عرض 5 متر مي باشد، به ميزان يك متر و 20 سانتي متر نيز بر اساس عقب نشيني در راستاي طرح هادي روستا، مغازه ي حاج خليل و مرحوم مير نظر تخريب شد و به اين ترتيب ورودي روستا به ميزان 6 متر و 20 سانتي متر تعريض شده است.

با توجه به عرض 6 متر و 70 سانتي متري عرض فعلي روستا، در مجموع عرض ورودي روستاي ايمن آباد به 13 متر رسيد.

 

 

دهيار روستاي ايمن آباد در ادامه با بيان اينكه 23 ميليون تومان از مبلغ قرارداد جهت پرداخت به سيد رمضان حسيني بابت خريد مغازه باقي مانده است عنوان نمودند:

سعي مي شود با همت بلند اهالي و خيّرين روستا اين مبلغ جمع آوري و به ايشان پرداخت شود تا نگراني بابت اين مهم، خاتمه يابد.

 

 

 

دهيار روستاي ايمن آباد با بيان اينكه پس از تخريب و جمع آوري نخاله ها، اقدام به آسفالت اين قسمت خواهيم نمود عنوان نمودند: برنامه و كار بعدي دهياري و شوراي اسلامي روستا رايزني با حاج سيد حسين حسيني ايمني از خيّرين روستا و خانواده زنده ياد حاج سيد رضا ارشادي(ره) مي باشد تا اين بخش از ورودي روستا با توافق سه جانبه و همدلي اهالي تعريض گردد.

 

 دهيار روستا ضمن قدرداني از مردم، صاحبان مغازه ها، خيّرين و اهالي روستا، اميدوار هستند كه با همكاري و همدلي بيشتر اهالي در تمامي زمينه ها شاهد پيشرفت  و آباداني بشتر روستا باشيم.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

ساير عكس ها از تخريب مغازه و تعريض ورودي روستا را طي روزهاي آينده

در همين بخش خبري مشاهده نمائيد.

 

 

 

وبسايت روستاي ايمن آباد از تلاش اعضاي دور سوم و چهارم شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و همچنين دهيار سابق و فعلي روستا و صاحبان مغازه ها و همچنين بزرگان محل، بسيار قدرداني مي نمايد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # mوm در تاریخ: شنبه 24 آبان 1393 ، ساعت 07:08 ب ظ
سپاس فراوان ازمسئولان و بزرگان محترم روستا...
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: شنبه 24 آبان 1393 ، ساعت 07:08 ب ظ
جا داره خيلي خيلي تشكر بكنيم از دهيار پرتلاش و اعضاي شوراي اسلامي كه كار بزرگي رو انجام دادن. واقعا" ورودي روستا معضل بزرگي واسه همه مون شده بود.
اميدواريم طراحي خوبي هم واسش داشته باشن تا زيبائيش دو صدچندان بشه.
نقل قول
 
 
0 # salar در تاریخ: یکشنبه 25 آبان 1393 ، ساعت 07:08 ق ظ
تشکر بیکران از تمام زحمتکشان و آقای سید هادی حسینی و اعضای محترم شورا و دهیار گرامی.
باشد که همیشه محله ای اباد و ابادتر داشته باشیم.
نقل قول
 
 
0 # Tabasoom در تاریخ: یکشنبه 25 آبان 1393 ، ساعت 08:08 ق ظ
خدارو شکر...حالا دیگه ایمن آباد یه چهره جدید به خودش میگیره.
خدا کنه این طرح هادی روهم زوترانجام بدن تاایمن آبادی زیباتر را شاهد باشیم.
از اعضای شورا و دهیار هم تشکر می کنم چون واقعا زحمت میکشن و تلاششون از دید هیچ ایمن آبادی پنهان نیست.
خدا همیشه پشت و پناهتون و به همین ترتیب یاریتون کنه موفق باشید.
نقل قول
 
 
0 # حسيني در تاریخ: یکشنبه 25 آبان 1393 ، ساعت 08:08 ق ظ
واقعا" ممنون هستيم از تلاش اعضاي شورا و پيگيري دهيار ساعي كه روزي نيست ايشون رو در روستا نبينيم و زحماتش رو شاهد نباشيم.تلاش فرد با گذشت زمان خودشو نشون مي ده.(قابل توجه دهيار پايين كروكلا)
من نظرم اين هست كه روستاي پايين و بالاكروكلا كه از ورودي روستا رفت و آمد مي كنن و در استفاده سهمي برابر با ايمن آباد دارند هم براي وفاق بيشتر بايد براي انجام طرح تعريض ورودي روستا كمك مالي بكنن.اما مثل اينكه خبري از اين كمك ها نيست.
نقل قول
 
 
0 # ایمنی در تاریخ: یکشنبه 25 آبان 1393 ، ساعت 09:08 ق ظ
باسلام و با تشکر از کلیه کسانی که در این امر تلاش بی وقفه داشتند..
راستی با سرباز هم میشه هر مهره را کیش داد!
نقل قول
 
 
0 # 0098113211 در تاریخ: یکشنبه 25 آبان 1393 ، ساعت 09:08 ق ظ
ابنوا ته پرچم بالا...
مخلص هرچی ایمن ابادی و کروکلایی خونگرم و زحمتکش.
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: یکشنبه 25 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ق ظ
با سلام
با تشکر از کلیه مسئولین و افرادی که باعث انجام این طرح شدند. واقعا طرحی بنیادی بود که با درایت و البته گذشت طرفین این قضیه حل شد.
در ضمن از مسئول وبسایت تقاضا می کنم که در انعکاس برخی نظرات دقت بیشتری به خرج بدهند و از انعکاس نظرهای دو پهلو خود داری کنند تا مساعدت طرفین این ماجرا به منزله کیش شدن تلقی نشه و حرف های طعنه آمیز منعکس نشه.(نظر آقا یا خانم ایمنی)
نقل قول
 
 
0 # دوستدار اهالی روستا در تاریخ: یکشنبه 25 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ب ظ
با تشکر فراوان از زحمات دهیار محترم
امیدواریم که مردم روستا حامی تلاش های نسل جوان و زحمتکش روستا باشند و بدین ترتیب با همت بزرگان و شوراها و دهیاری روستا شاهد برطرف شدن مشکلات دیگر روستا باشیم.
نقل قول
 
 
0 # پایین محله اي در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 12:08 ق ظ
ضمن سلام و تشکر از مدیران اجرایی و صاحبان مغازه ها و خیّرین محترم روستای عزیزمان که با اقدام خیرخواهانه شان قدم بزرگی در راه آبادانی روستا برداشته اند.
اما یک انتقاد و گله هم داشتم، لطفا" بفکر ایمن آباد شمالی(پایین محله) هم باشین. ناسلامتی ما شمالی ها هم جزء همین روستاییم. ورودی ایمن آباد شمالی(عبور میاندسته) هم همین مشکل رو داره و با توجه به اینکه باند شمالی بابل به آمل کاملا وصل به ورودی هستش، هر لحظه امکان تصادف داره.
اگه مغازه قدیمی حاج حسین قربانی به همت اهالی و مسئولین و خود آقای قربانی تخریب بشه، مشکل بزرگ حدود یکصد خانوار این منطقه از روستایمان هم حل می شه. البته در این امر اهالی روستای میاندسته نیز باید کمک کنند، چون مشکل اونا هم هست.
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 03:08 ق ظ
جا داره از تمامی کسانی که در این امر پیگیری و آن را به اجرا درآوردن تشکر کرد.
واقعا کاری بود که بایدانجام میشد.
بااینکه مشکلات زیادی داشت ولی باز هم با همفکری و مشورت توانستند این کار را به انجام برسونند و باعث شادی دوستاران ایمن آباد بشن. همیشه موفق باشید در آباد سازی ایمن آباد همیشه آباد
نقل قول
 
 
0 # .ایمنی. در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 12:08 ب ظ
سلام حاج مختار وچون خیال کننه وشون مغازه در بالا شهر تهران هسته.
نقل قول
 
 
0 # لاله آبادی در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 02:08 ب ظ
این دیگه چه بازیه که درآوردن یه مغازه خراب کردن آنقدر طول میکشه
برج ایفل بود تا حالا تموم میشد.
انقدر هم دل بستن به مال دنیا خوب نیست اون هم برای عمران و آبادی محل
خدا پدرتونو بیارمرزه حالا که بخشیدین به جاشم صاحب مغازه شدین چرا جلو پا سنگ می ندازین ...من اصلا نظرم در مورد شما چیز دیگه ای بود ولی حالا...
پس مردان بزرگ رو ما اشتباه گرفتیم اونایی بودن که با تموم نداریشون از اتاق زندگیشون که سقف بالا سرشون بود گذشتن صداشون هم در نیومد.
آفرین بر مردان به ظاهر نیازمند ولی در باطن غنی ...
نقل قول
 
 
0 # پایین محلی در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 05:08 ب ظ
جناب «لاله آبادی»، پشت گود نشستن و دستور لنگ دادن خیلی راحته. اول ببین خودت می تونی از مال دنیا بگذری و خیرات کنی؟
البته این انتقاد رو به خودم هم می کنم. تو این روستا اگه دستتو تا آخر عسل کنی، بازم اونی که بخواد گاز بگیره، می گیره. این چه منطقیه که اگر یه نفر ببخشه و از مالش بگذره، خیلی آدم خوبیه و اگر بخواد مال و زندگیشو حفظ کنه، آدم بد؟
شما یه زحمتی بکشید و پیاده تا انتهای محل قدم بزنید و ببینید بچه های حاج مختار چقدر از املاکشون رو جهت طرح معین روستا اهدا کردن.
گناهشون چیه که هرچی ملک و مغازه دارن تو طرح قرار داره؟
اگه منطقی باشی می بینی که اونا هم مثل بقیه مردم روستا بچه کشاورز و کارگر و زحمتکش هستن.
روستای ما 800 خانوار داره، یعنی چی که باید تاوان زیبا سازی روستا رو فقط چند خانوار بدن؟
بیاییم منصف باشیم و بواسطه اینکه میتونیم تو وبسایت قلم فرسایی کنیم، با شخصیت و آبروی دیگران براحتی بازی نکنیم.
نقل قول
 
 
0 # ایمن ابادی در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 08:08 ب ظ
باسلام وخسته نباشید خدمت دهیار محترم و اعضای شورا و دست مریضاد بابت این کار مهم و بزرگ.
آقا یا خانم ایمنی و لاله آبادی که یه طرفه به قاضی میرید.
هیچ میدونید که همین بچه های حاج مختار از باغ روبروی کارخانه حاج حسین گرفته تا خونه حاج کربلایی آقا و حاج اسماعیل و حاج خالق کلی ملک دادن.
من نمیگم نباید میدادن ولی جنابعالی قضاوت کن اگه ورودی روستا از مغازه حاج مختار شروع میشه پس چرا کارخونه حاج حسین نباید خراب بشه و در عوض مغازه حرج رضا ارشادی باید خراب بشه.
آیا اینجوری درسته؟
نقل قول
 
 
0 # دوستدار اهالی روستا در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 08:08 ب ظ
با سلام خدمت اهالی روستا(ایمنی،لال ه آبادی و ..)
ضمن تشکر از نظرات حضراتعالی ؛ با توجه به اینکه شاید نتوان تغییری در تفکر اینگونه افراد ایجاد نمود ولیکن شاید برای بقیه افراد تجربه ای باشد که اینقدر به مال دنیا دل نبندند و کمی به نام نیک درگذشتگان خود بیاندیشند و...
شاید بعد از مدتی همه ظاهر قدیمی ورودی محل را فراموش کرده و حتی به زحمت کشان این فرآیند هیچ توجهی نکنند ولیکن تنها چیزی که برای این افراد می ماند همان "نیت خیر " می باشد که نزد خدا دارای ارزش است...
نقل قول
 
 
0 # يكي از اهالي در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 08:08 ب ظ
به نظر من هم فرزندان حاج مختار مي تونستن بهتر عمل بكنن.
تعمير كردن مغازه اي كه مي دونن بايد خراب بشه مفهوم خوبي نداره.
اول سر قيمت مغازه و بعدش سر جابجايي و تا ديدن مغازه كنار دستشون داره خراب مي شه اومدن جلو.
سر دو سه ميليون نبايد اينهمه مشكل ساز شد.
البته جناب پايين محلي بايد توجه داشته باشن قرار نبود رايگان مغازشون رو بدن.
الآن هم سر آبچك با دهيار و شورا درگير هستن.
اما به نظر من با توجه به جايگاه اجتماعي حاج مختار و خانواده شهيد بودن بايد نرمش بيشتري داشته باشن تا حداقل جايگاه پدرشون بيشتر حفظ بشه. هر چند اينهمه عقب نشيني رو هم نبايد از سوي خانوادشون چشم پوشي كرد. خدا حاج مختار رو رحمت بكنه.
مردم هم تو روستا حواسشون هست كي داره چيكار مي كنه و چه نيتي داره.
خيلي از مردم حتي بستگانشون هم دوست داشتن اونها بهتر عمل بكنن.
اميدواريم بزودي اين مغازه كاملا" خراب بشه و از طرفي ورودي دوم روستا هم تعريض بشه و ورودي مياندسته هم همچنين و اين مشكلات رو شاهد نباشيم.
واقعا" دست دهيار و اعضاي شورا درد نكنه. كار خيلي مهمي انجام دادن.
قابل توجه دهيار و شوراي سابق.
خردمند را خوبي از داد اوست....
نقل قول
 
 
0 # 0111 در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 08:08 ب ظ
جناب «ایمنی»،
به جای این که عریضه گویی کنی بیا تشکر کن از زحمت های تمام دست اندرکاران اعم از شورا و دهیار و مغازه دارن و...
پس لا اقل بیاییم منصف باش و با شخصیت و آبروی دیگران براحتی بازی نکن . پیروز و موفق باش ایمن آباد و کروکلا
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ب ظ
واقعا برای آقا یا خانم ایمنی متاسفم
قبلا هم عرض كردن که جاداره مدیران وبسایت در انعکاس برخی نظرات (ایمنی) که بیشتر شبیه ارجیفه دقت کنن مگر اینکه اعضای وبسایت با قصد خاصی این نظرات را منعکس میکنن که دعا میکنم اینطور نباشه و انشاا.. با توجه به شناختی که از این دوستان داریم اینطور نیست.
افراد کوته فکری با همچنین نظراتی جایی توی این بحثا نباید داشته باشن.
بنظر شما اگه افراد بزرگوار دیگری که اگه احیاناً راضی به اهدای ملک خودشون برای عمران و آبادی روستا باشن با دیدن و شنیدن این چنین نظراتی سرد نمیشن؟؟
آیا این افرادی که اینطور صحبت میکنن حاضرن یک ریال از حق خودشون گذشت کنن؟
بقول برخی از دوستان برید در امین آباد قدم بزنید ببنین چن متر رو فرزندان مرحوم حاج مختار برای عمران و آبادانی روستا اهدا کردند(که البته دعا میکنم از این کارشون پشیمون نشده باشن)
در انتها امیدوارم افراد بعدی که قراره ملک و دارای خودشونو اهدا کنن اول یه سری به این نظرات بزنن و به نوعی آمار دستشون بیاد که چه حرف و حدیثی پشت سرشون میاد!!!
نقل قول
 
 
0 # لاله آبادی در تاریخ: دوشنبه 26 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ب ظ
سلام خدمت همه دوستاران ایمن آبادی.
هرکسی بحث چند روزه سر بیست سانتو میبینه عقب نشینی چند مکان از خانواده حاج مختار رو هم میبینه!
حالا من این سوال را از شما دارم با این همه سخاوتی که از خودشون نشون میدند چرا موقع دادن مغازه این همه چالش ایجاد میکنن ؟
اولا که هر کسی عقب نشینی کرد بیشتر از اون چیزی که بخشید روی قیمت ملکش اضافه میشه پس به سود خودشه و تمام.
بعدشن همه میدونن باز هم مثل همیشه دعوا سر اینه که ایل و تبار چه کسی حرف اول رو میزنه و چه کسی خانواده بزرگترو توی امین آباد داره هست و نمیخوان کم بیارن...
معلوم نیست دنبال چی هستن.
سر خودتونو درد نیارین
نقل قول
 
 
0 # غریبه در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ، ساعت 12:08 ب ظ
محلی های عزیز شماهایی که فقط بلدین شعار بدین ک در راه خدا چرا مغازه رو خراب نکردن و به خاطر چند متر مشکل ایجاد کردند. خدا وکیلی خودتون هم از حقتون میگذرین?! ب همین راحتی. وقتی محلی ها با چماغ اومدن گفتن این مغازه باید خراب شه شماها کجا بودین ک جواب این هتک حرمت رو بدین.
دنیا و آخرت مردم با خودشونه شماها پای منبر نرین. ضمنا گره ی کور روستا فقط مغازه ی حاج مختار بود?!
این همه خونه ی عقب نشینی نشده جز گره حساب نمیشه?!
وقتی ی شبنم میزنه جلو محل دریاچه درس میشه گره حساب نمیشه.
وقتی مردای محل جلو محل وایمیستن و یه زن با خیال راحت نمیتونه رد شه گره حساب نمیشه.این همه گره.
تازه اول کارین و خودتون رو گول نزنین ک با تخریب یک مغازه محل آباد شده.
برین گره ها رو پیدا کنی ب جای متهم کردم فرزندان حاج مختار(ره) ک اختیار مالشونو دارن.
برین کل محل رو آباد کنین اگ گره ها براتون مهمه.
محلی ها در نظر داشته باشین 60 درصد عقب نشینی روستا توسط فرزندان حاج مختار بوده.
دوم اینکه اولین کسایی ک عقب نشینی کردن دو فرزند حاج مختار حاج کربلایی آقا و حاج اسماعیل بودن.
چشمتون رو نبندین و پیش خودتون گمان روشن فکری نکنین.هر کی مال داره و اختیار.
مقصر شورا و دهیار ک ماجراهای بین خودشون رو پخش عوام میکنن تا شماها انقد راحت اظهار نظر میکنین.
اونی ک گف واسه دو سه میلیون سر آبچکون چرا این کارها رو میکنن؟ خودش راضی میشه واسه آسفالت روستا دوسه هزار تومن بده. انقد راحت با شخصیت آدما بازی نکنین.
من نسبت خاصی با این خاندان ندارم ولی انقد مردونگیشون رو دیدم. ک نمیزارم کسی. با حرفای بی ربطش و از روی جهل با آبری این خانواده یا هر کس دیگ بازی باشه.
نقل قول
 
 
0 # ابنوايي ريكا در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ، ساعت 06:08 ب ظ
خداوند حاج مختار رو رحمت بكنه. بزرگ روستا بوده و هست.
من از اعضاي شورا پرسيدم گفتن حدود 250 متر از زمين مسكوني خودشون رو تو طرح عقب نشيني دادن و اين كار بزرگيه كه هيچكدوم مون توان انجامش رو نداريم.
اميدواريم كمي منطقي برخورد بكنيم و از اين لطف و بخشش عزيزان قدرداني بكنيم تا ساير مردم هم تو اين زمينه قدم بردارن.
اين گره و مشكل ورودي روستا كه الآن شايد حدود سي ساله كه دغدغه مردم بوده باز شده و جاي خوشحالي داره.
از اعضاي شورا و دهيار پرتلاش هم تشكر ميكنيم كه پيگيري هاي زيادي رو كردن.
شب شهادت امام سجاد هست خداوند حاج مختار و همسرش رو بيامرزه.
ياد شهيد نقي هم بخير....
نقل قول
 
 
0 # سید عسکری حسینی در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ، ساعت 06:08 ب ظ
با سلام حضور خوانندگان و كاربران گرامی و اهالي محترم
صحبت بنده با آنهایی است که تریبون انتقاد شان همیشه بلند است و یک طرفه قضاوت می کنند؟!!
سوال من از همان منتقدین این است:

1_اولا می دانید مسیر خروجی امین آباد از کوچه ابراهیم روزبان بود که متاسفانه به مرور زمان بعد از 40 سال اون مسیر حیات خانه بعضی ها شد؟

2_ آیا می دانید قبرستان جدید امین آباد را حاج مختار و فرزندانش وقف آبادی نمودند؟

3_ آيا مي دانيد در سال1348 كه خشكسالي در روستا رخ داد حاج مختار بود كه بخشي از زمين كشاورزي اش را براي حفر چاه و حل مشكل آب كشاورزي روستا اهدا نمود؟

4_آیا می دانید اون کسی که به دهیار سابق آقای سید مجید حسینی در امر اجرای طرح هادی کمک و یاری نمود فرزندان حاج مختار بودند بطوریکه بخش اعظم از معبر اصلی محل را باز نمودند.

و...

آیا شما دوستان منتقد از انصاف بدور نیست که فرضا" خانواده بنده حاضر نیستند یک وجب خاک از سر کوچه را ببخشند ولی انتظار داریم دیگران هر آنچه در طول زندگی شان آن هم از طریق کشاورزی بدست آوردند نه از طریق شغل های کاذب که ذکر آن مقدور نیست کاملا" وقف کنند تا ماشین بنده که آخر هفته از شهرستان به روستا می آیمد راحتر پارک شود؟!!
نقل قول
 
 
0 # هاشمي در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ، ساعت 07:08 ب ظ
سلام به مردم روستايم ايمن آباد و كروكلا
با سپاس بيكران از همكاري اهالي روستايم بويژه خانواده حاج مختار و حاج خليل و ميرنظر، كه با توافق خود به نتيجه ثمربخشي براي اهالي روستا رسيدن.
كار همه عزيزان قابل تقديره.
بياييم احترام خيرين را حفظ كنيم و كسي كه تنها يك وجب از ملك خود را براي عمران و آباداني محل مي بخشه و يا وقت خودش را براي پيشرفت و زندگي بهتر اهالي صرف مي كنه و يا در حل مشكلات اهالي قدم مي گيره، احترامش بكنيم.
يادمون نرفته براي همين خيرين روستا چه موانع و حرف و حديثي سر هم كردن تا بجايي كه قصد جان يكي از خيرين را هم كردن كه به سلامت جان به در برد.
بعضي از اهالي حرف هاي ناخوشايندي مي زنن كه حاصل تفكر جمعي از اهاليه و بايد با گذشت زمان اين تفكرهاي ناصحيح رو كنار گذاشت.
حرفي رو كه رودرو نمي تونيم بزنيم، پشت سر نگيم.
پشت سر همين وبسايت روستا هم كه شرايط رو واسه معرفي توانمندي هاي روستا و گفتمان بهتر فراهم كردش، چه حرف ها كه نمي زنن كه در روستا امري بديهيه.
اميدواريم نيت خودمون رو صاف بكنيم و همه رو دوست بداريم و با كلمات زيبا خدماتشون رو ارج بنهيم.
نقل قول
 
 
0 # salar در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ب ظ
خداوند حاج سیدمختار و شهید بزرگوارشان و همه رفتگانشان راببخشد و بیامرزد.
حاجی عزیز ما همیشه در کار خیر پیش قدم بودو از خیرین بزرگ محله ما بود...
خداوند به فرزندانش عمر طولانی اعطا کند...
دوستان عزیز خواهشن بیایید باهم بیشتر دوست و رفیق باشیم و همیشه از هم تعریف و به نکات مثبت بنگریم.
نقل قول
 
 
0 # لاله آبادی در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ب ظ
این همه بحث سر چیه ؟ سر اینکه کی بخشیده و کی نبخشیده؟
باید بگم این یه طرح کاملا قانونی که توی جهان تعریف شده و توی کشور ما به طرح هادی نام گرفته پس بخوایم یا نخوایم به اجبار یا اختیاری انجام میشه.
اگه این طرح نباشه عبور یا خیابان تشکیل نمیشه،هر گسی توی طرح باشه باید عقب نشینی کنه بخشیدن در کار نیست به نظرم عرف هست شاید الان بگین خودت این کارو میکنی یا نه؟
سال هشتادودو خانه ساختم به حرف شورای اون دوره عقب نشینی کردم به طوری که حالا ماشینم به سختی توی حیاطم جامیشه و الان بعداز ده سال احتیاج به عقب نشینی ندارم.
کسی هم منکر خیر بودن مرحوم حاج مختار نیست من میگم حالا که میدونن توی طرح هستن دیگه اینهمه سنگ انداختن لازم نیست که بعضی ها سو استفاده کنند.
نقل قول
 
 
0 # سید حسن نوه حاج مسیح در تاریخ: چهارشنبه 28 آبان 1393 ، ساعت 12:08 ق ظ
سلام و دو صد درود بر هم محلی های عزیز.
دوستان بیاییم باهم مهمربانتر باشیم در انتقاد از یکدیگر منصف باشیم.
انتقاد سازنده است اما آیا این سایت خبری جای انتقاد و گله گزاری است؟
چرا ارزش این سایت وزین خبری رو پایین بیاریم!
خواهشا" مطالبی درج کنیم که موجبات آزردگی همدیگر را فراهم نکنیم. از مدیر سایت تقاضا دارم مطالب چالشی رو در سایت درج نکنن.
با تشکر فراوان
( چایت را بنوش و نگران فردا نباش
از گندمزار من و تو مشتی کاه می ماند برای بادها...... نیما یوشیج)
نقل قول
 
 
0 # همسایه در تاریخ: چهارشنبه 28 آبان 1393 ، ساعت 02:08 ق ظ
ضمن سلام به همه اهالی محترم ایمن آباد و کروکلا:
یه مثال قدیمی داریم که میگه،( اول اته درزن شه خد ره بزن، اسا گالدوج ره مردم تن دکار) حالا میخوام از همه مخاطبین بپرسم، واقعا" ما این کار رو کردیم؟
دوستانی که بی محابا به بزرگ و کوچک روستا، به واسطه در اختیار داشتن فضای مجازی حمله ور می شین و با آبروشون بازی می کنین، خودتون واسه آبادی محل یه پاره آجر گذاشتین؟؟؟
مطمعنا" کسی که از حقش می گذره واسه آبادانی محل، به این سادگی با آبرو و احساسات بقیه بازی نمی کنه.
آقای مهندس عسگری حسینی زحمت کشیدن و از خدمات خانوادشون نوشتن که بنظرم احتیاجی نبود. چون اهالی قدردان روستا، قدر زحماتشونو می دونن،
بنظرم این خانواده محترم همانکه یک شهید والا مقام تقدیم وطنمون و دینمون کردن، برای نياكانمون زیاده.
دوستان عزیز منتقد، بیاییم روبروی هم جبهه گیری نکنیم، اینکار رو پدران و پدربزرگانمون در دهه چهل و پنجاه کردن و تاوانشو هنوز که هنوزه داریم پس میدیم(جریان دو دستگی معروف)
نگذاریم اون چند نفریکه هنوز دلشون واسه آبادانی محل میسوزه، دلسرد بشن، که اگه خدای نکرده اینجوری بشه، فاتحه محل رو باید خوند.
نقل قول
 
 
0 # .میثم صالحی ایمنی در تاریخ: چهارشنبه 28 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ق ظ
بااهدای سلام ...
لطفاَ به جملات ذیل توجه ویژه ای داشته باشید:
1-پیامبراکرم(ص)؛سخاوت نیکوست اما از ثروتمندان نیکوتر
2-امام علی(ع)؛بدبینی به نیکوکار بدترین گناه و زشت ترین ستم است
3-امام حسین(ع)؛ای مردم در خوبی ها با یکدیگر رقابت کنید و در کسب غنائم(بهره گرفتن ازفرصت ها)شتاب نمایید
4-امام صادق(ع)؛هر ریایی شرک است،هر کس برای مردم کار کند، اجر او بر مردم و هر کس برای خدا کار کند،اجر او بر عهده خداونداست...
پس منصفانه، صادقانه، عاقلانه و با یقین، نقدکنیم،سخن بگوییم، ببینیم و تصمیم بگیریم...
درضمن آیین نامه اجرایی تهیه و تصویب طرح های هادی روستایی بر اساس ماده17 اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مصوب 1367/7/18 را مطالعه داشته باشید...
ان شاءلله عاقبت همه ما ختم به خیر باشد.
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: چهارشنبه 28 آبان 1393 ، ساعت 03:08 ب ظ
سلام مجدد
نمیخواستم دوباره وارد این بحث بشم. ولی یه چیزی اینجا باید برا بعضی ها روشن بشه و سطح اطلاعات عمومی هم محلی ها و لاله آبادیِ عزیز! بره بالا البته با ذکر چند مثال.
طرح هادی و عقب نشینی طرحی نیست که به اجبار انجام بشه و هرکی توی مسیر این طرح افتاد به اجبار باید عقب نشینی کنه!!!؟؟
سعی کنید اطلاعات عمومی و البته اشتباه خودتون رو به مردم تزریق نکنید.
طبق حقوق مالکیت هر کسی صاحب ملک خودش هست و هیچ کس حق تصرف در اون ملک رو نداره مگر به اذن صاحب اون.
برای مثال در همین شهر بابل در خیابان مدرس چند مغازه هنوز بعد از چند سال حاضر به عقب نشینی نشدند و شهرداری هم حق هیچگونه دخل و تصرفی نداره.
در شهر آمل در خیابان امام رضا هم وضع به همین صورته.
بعضی از دوستان مثل لاله ابادی که میان حرف از اجبار و زور میزنن یه مقدار دامنه‌ی نگاهشون رو از محیط روستا فراتر ببرن!
البته این مشکل یه نفر مثل لاله ابدی نیست.
مشکل اکثر هم محلی ها هست که به حق خودشون آشنا نیستن.
نقل قول
 
 
0 # لاله آبادی در تاریخ: پنج شنبه 29 آبان 1393 ، ساعت 01:08 ق ظ
جناب چ.حسینی یه سوالی از شما دارم چرا موقعی که اعضای شورا بعد چندین جلسه صحبت کردن با این آقایون چه رسمی با حضور بزرگترهای محل و چه با صحبت های شخصی پی در پی نتونستن حتی با دادن جابجایی دو دهنه مغازه به تفاهم برسن و به اين نتیجه رسیدن که مغازهای بغل دستی را خراب کنند تا حداقل راهی برای عبور و مرور برای محلی ها ایجاد کنند برادران حسینی تازه به فکر این رسیدن که دارن از قافله مغازهای سر نبش عقب می افتند اون موقع حاضر به این کار شدن حتی با عقب نشینی یک و بیست سانتی کمی فکر کنیین.
همه صحبت های شما را نه تنها من بلکه خیلی از افراد می دونن فکر نکن عقل کلی.
بازم به همون حرف شما میتونستن مثل همون خیابانهايی که نام بردین همون وسط می موندن چرا این کارو نکردن با اینکه قوانین کشور با نفع اونا بود؟

مطمن باشید خودشون هم میدونستن که این کار خیلی هم چهره خوبی نداره و باید یک روزی این کار انجام بشه بازم رسیدیم به همون حرف من که یه روزی باید عقب نشینی میکردن هرچه زودتر بهتر.
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: پنج شنبه 29 آبان 1393 ، ساعت 01:08 ب ظ
قافله مغازه‌های سرنبش؟!!!
لاله ابادی، اگه شما همه صحبت های من رو می دونید پس قضیه حل شدست.
پس همه میدونن این آقایون ملکشو داشتن و اختیارشو.
پس همه میدونن که خیرین و این آقایون از حقشون گذشت کردن.
یه ضرب المثل معروف میگه اسب پیشکش رو هیچوقت دندون نمیشمرن!
در ضمن این آقایون جزیی از هم محلی ها هستن، با اینکه میتونستن توی همون مغازه قبلی بمونن ولی نمی خواستن خودشون رو در مقابل هم محلی ها قرار بدن.
شاید دیدشون نسبت به هم محلی (البته تعداد اندکی) خیلی بهتر بود.
نمیدونستن که هر خَیری توی این محل یه کار خیر انجام بده، این همه حرف و حدیث پشت سرش میاد.
اونا نمیدونستن که با اهدای اون زمین ها برای طرح هادی محل، ملت دنبال همین 1متر و 20 یا 30 سانتیمتر هستن.
به نظرم بازم جای شکرش باقیه که این اتفاق افتاد و نظرات مردم مشخص شد تا خَیرین دیگه که قراره توی این طرحها مشارکت کنن، ببینن چه خبره!
در پناه حضرت حق...
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 01:08 ق ظ
به به سه صغحه برای این موضوع باز شد،معلومه که این موضوع خیلی برای همه مهم بود،چقدر بحث میکنین مهم اینه که ورودی محلمون بالاخره باز شد من یه چند روزی نبودم خیلی جالب شده،///امه چشم سو بیمو///
دست شما درد نکنه مطمئنا خیلی زحمت کشیدین با شمام اعضای شورا ی متدبر و دهیار خیلی فعال روستا :lol:
تازه دره اما ره مزه کنه ;-)
نقل قول
 
 
0 # حسینی در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 09:08 ق ظ
با سلام خدمت همه ایمن آبادی های محترم

در ابتدا جا دارد از همکاری فرزاندان حاج مختار (ره)که بزرگترین خیر منطقه بوده، در اهدا مغازه شان کمال تشکر به عمل آید.
البته این تشکر باید از طرف شورا و دهیار انجام میشد که متاسفانه نه تنها مسولین روستایمان در پی حل مشکلات نیستند بلکه دامن زدن به این مشکلات با کوچک جلوه دادن کار فرزندان حاج مختار و نیز به کسانی که خودشان دارای مشکلات زیادی هستند (لاله ابادی) اجازه می دهند ... تحویل بدهند.
این آقایان که به مال کسی تجاوز نکردند که شما خودتو در این حد می بینی اظهار نظر واهی انجام میدهی.
البته خود مسولین که مدعی هستند؛ زمان اهدا،ملک جایگزین را با شرایط خاص طلب نمودند.
آیا باید اهدا مغازه حاج مختار یا گذشت فرزاندانش را باز شدن گره کور بخوانند!
نقل قول
 
 
0 # zhm در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 12:08 ب ظ
با درود سلام بی پایان خدمت هم محلی های عزیز.
واقعا تاسف میخورم که روستایی با بیشترین افراد تحصیل کرده بجای اینکه دنبال مسائل اساسی باشند دنبال مسائلی هستند که در شأن آنها نمی باشد.
نباید شأن این سایت را پایین بیاوریم از واقعیت هايی بگوییم تا باعث مسرت شادی باشیم نه ناراحت کردن دیگران.
بیاییم دلی بدست آوریم نه دلی بشکنیم، دل شکستن هنر نمی باشد.
نقل قول
 
 
0 # و.ق.ا.ر در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ب ظ
جا دارد که در اینجا از افرادی نظیر آقایان سید بابا هاشمی(انداده) و گداعلی داداشی و ولی اصغرنیا و حمزه هاشمی(مرحوم حاج مسیح) و اسکندر لاسمی و ... که بیشترین همکاری را در جهت آبادانی روستا داشته و رفاه و آسایش بچه محلی ها را بر دلبستن به مال و اموال ترجیح داده اند، کمال تشکر و قدردانی را بنماییم.
نقل قول
 
 
0 # منصف در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ب ظ
جا داره خيلي خيلي تشكر بكنيم از دهيار و شوراي اسلامي روستا بويژه فرزندان حاج مختار.
به نظرم از جهاتي گره كوري بوده كه در دهه هاي گذشته از جمله مسائلي بوده كه هميشه همه جا تو هر محفلي صحبتش بوده. بويژه وقتي مهموني برامون مي اومد مي گفتن چرا ورودي روستاتون اينقدر تنگه، ناجوره، زشته و ...
با توجه به پيگيري هاي دو سه سال گذشته بخصوص پارسال كه يه عده با چوب و چماغ و منم منم اومدن تا جلوي تعمير مغازه رو بگيرن، كار تعريض واقعا" گره خورد كه به اين سادگي ها هم بازشدني نبود، برگزار كردن جلسات مختلف و پيشنهادهاي مختلف هم كار به جايي نبرد تا اينكه خراب كردن مغازه بغل دستي اين گره كور رو تا حدودي بازش كرد كه اگه اين كار صورت نمي گرفت واقعا" معلوم نبود حالا حالاها گره باز مي شد يا نه.
بهر حال جاي شكر داره كه مشكلات حل شد و ورودي روستا پس از بيست سي سال باز شد.
خداوند حاج مختار را بيامرزد و خداوند پدر دهيار روستا رو و همه رفتگان اعضاي شورا و نقش آفرينان اين كار خوب.
اميدواريم هميشه هواي همو داشته باشيم و احترام همو نگهداريم.
ايمن آباد، آباد بادا
دست بدخواهان، كوتاه بادا
نقل قول
 
 
0 # محلي ريكا در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ب ظ
آخه
سو دكته
وه چشي بي يه

خدا شمه پرو مار ره بيامرزه
الهي روز بد نوينين

انه همديگه بد ره نهو وين
صلوات بكشين

عكس ويشتر بهلين
امه چش ويشتر سو دكفه
هر چي اشمي سير نهومي
نقل قول
 
 
0 # بذله گو در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ب ظ
اين آخرين عكس رو خوب خوب تماشا بكنيد.
چقدر خوب مي شد اين هم خراب مي شد
واااااااي چي مي شد. :P
خدا.... يعني ميشه :P
شوخي كردم. بخندين، شاد باشين ورودي روستا وا شد. :-)
نقل قول
 
 
0 # ؟؟؟ در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ب ظ
انه گننی خیرین،بین تشکر هکنین شورشم در بیاردنی انه شسه کلاس نلین یعنی چی؟
الان کل غازی تپه عقب نشینی هکردنه،پس بین همه وسه بنر بزنین و تشکر هکنین.
یتا کار وسه بوه،اسا اتا زودتر شه مال جا دل کنه اتا درتر،
خدایش هرکی عقب نشینی هکرده شه بیشتر ازهمه لذت نورده؟
خدا شمه پره بیامرزه
نقل قول
 
 
0 # mzh در تاریخ: یکشنبه 02 آذر 1393 ، ساعت 11:09 ق ظ
سلام لاله آبادی اگر مال شما بود اینجور بذل و بخشش می کردی؟
مطمئنم این کار را نمی کردی.
مگر آنان اولین کسانی نبودند در داخل محل عقب نشینی کردند.
اینقدر برای مال مردم خط و نشون نکشید که شایسته باییسته شما نیست.
نقل قول
 
 
0 # حسینی تهران در تاریخ: جمعه 28 آذر 1393 ، ساعت 05:09 ب ظ
دیدن این همه شور و هیجان برای آبادانی روستا بسیار لذت بخشه.
واقعا" جای بسی افتخار که همه به نوعی میل به ابراز عقاید خودشون دارن، حتی از نوع منفی.
به قول شاعر که میگه اگه او را نبود سوی من میلی چرا بشکست صبوی من رو لیلی.....
ابراز نظرهای منفی هم به نوعی نشان از ارق و علاقه ی به محل و هم محلی هاست.
ما که اینجا از غربت شاهد این شور و هیجان از سوی شماییم بسیار لذت میبریم
امیدوارم همیشه بهترین ها برای ساکنان این روستا فراهم شود چرا که خود روستا صرفا" مکانی برای حفظ این تجمع دلنشین انسانیست .
....امین آبادی های عزیز همیشه نمونه بودید و هستید.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20