*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

يك پدر و يك مادر روستا در بيمارستان بستري شدند

 

پدري از روستاي بالاكروكلا و مادري از روستاي پايين كروكلا مدتي مي باشد كه يكي بر اثر بيماري قلبي و ديگري بر اثر كهولت سن متاسفانه حدود يكماهي مي باشد كه در بيمارستان بستري شده و پس از بهبودي نسبي مرخص شدند. علت تاخير درج اين خبر بنا به خواسته ي خانواده آنان بوده است.

 

حاج سيد نبي اله هاشمي كرويي فرزند رضا(پدر دهيار بالاكروكلا) كه متولد سال 1317 مي باشد بر اثر بيماري قلبي و بسته شدن چهار رگ از رگ هاي قلبش در روز عيد قربان يعني 13 مهرماه 1393 در بيمارستان آيت اله روحاني بابل بستري مي شود و پس از ده روز براي جراحي قلب باز، به بيمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساري منتقل مي شود. جراحي ايشان با موفقيت انجام مي شود و به خانه اش باز مي گردد، اما همچنان تحت كنترل و نظر است و براي انجام كارهاي درماني پس از عمل جراحي هفته اي يكبار به بيمارستان مراجعه نمايد.

 

از سمت راست اولين نفر، حاج سيد نبي اله هاشمي كرويي

 

پزشك جراح و معالج اين پدر خوشرو و خندانِ روستاي مان، علت اصلي بيماري قلبي اش را استفاده ي بيش از اندازه ي نمك عنوان نمودند. با اينكه آقاي هاشمي از هرنوع دخانيات و غذاهاي سرخكردني به دور است، اما در مصرف نمك بي احتياطي نموده و درد سرهاي زيادي كشيده است. اميدواريم هر چه زودتر سلامتي خود را باز يابند.

 

 

 

از طرفي مادر زحمت كش و گرامي روستا به نام حاجيه زبيده هاشمي كرويي فرزند مرتضي و همسر حاج رجب هاشمي(ره) كه حدود 90 سالگي عمرش را پشت سر مي گذارد، به دليل كهولت سن و پيامد آن عفونت داخلي، بي حس شدن يا لمس پاهايش، سنگ كيسه صفرا و جمع شدن مغز سرش، حدود بيست روز پيش، در بيمارستان آيت اله روحاني بابل بستري مي شود و پس از يك هفته مرخص مي شود و دوباره بستري و فعلا" در خانه اش نگهداري مي شود.

 

 

حاجيه زبيده هاشمي كه چند سالي مي شود از بيماري آلزايمر نيز رنج مي برد، حال عمومي خوبي ندارد. او داراي چهار فرزند است و توسط آنان نگهداري مي شود.

 

حاجيه زبيده هاشمي در كنار برادر كوچكش حاج سيد ابوالقاسم

 

 

 

 

اميدواريم خداوند به اين پدر  و مادر بزرگوار روستاي مان

شفا و سلامتي كامل عنايت بفرمايد.

 

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر: سيده زهرا هاشمي كرويي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098113211 در تاریخ: شنبه 17 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ق ظ
انشالاه خداوند به پیران مهربان و دلسوز شفای کامل عطا کند...
یادش بخیر چندها بار این مادر پیر را در محله با ماشین به خانه فرزندانش برده ام همیشه دعایم می کرد.
به خواسته خدا بتوانیم این بزرگان که سرمایه و آینده ما هستند دوباره سالم و سرحال در محله مان ببینیم.
نقل قول
 
 
0 # 09111429 در تاریخ: یکشنبه 18 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ق ظ
خدایا آرزوی صحت و سلامتی برای همه ی گنجینه ها ی این کشور بخصوص این روستا را خواستداریم به آنهاو خانواده هایشان طول عمر با عزت اعطاء بفرما....
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20