*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بررسي مشكلات بالاكروكلا با حضور نماينده مجلس

 

همزمان با برگزاری شام غریبان اباعبداله حسین (ع) با حضور حاج حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، جعفری  بخشدار لاله آباد،  طاهری معاون راه و شهر سازی شهرستان بابل  و حبیب اله پور  رییس اداره برق بخش لاله آباد مشکلات روستای بالا کروکلا مورد برسی قرار گرفت.

 

 

 

اهالی روستای بالا کروکلا بخش لاله آباد شهرستان بابل خواستار موارد زير شدند:

 

1_ ایجاد راه دسترسی 2200 متری منتهی به جاده اصلی،

2_ باز سازی سیم های فرسوده برق روستا،

3_ ترمیم سیم های فشار قوی و نصب دو ترانس قوی،

4_ کمک و حمایت دولت در عقب نشینی برای اجرای طرح هادی و ترمیم آسفالت

5_ کمک به جوانان برای فنس کشی و توپ و تور زمین فوتبال روستا

 

 

نیاز آذری ساعت 19 روز سه شنبه 13 آبان ماه 1393، پس از شنیدن انتظارات اهالی در مسجد النبي روستاي بالاكروكلا، در سخناني ضمن تسلیت سرور شهیدان امام حسین( ع) قول مساعد برای حل مشکلات روستا داده است و گفت:

برای تخصیص اعتبار پروژه ایجاد دسترسی راه روستا به جاده اصلی باید در شورای برنامه ریزی بخشداری و سپس در شورای شهرستان بابل مصوب و موافقت نامه صادر شود.

 

وی با بیان اینکه بخشداری باید این موضوع را در اولویت قرار بدهد، ادامه داد: من نیز با هماهنگی استاندار و معاون برنامه ریزی و عمرانی استاندار این موضوع را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به کشاورزان گفت: گرفتن خدمات مطلوب از نظام در دولت های مختلف حق ملت است و باید به نیازمندی های روستاییان همیشه در صحنه توجه ویژه شود.

 

وی با بیان اینکه اولویت های دولت به اتمام رساندن پروژه های نیمه کاره است، افزود: اجرای طرح هادی، توجه به راه های روستایی، باز سازی و احیاء شبکه های برق روستاییان باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز موفقیت های دولت در گسترش ارتباطات بین المللی نشانگر بالا بودن جایگاه ملت در جمهوری اسلامی ایران است.

 

نیاز آذری افزود: در حال حاضر به پشتوانه ملت فهیم و حمایت های بی دریغ و رهنمودهای کارگشای مقام معظم رهبری، کشور ایران یکی از پایه های قدرت های مهم در ارتباطات بین المللی است.

 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با رویکرد گسترش آرمان های انقلاب اسلامی شکل گرفته است، ادامه داد: از آنجایی که انقلاب ایران نشات گرفته از نهضت و آرمان های قیام و شهادت ابا عبداله الحسین(ع) بوده است و امروز نیز فرهنگ عاشورا در بین ملت نهادینه شد، شاهد گسترش روز افزون ارتباطات بین المللی هستیم.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که مردم به برکت خون امام حسین(ع) در مساجد و تکایا گرد هم می آیند، اظهار داشت: فرهنگ تاسوعا، عاشورا و شام غریبان که در جامعه ایران نهادینه شده است، باید همواره مورد مراقبت قرار گیرد.

 

نیاز آذری به 13 آبان روز دانش آموز و شهادت شهید فهمیده در دفاع از ناموس و کیان جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: همچنان که در هشت سال جنگ ایستادگی و مقاومت در بین نسل جوان دانش آموزان به وجود آمده بود، امروز نیز این نسل باید مراقب توطئه های دشمنان در حوزه های مختلف بویژه فرهنگی و اجتماعی باشد.

 

 

نیاز آذری با هماهنگی معاون اداره راه و شهر سازی شهرستان بابل وعده تامین بیش از 120 کامیون شن برای باز گشایی 500 متر از مسیر باقی مانده راه روستایی بالاکروکلا به جاده اصلی را داده است.

 

تامین اقلام ورزشی توپ و تور و لباس ورزشی از دیگر نیازهای جوانان این روستا بوده است که مقرر شد تا این نیازها نیز تامین شود.

 

روستای بالا کروکلا در بخش لاله آباد بابل دارای 160 خانوار است.

 

 

 

 


تهيه و ارسال خبر: سيد رضا هاشمي كرويي خبرنگار ايرنا

 

تاخير در درج اين خبر به دليل ارسال نشدن عكس ها بوده است كه هنوز به دست ما نرسيد.

لذا عذر ما را پذيرا باشيد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # mوm در تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393 ، ساعت 04:08 ب ظ
انشالاه مسولان محترم خصوصا جناب آقای نیازآذری حرف های توخالی و وعده های بیهوده نداده باشند و پیگیر کارها باشند و به وعده شان عمل کنند... باشد که محله ای آباد و سرافراز داشته باشیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20