*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نصب تابلوي اطلاع رساني و ترانس برق در ايمن آباد

 

 


تابلوي فلزي اطلاع رساني براي آگاهي اهالي و روستاييان از سوي دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد تهيه و در ورودي روستا نصب شد.

 

اين تابلوي فلزي كه از ضروريات امر اطلاع رساني مي باشد با هزينه اي بالغ بر 500 هزار تومان طوري طراحي شده است كه از دو طرف براي نصب بنر، قابل استفاده مي باشد.

 

دهياري روستاي ايمن آباد در نظر دارد تا يك طرف اين تابلو جهت تبليغات شركت ها و كارگاه هاي اهالي و طرف ديگر آن براي اطلاع رساني درباره ي برگزاري كلاس هاي ترويج كشاورزي، نكات بهداشتي، اطلاعيه هاي كشاورزي و بهداشتي، انعكاس موفقيت هاي علمي و ورزشي دانش آموزان و دانشجويان، مراسم ويژه جشن هاي ملي، مذهبي، محلي، ايام محرم و ... در نظر گرفته شده است.

 

 

با توجه به اهميت امر اطلاع رساني در روستا، دهياري و شوراي روستاي ايمن آباد در نظر دارد  مکان های دیگری را در داخل بافت روستا انتخاب نمايد تا اقدام به نصب چند تابلوي فلزي تبليغاتي نمايد.

 

 

 

از طرفي ضمن رایزنی با اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل براي نصب چنين تابلوهايي در حریم جاده اصلی و بين المللي روستا در آينده برنامه ريزي خواهد شد.

 

 

در مورد افت ولتاژ برق روستا، دهياري و شوراي اسلامي روستا ضمن پيگيري هاي فراوان، موفق به تهيه و نصب يك دستگاه ترانس برق در كنار مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد شده اند كه اطلاعات كاملتر در مورد هزينه ها و حل مشكل افت ولتاژ فشار برق در چه سطحي از مشتركان برق روستا را در روزهاي آينده به آگاهي شما خواهيم رساند.

 


 

 

تهيه و ارسال خبر: سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098113211 در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 05:08 ب ظ
ممنون از مسولان محترم روستای ایمن آباد....
نقل قول
 
 
0 # دور از روستا در تاریخ: جمعه 30 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ب ظ
با سلام خدمت همه هم محلی های عزیزم،خیلی وقت است در صفحه iای سایت ایمن آباد در ج مطالب در مورد آبادانی محله خود می بینم خیلی خوشحال می شوم از اینهمه پیشرفت.
امیدوارم همیشه چنین پیشرفتی را شاهد باشیم.
با تشکر از کسانی که برای ایمن آباد زحمت بسیار می کشند.
همیشه موفق باشید.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20