*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مروري بر دور رفت بازي هاي شاهين در ليگ يك فوتبال مازندران 1393

 

سال 1393 برای تیم فوتبال شاهین روستایمان، سالی همراه با امیدواری فراوان و تغییراتی در سطح مدیریت و هدایت فنی تیم آغاز شد.

 

 

شاهین که در فصل گذشته به عنوان یکی از تیم های راه یافته به لیگ دسته اول فوتبال استان مازندران انتخاب شده بود، با برنامه ریزی نسبتا" بهتر و در سطح مدیریتی، منسجم تر به مسابقات مهم لیگ دسته اول استان گام نهاد.

 

قبل از شروع مسابقات، با دعوت از آقای علی جعفری به عنوان سرمربی تیم و انتخاب چند بازیکن زبده از روستای خودمان و روستاهای مجاور، جان تازه ای به تیم دمیده شد و با برنامه ریزی صحیح مدیران و سرمربی محترم، تیم روانه تمرینات فشرده بدنسازی و ارتقاع سطح فنی گردید.

 

از آن طرف علاقه مندان و حامیان تیم نیز بیکار ننشسته و با تشکیل جلساتی چند، با انتخاب اعضای هیئت مدیره و متعاقب آن مدیر عامل تیم، پشتوانه و عقبه نسبتا" قوی و کارآمدی را آماده حمایت از تیم نمودند و بدین ترتیب تیم فوتبال شاهین روستایمان به عنوان تنها نماینده شهرستان بابل راهی مسابقات لیگ دسته اول استان مازندران گردید.

 

 

سی ام مرداد ماه سال جاری سوت مسابقات دسته اول استان به صدا درآمد و در اولین گام شاهین میزبان شهدا رودپی ساری بود.

اولین بازی شاهین با فراز و نشیب هایی همراه بود، بطوریکه در دقیقه بیست بازی با گل سید محمد حسینی، پیش افتاد و نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت. با شروع نیمه دوم و در فاصله ده دقیقه دو بار دروازه شاهین باز شد، اما کم کم بازیکنان شاهین به خود آمده و سه بار دیگر توانستند دروازه مهمان را باز کنند و بدین ترتیب اولین سه امتیاز بازی به حساب تیم فوتبال روستایمان واریز گردید و با نتیجه جالب چهار بر دو حریف را بدرقه نمودند. در این بازی مجتبی صادقی زننده دو گل شاهین بود.

 

ششم شهریور 93 شاهین مهمان تیم آزمایش قائمشهر بود که از این آزمایش با سربلندی بیرون آمد و توانست حریف را در زمین خودش با نتیجه دو بریک مغلوب کند و با شش امتیاز از دو بازی، با امیدواری بیشتر چشم به ادامه مسابقات داشته باشد.

همانطوری كه دوستداران فوتبال روستایمان اطلاع دارند، تیم شاهین فصل گذشته با قهرمانی در جام حذفی استان، به عنوان یکی از پنج نماینده استان راهی مسابقات مقدماتی جام حذفی کشور گردید و طبق قرعه در اولین گام می بایست به مصاف نماینده استان خوزستان می رفت که به دلیل انصراف تیم خوزستانی، تیم ما به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت.

 

 

سیزدهم شهریور شاهین میزبان شهرداری نشتارود بود.

دو تیم که هردو بازی قبلی خودشان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، برای بردن و رسیدن به صدر جدول پا به میدان نهادند. بازی پر افت و خیز آنروز را شاهین با استفاده از قدرت بدنی بازیکنان خود و هدایت خوب سرمربی تیم و درخشش عالی سید صابر هاشمی دروازه بان تیم، با نتیجه سه بر دو از آن خود کرد و سه امتیاز حساس دیگر را به اندوخته های خود افزود.  در این روز و در دقیقه 92 بازی، سید صابر هاشمی ضربه پنالتی بازیکن حریف را با زیبایی مهار نمود و مانع تقسیم امتیازات گردید.

 

هفدهم شهریور 93 روز خوش یمنی برای شاهین بلند پرواز روستایمان نبود.

 جوانان غیور شاهین که برای انجام دومین بازی از سری مسابقات جام حذفی کشور به شهر کرد رفته بودند، متاسفانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم کیان بختیاری شهر کرد شدند و با دست خالی به روستا بازگشتند. در رابطه با این بازی و چگونگی آماده نمودن تیم از لحاظ فنی و تدارکاتی ،جهت چنین مسابقه مهمی تحلیل های زیادی از سوی علاقه مندان و پیشکسوتان صورت گرفته که در جای خود قابل بحث و تبادل نظر است و در تحلیل امروز ما که در رابطه با مسابقات لیگ استانی است، نمی گنجد.

 

هفته چهارم لیگ استان را تیم ما بدلیل انجام مسابقه حذفی کشور از دست داد و در بیستم شهریور جهت انجام بازی هفته پنجم، به مرکز استان سفر نمود تا با شاهد کرد خیل ساری مصاف دهد. قبل از انجام این بازی مسئولین و مربیان تیم بدلیل حذف تیم از مسابقات حذفی کشور نگران شرایط روحی بازیکنان تیم بودند. اما بازیکنان تیم نشان دادند که برای پیروز شدن و ماندن در بالای جدول مصمم هستند و توانستند حریف را در زمین خود مغلوب سازند و با پیروزی سه بر یک خود دوباره دل هواداران تیم را شاد نمایند.

 

اولین شکست خانگی از تیم ته جدولی:

بیست و چهارم شهریور شاهین، بازی عقب افتاده هفته چهارم را با دهیاری رشکلای آمل برگزار نمود. باخت امروز شاهین برابر تیم آملی بدلیل مسائل فنی نبود. در این روز بر تماشاگران و مدیران تیم ثابت شد که از لحاظ مسائل حاشیه ای و اخلاقی، تیم دچار مشکل است و مسئولین را بر آن داشت، تا در رابطه با این مشکل، فکر چاره باشند. بهرحال، در این بازی با اینکه توپ و میدان در اختیار بچه های شاهین بود، متاسفانه نتیجه بنفع تیم آملی رقم خورد و شاهین اولین باخت فصل را با نتیجه دو بر یک تجربه نمود.

 

 

صعود مقتدرانه شاهین به صدر جدول و نگرانی مسئولان از وضعیت مالی تیم در هفته ششم مسابقات:

در بیست و هفتم شهریور سال جاری، شاهین روستایمان موفق شد تیم صدر جدولی خاور جوان آمل را با شکست بدرقه کند و به تنهایی در صدر قرار گیرد. این مهم در حالی بدست آمد که سید صابر هاشمی دروازه بان آماده اینروزهای شاهین موفق شد ضربه پنالتی حریف را در دقیقه 88 بازی مهار کند و مانع تقسیم امتیازات گردد. آقای علی جعفری سرمربی تیم در جواب سوال خبرنگار ورزشی وبسایت که چگونه میشود یک تیم ظرف یکهفته از تیم قعر جدولی شکست بخورد، ولی مقتدرانه تیم صدر جدولی را ناکام می گذارد، پاسخ داد: بهیچ عنوان اخلاقیات را در تیمم فدای پیروزی نخواهم کرد. ایشان اضافه نمودند که در بازی قبلی بدلیل عدم حضور چند بازیکن اصلی در تمرینات، به آنها بازی ندادم و به آنها ثابت نمودم که اگر کسی بخواهد نظم تیم ما را بهم بزند با تنبیه مواجه خواهد شد، حتی اگر تیم ببازد.

 

 

در آنروزها، زمزمه هایی از نگرانی مسئولان تیم در رابطه با مسائل مالی تیم نیز بگوش می رسید. آقای سید علی هاشمی مدیر عامل تیم در رابطه با مسائل مالی عنوان نمودند که تیم از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و هوادران و علاقمندان تیم که در روزهای ابتدایی مسابقات قول همکاری و همیاری مالی داده بودند، متاسفانه به قولشان عمل نکردند و تیم را به قولی تنها گذاشتند. اما اعضای هیئت مدیره تیم آستین بالا زده و با تشکیل چندین جلسه منظم حمایت همه جانبه خود از تیم را اعلام داشته و عنوان نمودند، درصورتی که تیم از نظر مالی توسط اهالی و هواداران حمایت نشود، خود این بار را بردوش گیرند.

 

 

هشدار محمود آبادی ها به شاهین در هفته هفتم:

یکشنبه سی ام شهریور ماه تیم ما به مصاف تیم حربده محمود آباد رفت. این بازی در زمین محمود آباد برگزار شد و تیم میزبان با استفاده از شرایط میزبانی و آشنایی با زمین خود، از ابتدای بازی توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه دهم بازی موفق به بازگشایی دروازه شاهین گردید. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید، در حالی که دروازه بان تیم ما بارها حملات تیم حریف را ناکام گذاشت و مانع فروپاشی بیشتر دروازه خود شد. در نیمه دوم حملات همه جانبه تیم شاهین آغاز گردید، اما هربار با بی دقتی مهاجمان، موقعیت های بدست آمده به هدر میرفت. میزبان که جز ضد حملات، چاره دیگری نداشت در دقیقه هشتاد بازی و در یک رفت و برگشت گل دوم را وارد دروازه ما کرد و این آب سردی بود بر پیکر بازیکنان شاهین. بچه ها که پس از دریافت این گل بازی را رها کرده بودند، در دقایق پایانی گل سوم را نیز دریافت نمودند و با شکستی تلخ راهی دیار خود شدند.

 

 

 

جبران شکست در هفته هشتم:

مهر رستمکلا بهشهر مهمان روستایمان در هفته هشتم بودند. این بازی عصر روز چهارشنبه دوم مهر ما در زمین فوتبال شهدای روستایمان برگزارشد که تیم ما توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و موقعیت خود را در رده های بالای جدول حفظ نماید.

 

قوهای آوز خوان نیز حریف شاهین بلند پرواز نشدند:

یکشنبه ششم مهرماه 93 شاهین مهمان شهرداری سرخرود بود تا مسابقه هفته نهم را به انجام رسانند. این بازی که با حواشی فراوانی همراه بود و بدلیل هجوم تماشاچیان میزبان به داخل زمین و ضرب و شتم داور مسابقه حدود بیست دقیقه متوقف شده بود، با حملات گسترده و پی در پی بازیکنان شاهین با نتیجه دو برصفر بسود تیم ما به پایان رسید، در حالی که به گفته علی جعفری سرمربی تیم ، بازی می توانست با نتیجه دو رقمی بسود ما به پایان برسد. در پایان هفته نهم تیم ما با 21 امتیاز بعد از خاور جوان 22 امتیازی، در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

باز هم شکست خانگی:

با آنکه پیروزی بازی قبل، روحیه تیمی بچه ها را بسیار بالا برده بود، شکست از تیم چمازکتی قائمشهر، آنهم در خانه ضربه روحی سختی را بر پیکر تیم وارد کرد و براحتی و دو دستی مکان دوم جدول را به تیم قائمشهری هدیه نمودند. این بازی که پیروزی در آن برای هر دو تیم حکم شش امتیاز را داشت، در روز شنبه 12 مهرماه در روستایمان برگزار شد که متاسفانه  حریف توانست تیم ما را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

 

برد شیرین در پله یازده:

پنجشنبه هفده هم مهر ماه مهمان وسطی کلاهی ها بودیم که در یک بازی خوب و حساب شده توانستیم این رقیب قدیمی را متحمل شکستی سنگین در خانه کنیم. نتیجه این بازی سه بر صفر بسود شاهین روستایمان رقم خورد تا دوباره به رده دوم صعود کنیم.

 

 

 

اولین تساوی فصل و از کف رفتن دو امتیاز حساس

بدلیل آیگرفتگی زمین فوتبال روستایمان، بازی روز دوازدهم را در زمین فوتبال شهدای موزیرج برگزار نمودیم که این زمین برای تیم ما خوش یمن نبود و در پایان دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم نمودند. در روزی که میتوانستیم با یک پیروزی خانگی صدر جدول را به تنهایی از آن خود کنیم، قدر موقعیت را ندانسته و با این تساوی بهمراه دو تیم خاورجوان و چمازکتی با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گیریم.

 

آخرین بازی نیم فصل و پیروزی بر تیم ته جدولی:

جمعه 25 مهرماه آخرین بازی شاهین در نیم فصل برگزار شد و حریف ما طبرستان ساری بود که نتوانست در خانه خود حریف قدری برای شاهین باشد و نتیجه را یک بر صفر به تیم ما واگذار نمود.

در پایان نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول استان در سال 1393 تیم فوتبال شاهین روستایمان با تمام فراز و فرود ها، با نه برد و یک تساوی و سه باخت و با 28 امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت، پس از تیم خاور جوان آمل که این تیم هم 28 امتیازیست، ولی با تفاضل مثبت 13 تیم ما در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت که کارنامه بسیار خوبی از خود بجا گذاشت.

 

 

  آقای علی جعفری سرمربی تیم شاهين كروكلا معتقد است، اگر بعضی از بازیکنان تیم مسائل حاشیه ای را کنار بگذارند و در خدمت تیم باشند، با این سرمایه تیمی و فنی، هیچ تیمی در لیگ یک استان جلودار مانیست و براحتی می توانیم قهرمان شویم. ایشان حمایت همه جانبه اهالی و علاقه مندان به تیم  را خواستار شد و ادامه داد، این مهم با عظم محلی همه علاقه مندان روستای ایمن آباد و کروکلا(بالا و پایین) میسر است و از بازیکنان خود خواست در تمرینات تیم بصورت منظم شرکت نمایند تا تیم از شرایط آمادگی بدنی خارج نشود.

 

 

آقای سید علی هاشمی مدیر تیم فوتبال شاهین شرایط فنی تیم را بسیار خوب توصیف نمودند ولی از لحاظ اخلاقی و روحی گلایه هایی از بعضی از بازیکنان داشتند و اضافه نمودند، اگر همه بازیکنان و عوامل تیم، این مجموعه را از آن خود بدانند و دلسوزانه و مسئولانه بفکر ارتقاع شرایط روحی و فنی تیم باشند، موفقیت دور از دسترس نیست و خاطر نشان نمودند که قهرمانی از آن تیم ماست.

ایشان در ادامه مشکل اصلی و بسیار مهم را نبود اعتبار مالی دانسته و از همه اهالی و دوستداران فوتبال و تیم شاهین درخواست نمودند هر مبلغی که به وسعشان می رسد به تیم کمک کنند و محبتشان را از تیم روستای خود دریغ ننمایند.

 

 

 

دور برگشت بازي هاي ليگ دسته اول فوتبال مازندران در سال 1393، 22 آبان ماه برگزار مي شود كه در يك ديدار خانگي تيم شاهين به مصاف طبرستان ساري مي رود.

 

 

وبسایت روستای ایمن آباد کروکلا، که تا کنون همه بازی های شاهین را بصورت خبری و تصویری تحت پوشش داشته، با تنظیم این تحلیل، سعی در چگونگی مسابقات در نیم فصل اول داشته است که امیدواريم مورد قبول مخاطبین واقع گردد.

 


1  پنجشنبه 30   مرداد 1393     ساعت 17:00   شاهين كروكلا بابل 4         2  شهدا رودپي ساري

 2  پنجشنبه  6   شهريور 1393   ساعت 16:30    آزمايش قائمشهر  1         2  شاهين كروكلا بابل

 3  پنجشنبه 13  شهريور 1393   ساعت 16:30     شاهين كروكلا بابل3        2 شهرداري نشتارود

 4  يكشنبه  16   شهريور 1393   ساعت 16:30    شاهين كروكلا بابل 0        1 دهياري رشكلا آمل

 5  پنجشنبه 20  شهريور 1393   ساعت 16:00     شاهدكردخيل ساري  1    3 شاهين كروكلا بابل

 6  پنجشنبه 27  شهريور 1393   ساعت 16:00     شاهين كروكلا بابل 1        0 خاور جوان آمل

 7 يكشنبه  30   شهريور 1393   ساعت 16:00     حربده محمودآباد  3           0 شاهين كروكلا بابل

 8  چهارشنبه 2    مهر   1393    ساعت 16:00    شاهين كروكلا بابل 3         1 مهر رستمكلابهشهر

 9 يكشنبه    6    مهر   1393     ساعت 15:00    شهرداري سرخرود 0         2  شاهين كروكلا بابل

 10 شنبه      12   مهر   1393   ساعت 15:00    شاهين كروكلا بابل 1         3 چمازكتي قائمشهر

 11 پنجشنبه  17   مهر   1393   ساعت 14:30    شهدا وسطي كلا آمل  0    3  شاهين كروكلا بابل

 12 دوشنبه   21   مهر   1393   ساعت 14:30    شاهين كروكلا بابل 1          1  سورنا اسرم مياندرود

 13 جمعه     25   مهر   1393   ساعت  14:30   طبرستان ساري     0           1 شاهين كروكلا بابل

 
 

 

 

 

 

نام تیم

بازی

امتیاز

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

1

خاورجوان آمل

13

28

24

11

13

2

شاهين كروكلا

13

28

23

15

8

3

حربده محمودآباد

13

26

33

11

22

4

شهرداري سرخرود

13

26

23

13

10

5

چمازكتي قائمشهر

13

25

32

11

21

6

شهدا رودپي ساري

13

23

27

25

2

7

وسطي كلا آمل

13

19

15

17

2-

8

مهر رستمكلابهشهر

13

16

15

19

4-

9

سرنااسرم مياندرورد

13

14

11

16

5-

10

آزمايش قائمشهر

13

12

22

28

6-

11

شهرداري نشتارود

13

12

13

19

6-

12

شاهدكردخيل ساري

13

11

8

15

7-

13

دهياري رشكلا آمل

13

11

11

25-

14-

14

طبرستان ساري

13

7

11

32

21-

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   تهیه و تنظیم: مهدی قاسمی ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20