*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بدون شرح13!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

شما نيز مي توانيد تصاوير و عكسهايي از  روستا را با موضوعات مختلف،

به نشاني وبسايت روستا ارسال نمائيد.

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # جوابيه ي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد در تاریخ: شنبه 03 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ق ظ
با عرض سلام خدمت اهالی محترم ایمن آباد
در مورد عکس بیل بکهو به عرض می رساند که به دلیل شکایت قضایی (اجاره کننده قبلی به علت مشکلات مالی شخصی، از دادن اجاره بها چند ماه عاجز بوده است) ما مجبور بودیم که از آن، تا وصول دستور از طرف بخشداری لاله آباد استفاده نکنیم و همانطور که اهالی در جريان هستند، بیل را در پشت مغازه حاج غلامحسین پارک کردیم که ضمن به سرقت بردن یک عدد کاتر ۴۰ ، که الان قیمت نسبتا" بالایی دارد، بعضی از افراد معتاد، به داخل آن می رفته و مكان امني شده بود براي مصرف مواد مخدر.
از طرفي به این اکتفا نکرده و آمپر و درجات آن را شکستند و ما مجبور شدیم تا آن را در جایی پارک نماییم که در ديد همگان باشد و محل عبور و مرور افراد.
اما از طرفي هر جا پارک مي کردیم بعد از مدتی با اعتراض کسبه ها مواجه مي شدیم. تا اینکه به این مكاني که الان در عکس مشخص می باشد پارک نمودیم که با ريختن گل و لاي حاصل از لايروبي رودخانه، به این شکل در آمده است.
البته تصميم اعضای شورای اسلامی روستاي ایمن آباد در جلسه قبلی این شورا، اين شد كه صرف نظر از مشکلات قضایی، بیل را راه اندازی نمایند و بودجه ای هم برای این امر يعني خرید باطری فاسد شده و دست کشی كل بيل، به تصویب رسید كه بعد از تصویب در بخشداری (که معمولا ده روز کاری طول می کشد) راه اندازي خواهد شد.
نقل قول
 
 
0 # mوm در تاریخ: شنبه 03 آبان 1393 ، ساعت 05:08 ب ظ
ممنون از اعضای زحمتکش شوراي محترم روستایمان ايمن آباد...
نقل قول
 
 
0 # اشنا در تاریخ: دوشنبه 05 آبان 1393 ، ساعت 02:08 ق ظ
نماینده محترم شورا بهتر بود بعد جوابیه دادن خودت را معرفی نمایی چون جواب قانع کنندای نداشتی بینام ظاهر شدی در کدوم محکمه اقای دهیار به عنوان مدعی العموم علیه اجاره کننده شکایت نموده
برادر گرامی 2سال تموم بیت المال تو خیابون افتاده ته داستان شاید چیز دیگه باشه چون اگه به همین سادگی بود گرفتن خسارت بااحتساب تاخیر و تادیئه خیلی اسونه.
اگه شکایت کردی مستندات را ارائه کن وگرنه باکدام بودجه میخوای تعمیرش کنی اون بابا شکنده تو از بیت المال هزینه کنی اگه مال شخصی شما بود همینطور بر خورد میکردی.نه بخدا.
چرا میخوای صرف نظر کنین حقوق مردم حق الناس وغیر قابل صر نظر.
دوستان گیر کار چیز دیگه هست همه میدونن.
اون چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
نقل قول
 
 
0 # اشنا در تاریخ: دوشنبه 05 آبان 1393 ، ساعت 02:08 ب ظ
آقای امینی دیدگاه را بار گذاری نمایید.
نقل قول
 
 
0 # اشنا در تاریخ: سه شنبه 06 آبان 1393 ، ساعت 01:08 ق ظ
ظاهرا" سایت روستا فقط تعریف و تمجید را به صورت گزینشی درج میکنه نه انتقادو. متاسفم. وقتمو هدر دادم.





عسكري اميني ايمن آبادي:
سلام و سپاس از بيان ديدگاه شما و ساير عزيزان.
ارسال ديدگاه از سوي كاربران بخشي از اعتبار وبسايت روستاست، لذا جاي بسي قدرداني دارد از عزيزاني كه وقت مي گذارند و نظرات خود را با خيالي راحت بيان مي كنند.
در بعضي از شرايط با توجه به دغدغه هاي كاري و يا نواسانات سرعت در اينترنت، شرايط تاييد ديدگاه ها مقدور نمي باشد.
در شرايطي نيز كه امكان سركشي به وبسايت به هر دليلي از دو روز و بيشتر، براي بنده مقدور نباشد به صورت متوالي به دو عضو ديگر وبسايت اطلاع داده مي شود تا خبري را درج نمايند يا ديدگاه ها را بررسي. اگر نيز در تاييد ديدگاهي با ابهام روبرو گردم با ديگر اعضاي وبسايت مشورت مي شود. اگر ديدگاهي تاييد نشده است، اين تصميم با مشورت و تاييد سه عضو وبسايت روستا صورت پذيرفته است.
هرچند برخي از شرايط بجاي كلمه ي ناپسند،چند نقطه گذاشته مي شود.
لذا ضمن پوزش از شما آشناي عزيز و ساير آشنايان و كاربران محترم، تاخير در تاييد ديدگاه ها، مبنايي بر تاييد گزينشي فردي نمي باشد.
جز آنكه توهيني به اشخاص حقيقي و حقوقي بشود كه درج آن بر اساس قوانين جرايم اينترنتي جمهوري اسلامي ايران، خلاف قانون است.
از اينكه صبر و تحمل بيشتري به خرج مي دهيد سپاسگذاريم.
نقل قول
 
 
0 # ايمني در تاریخ: سه شنبه 06 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ق ظ
سلام و تشكر از شوراي روستاي ايمن آباد كه حداقل يك جوابي به مردم مي دهند. روستاي پايين كروكلا و بالاكروكلا كه نه جواب مي دهند نه بيلان كاري مي دهند نه به وبسايت نه تو مسجد و نه يك پارچه و يا بنري.
به نظر من اگه جواب ها منطقي نباشند منطقي هم نيستش تو وبسايت اسناد و مدارك رو بزارند.
من اگر سئوالي داشته باشم مي روم از اعضاي شورا و يا دهيار مي پرسم.
توي همين امسال روستا تغييراتي رو داشته و كارهايي هم انجام شده ايمن آباد رو مي گويم.
پايين كروكلا كه الآن سالهاست تغييري نمي بينيم كه به چش بياد.دهياري كه داره ما اصلا" نمي بينيمش. حقوق بيت المال نوش جانش. مهم اين است كه كاري انجام بشود.
سلام به بچه هاي شاهين و سلام به علي شورا كه تو مربي گري نظير ندارد. زحمت مي كشد.
دعواها را هم خوب خاتمه مي دهد.
نقل قول
 
 
0 # 0098113211 در تاریخ: سه شنبه 06 آبان 1393 ، ساعت 05:08 ب ظ
ممنون ازاعضا و رییس شورا و دهیار محترم روستای ایمن اباد ...
از شما اعضای زحمتکش وبسایت ممنونیم.
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: پنج شنبه 08 آبان 1393 ، ساعت 01:08 ق ظ
جناب آشا تا جایی که به گوش ما رسیده بیت المال و کسایی خوردند که رفتند و الان اثری ازشون نیست و هنوز که هنوزه شورا ی جدید داره حساب های تصویه نشده دو سال پیش رو تصویه می کنند به خاطر همین مسولین نا مسول بود که طرح زباله ایمن آباد نیمه کاره رها شد.
همون بیت المالی که شما سنگشو به سینه میزنین معلوم نیست در چه راه هایی خرج شد که الان شورای جدید که یک سال بیشتر روی کار آمده هنوز تاوان آنها را پس می دهند که الان باشیوه جدید تبدیل روستا به شهر می خواهند به خواسته های شخصی خود برسند و این هم آخرین تیر نخرده به هدفشان است.
نقل قول
 
 
0 # اشنا در تاریخ: پنج شنبه 08 آبان 1393 ، ساعت 02:08 ب ظ
ببر مازندران من در شورا نبودم نخواهم شد خوردن و ررفتن بدون سند تهمت می باشد که از گناهان کبیره و نابخشودنیست.
بیا در دهه محرم توبه کن شاید فرجی حاصل شد.
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: پنج شنبه 08 آبان 1393 ، ساعت 11:08 ب ظ
جناب آشنا لطفا در توبه کردن سعی کنید از من پیشی بگیرید. جنابعالی که آنقدر خدا ترس هستید چرا فقط در یک جناح پیشرو هستید. همه مردم هم گوش دارند هم چشم. لطفا" آنهارا کروکور فرض نکنید.
چند روز پیش متوجه شدم که دهیار جدید در صدد خریدن یک باطری برای بیل هستند جویا شدم که باطری خود بیل کجاست با پرس و جو متوجه شدم همانهایی که شما سنگشان را به سینه میزنید به باطری کهنه هم رحمی نکردند فروخته و نوش نه به جان کردند.
شما که مدعی حقوق محلی های خود هستید لطف کنید مانند کبک سرتان را زیر برف نکنید به دورو برتان بیشتر نگاه کنید بیت المال هایی که دوره قبل در راهایی که مصرف شد چه کسی بود که رونمایی کند اگه اعتراضی قرار باشه برای همه اعضای قبل باشه که همه آنها مسول بودند
می دیدند و سکوت می کردنند.شما سر تان را به درد نیاورید به قول خودتان، وقت خودتان هدر ندهید خدای بزرگ قاضی بسیار ماهری هست به موقع هر کسی نتیجه اعمال خود را اول در این دنيا و بعد در آخرت می بیند.
دنیا دار مکافات است اینو یادت نره.
نقل قول
 
 
0 # اشنا در تاریخ: جمعه 09 آبان 1393 ، ساعت 02:08 ب ظ
جناب ببر چرا برآشفته گردیده ای؟
در روستا جناهی موجود نمی باشد که من و امسال من له یا علیه آنها سینه چاک باشیم.داستان سرایی علیه این و آن هم بدون مدرک و مستندات از گناهان کبیره است.می گویی نه؟!مراجعین سایت داوران خوبی هستند.
یحتمل عده ای خوردند و رفتند.کجا رفتند؟آن طرف آب یا در این دیار ساکنند؟ اینقدر اطمینان داری به مدعی بگو علیه آنان اقامه دعوی نماید.درج مطالب بی ریشه در فضای مجازی علاوه بر گناه شرعی تخلف رسانه ای است برو تحقیق کن(تشویش اذهان عمومی)! آن خود جرم محسوب می شود. کی گفته کرولال؟
وجه تمایز انسان بر سایر کاهنات قدرت نطق اوست از الفاظ رکیک استفاده نکن کلمه کبک برازنده درج در فضای مجازی نیست و دور از آداب و معاشرت اسلامی است. سر را بر بالین میگذاری با خود مسابقه بده ببین از لحاظ شخصییتی چند چندی باشه تو توبه نکن من در توبه کردن سبقت میگیرم فقط در خصوص مطالب درج شده با گناه نکرده از خداوند طلب استغفار مینمایم
نقل قول
 
 
0 # 0111 در تاریخ: جمعه 09 آبان 1393 ، ساعت 09:08 ب ظ
آشنا جان همو نو که گفتی خودتو خسته نکن وقت طلاست تو میگی بیت المال تو خیابون افتاده اون داره نقل قول میکنه اون هم بی مدرک فلانی خورده تو میگی وقتی یکی دیگه شکنده باچه پولی میخوای درستش کنی اون یه جیز دیگه میگه بی خیال دیگه
نقل قول
 
 
0 # 0098113211 در تاریخ: یکشنبه 11 آبان 1393 ، ساعت 01:08 ب ظ
بب رمازرون من ته هوادارمه...
آشناجان ته اسم آشناه
اما انگار غریبمی...
نقل قول
 
 
0 # اشنا در تاریخ: یکشنبه 11 آبان 1393 ، ساعت 07:08 ب ظ
جناب 0111چشب بخیال
نقل قول
 
 
0 # سید در تاریخ: دوشنبه 12 آبان 1393 ، ساعت 10:08 ب ظ
سلام خدمت آقای امینی
خواهش میکنم دعواهای شخصی رودر وبسایت منتشر نکنید
جای این صحبت ها دراینجا نیست.
باتشکر
نقل قول
 
 
0 # mوm در تاریخ: چهارشنبه 14 آبان 1393 ، ساعت 01:08 ب ظ
گذشته ها گذشته ... به فکر حال و آینده باشید.
ابنوا همیشه ته پرچم بالا..
نقل قول
 
 
0 # ببرمازرون در تاریخ: یکشنبه 18 آبان 1393 ، ساعت 12:08 ق ظ
مشتی آشنا،فکر کردم دیدم اینجور لفظ قلم صحبت میکنی احتمال داره قاضی محله باشی دستای ماهم رفت بالا :cry:
جناب عالی اگه تو شورا بودی حتی یه یک ریالی هم از بیت المال حدر نمی رفت باور کن حیفه.تو خونه نمون، یه کاری بکن. محله به آدمایی مثل شما حتما احتیاج داره پشت پرده حق طلبیدن بدرد کسی نمیخوره تازه اگه قرار بود تمام مدارک رو به قول شما رسانه ای کنیم دیگه سنگ روی سنگ نمی مومند.باشه حسابشون با خدا ...هرکسی جوابگوی اعمال خودشه
نقل قول
 
 
0 # ببرمازرون در تاریخ: یکشنبه 18 آبان 1393 ، ساعت 12:08 ق ظ
با عرض پوزش در کلمه های فارسی چیزی به نام چشب نداریم معمولا چشم به کار رفته میشه از شما که آنقدر زیبا سخن گفتین بعید بود.
نقل قول
 
 
0 # سید حسن نوه حاج مسیح در تاریخ: دوشنبه 20 بهمن 1393 ، ساعت 07:11 ب ظ
باسلام.
پیشنهاد می کنم از طرف سایت روستا یه سیم کارت بخرید و با نام درد دلها یا هر نام دیگر گروهی در وایبر درست کنید و اعضا در اونجا با هم بحث و گفتگو کنن شما هم موظف نیستید هر بحثی رو در سایت بار گذاری کنید. ایجاد کدورت و چالش بیشتر میشه. ممنون
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20