*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

كلاس آموزشي تغذيه براي ديابتي ها در روستا (يادآوري)


با توجه به افزايش بيماران ديابتي در روستاي ايمن آباد و كروكلا، گروه نواندیش روستا با همکاری انجمن دیابت شهرستان بابل، در نظر دارد برای ارتقاء سلامت اهالی روستا در راستای رسالت خود که اطلاع رسانی می باشد، كلاس آموزشي با حضور مدرس و کارشناس تغذیه و مسئول انجمن دیابت شهرستان بابل آقای مهندس مهدی عیسی پور در روز شنبه 26 مهرماه 1393، در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد برگزار نماید.

 

كلاس آموزشي مورد نظر قرار بود روز پنجشنبه 24 مهرماه برگزار شود كه به روز شنبه موكول شد.

 

این کلاس درباره تغذيه ديابتي ها بر اساس گروه خونی می باشد، يعني نوع غذاهايي كه مي تواند در كنترل يا افزايش بيماري ديابت نقش مستقيم داشته باشد.

 

اين كلاس آموزشي براي افرادی که دیابتی و یا خانواده دیابتی دارند توصیه می شود.

 

 

 

کسانی که مشتاق هستند تا در اين كلاس شركت نمايند، براي ثبت نام بايد با شماره تلفن همراه آقاي نقي نجفي ايمني تماس حاصل نمايند.( 09111148450 )

 

 

 

 

 

تغذيه ي ديابتي ها

مهندس مهدی عیسی پور

شنبه 26 مهرماه 1393، ساعت 15

مسجد صاحب الزمان روستاي ايمن آباد

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر: نقي نجفي ايمني،مسئول گروه نو انديش روستا

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20