*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

صعود مقتدرانه شاهین به صدر جدول+عكس

 

در ادامه ي مسابقات ليگ دسته اول فوتبال مازندران، و از هفته ششم آن، تيم شاهين روستاي مان عصر امروز در زمين شهداي روستاي ايمن آباد و كروكلا به مصاف تيم صدر جدولي خاور جوان آمل رفت كه با يك بازي خوب و همچنين درخشش دروازه بان خود توانست سه امتياز بازي را از آن خود كند و به صدر جدول رده بندي صعود نمايد.

 

 

 شاهين كروكلا  1                                 0  خاور جوان آمل

 

 

 

 

بازي از ساعت 16 و با قضاوت آقايان جهاني، هاشم زاده و جعفريان آغاز شد.

 

تیم آملی خاورجوان جهت تثبیت جايگاه خود در صدر جدول پا به میدان نهاده بود و در بیست دقیقه نخست بازی، نیز توپ و میدان را در اختیار داشت.

 

بازیکنان شاهین نیز از ابتدا سعی در کنترل بازی داشتند و تلاش نمودند، حملات ابتدایی تیم حریف را خنثی نمایند.

 

در دقیقه 27 این دیدار مصطفی هاشمی بصرا  اولین گل تيم شاهین و تنها گل این دیدار را وارد دروازه حریف نمود و تیم شاهین روستایمان با کسب این سه امتیاز با ارزش توانست به تنهایی در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال مازندران قرار گیرد.

 

 

در اين بازي كه خشونت زيادي را نيز به همراه داشت 7 كارت زرد را براي بازيكنان دو تيم به همراه داشت كه 4 كارت زرد آن سهم تيم شاهين بود.

 

 

 

 

 

در دقيقه 75 بازي نيز به دليل درگيري لفظي تماشاگران تيم شاهين با بازيكن تيم حريف نزديك به 4 دقيقه بازي متوقف شد كه با دخالت سيد علي هاشمي كرويي مدير عامل باشگاه شاهين اين امر خاتمه يافت و بازي ادامه پيدا كرد.

 


در دقيقه 88 بازي خطاي دروازه بان روي بازيكن تيم خاورجوان آمل يك پنالتي را از آن تيم حريف نمود كه سید صابر هاشمی دروازه بان آماده تیم شاهین توانست با مهار آن مانع تقسیم امتیاز بین دو تیم گردد.

 

 

 

 

 

 


بهرحال سئوال اينجاست كه چگونه مي شود تيم فوتبال شاهين كروكلا با برد پياپي خود، يكباره به يك تيم ته جدولي آنهم در يك بازي خانگي، نتيجه را واگذار مي كند و يك تيم صدر جدولي بدون باخت را از پيش رو بر مي دارد؟

 

 

آقاي علي جعفري علمدار، سرمربي تيم فوتبال شاهين كروكلا ابتدا ضمن مثبت ارزيابي كردن عملكرد بچه هاي تيم شاهين، تيم حريف را تيمي بدون باخت و با انگيزه خواند و افزود: بچه هاي ما 20 دقيقه ي اول بازي را با استرس آغاز نمودند و اينكه با تيمي بدون شكست در اين فصل بازي مي كنند كمي دلهره را برايشان ايجاد نمود تا با احتياط بيشتري عمل كنند.

اما شرايط فيزيكي و دوندگي خوب بچه ها و همچنين انجام آنچه ما خواستيم و اجرايي كردن بخش اعظم آن در بازي به نتيجه ي دلخواه رسيديم.

 

ايشان در پاسخ به شكست بازي قبلي مقابل تيم ته جدولي دهياري رشكلاي آمل عنوان نمودند:

طي چند جلسه تمرين تيم شاهين، تعدادي از بچه ها متاسفانه با در جلسات حضور نداشتند و اين مهم يك امر قطعي در فوتبال استك كساني كه در تمرين حاضر نباشند نمي توانند در بازي شركت داده شوند. لذا مهمترين اصل يك تيم، اخلاق و نظم حاكم در آن تيم است. 7 نفر از بازيكنان اصلي تيم در تمرينات شركت نداشتند و اين بي نظمي ها قابل اغماض نيست. حتي اگر تيم شكست هم بخورد ارزش آنرا دارد تا نظم تيمي از سوي همه ي اعضا رعايت شود.

 

 

 

 

سيد علي هاشمي كرويي مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين كروكلا نيز ضمن قدرداني از بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال شاهين، همچنان نگران مشكلات مالي تيم است كه بسيار شرايط را برايش سخت كرده است.

 

هزينه آمبولانس و پزشك در بازي، نيروي انتظامي و تامين امنيت بازيكنان، هزينه اياب و ذهاب داوران، هزينه پذيرايي در بازي و موارد ريز و درشت ديگري كه در هر بازي بايد پرداخت شود، جداي از آن دغدغه ها و دلهره هايي است كه از صبح روز بازي تا ساعتي پس از بازي برايم به همراه دارد، دغدغه هاي كمي نيست.

 

شما تصور كنيد كه به هر دليلي آمبولانس حاضر نشود و يا نيروي انتظامي در زمين بازي قبل از آغاز بازي حضور نيابند. نتيجه سه بر صفر به نفع تيم ميهمان اعلام مي شود، حال هزينه يكصد هزار توماني آن در هر بازي جاي خود دارد.

 

نداشتن رختكن، سرويس بهداشتي، آب آشاميدني، راه و جاده مناسب و ... دغدغه هايي مي باشد كه همت تمامي اهالي و علاقه مندان به فوتبال را مي طلبد.

 

 

 

 

 


 


از نكات جالب توجه در بازي امروز ضبط ويدئويي مسابقه كه با تصوير برداري آقاي عابدين حسن نيا و گزارش گزاشگر پويا و توانمند روستاي مان سيد پويا هاشمي كرويي همراه بوده است. سيد پويا هاشمي كه در مسابقه انتخاب گزارشگران برتر فوتبال كشور در سال گذشته هم شركت كرده بود تا پاي دور نيمه نهايي نيز پيش آمد.

 

سعي مي شود دقايقي از اين بازي، طي هفته جاري در وبسايت روستا به نمايش گذاشته شود.

 

 

 

 

 براي تماشاي تصاويري از اين بازي روي تصوير زير كليك نماييد.

 

 

 

هفته هفتم ليگ دسته اول فوتبال مازندران نيز، يكشنبه ي آينده يعني 30 ام شهريورماه 1393، و از ساعت 16 برگزار خواهد شد كه تيم فوتبال شاهين كروكلا ميهمان تيم فوتبال حربده محمود آباد مي باشد.

 

 

 

حربده محمود آباد  -                              -  شاهين كروكلا

 

 

 

شما عزيزان مي توانيد جدول كامل رده بندي و نتايج بازي هاي هفته هاي مختلف ليگ دسته اول فوتبال مازندران را، در وبسايت هيات فوتبال مازندران، كه در زير جدول رده بندي مسابقات در وبسايت روستا، لينك شده است مشاهده نماييد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تهيه،تنظيم و عكس ها: سيد فضل اله هاشمي كرويي


 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # mوm در تاریخ: جمعه 28 شهریور 1393 ، ساعت 01:06 ق ظ
پهلوونا دستابالا.. شمه خنابدون ...
نقل قول
 
 
0 # عشق فوتبال در تاریخ: یکشنبه 30 شهریور 1393 ، ساعت 09:06 ق ظ
این برد باشکوه را به آقای علی هاشمی و آقای علی جعفری و بازیکنان تیم شاهین تبریک می گوییم و امیدوارم این تیم به مقامی که شایسته ان است صعود کنند که می کنند.
وامیدوارم مشکلات مالی تیم هر چه زودتر حل شود بایاری مردم انشاالاه
نقل قول
 
 
0 # tatso ya در تاریخ: یکشنبه 30 شهریور 1393 ، ساعت 10:06 ق ظ
با آرزو ی موفقیت بیش تر و عرض تبریک به آقای سید علی هاشمی مدیرعامل محترم تیم شاهین و آقای علی جعفری سرمربی گرانقدر تیم و بازیکن های پرتلاش تیم شاهین امیدوارم به مراحل بالا تر صعود کنند
:D
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20