*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

كسب 1طلا، 2نقره و مقام چهارمي كشور براي باشگاه آرمان

 

تيم باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان روستاي مان در مسابقات كشوري قزوين در رشته ورزشي كونگ فو توآ در رده سنی نوجوانان و نونهالان با كسب يك مدال طلا و دو نقره به نمايندگي از استان مازندران به مقام چهارمي اين دوره از مسابقات رسيد.

 

 

 



 

سید تقی هاشمی رئيس هيات ورزش هاي رزمي شهر زرگرشهر و بخش لاله آباد و مسئول باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان روستایمان و همچنين سرمربی تیم نوجوانان و نونهالان کونگ فو توآ شهر زرگرشهر، با بیان این مطلب افزودند:

در اين دوره از مسابقات كه با حضور 28 تيم از 25 استان كشور در شهرستان قزوين برگزار شد از سطح نسبتا" خوبي برخوردار بود اما همواره اين ناداوري ها شرايط را براي ورزشكاران و تيم ها بسيار سخت مي كند.

 

ايشان با بيان اينكه متاسفانه دو ورزشكار نوجوان روستايمان يعني سيد امير حسين ارشادي و محمد ابراهيمي از كسب مدال باز ماندند به معرفي سه مدال آور باشگاه فرهنگي ورزشي  آرمان پرداختند:

 

1_  امير حسين رستمي       مدال طلا      در رده نوجوانان  و  در  وزن  55kg _   

 

 

2_  امير محمد پولادي           مدال نقره     در رده نوجوانان  و  در  وزن  63kg _   

 

 

3_  امير حسين محموديان    مدال نقره     در رده نوجوانان  و  در  وزن  47kg _   

 

 

 

 

در رده بندي تيمي نيز نتايج زير به دست آمد:

 

1_ كردستان

2_ تهران مركزي

3_ هرمزگان

4_ مازندران(باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان )

 

 

 

 

 آقای هاشمی در ادامه ضمن اعتراض به ناداوري در اين دوره از مسابقات، فيلم مسابقات فينال دو وزن 47 و 63 كيلوگرم را به فدراسيون كونگ فوتوآ در تهران ارسال نمودند كه در صورت تاييد مدال طلاي اين دو وزن براي باشگاه آرمان مقام سومي اين باشگاه قطعي خواهد بود.

 

 

ايشان در ادامه ضمن سپاس فراوان از آقاي افشين لاسمي ايمني كه به عنوان حامي مالي تيم هزينه هاي حضور در اين دوره از مسابقات كشوري را در قزوين بر عهده گرفته بود خاطر نشان كرد:

هدف اصلي بنده جداي از ساير اعضاي باشگاه، معرفي ورزشكاران روستايمان ايمن آباد و كروكلا به تيم ملي كشورمان و شركت در مسابقات رسمي بين المللي مي باشد كه اميدواريم اين مهم تحقق يابد.

 

 

ايشان در ادامه عنوان نمودند اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا در رده هاي سني مختلف مي توانند با ثبت نام در باشگاه آرمان بصورت رايگان از آموزش هاي اين رشته يعني كونگ فو توآ برخوردار شوند. اين كلاس ها روز هاي فرد از ساعت 19 تا 20:30 برگزار مي شود.

 

 

 

 

 

 

اين موفقيت ارزشمند را به

 

سيد تقي هاشمي كرويي و تمامي اعضاي باشگاه فررهنگي ورزشي آرمان،

 

و اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا تبريك مي گوئيم.

 

 

 

 

 

 ارسال خبر: سيده كوثر هاشمي كرويي (مربي تيم ژيمناستيك باشگاه آرمان)

 

 

{jcomments on}

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ح.الف در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 08:05 ب ظ
سلام و تبريك به آقاي هاشمي.
واقعا" كار بزرگيه. ساده نبايد از اين موفقيت بگذريم.
با چه زحمتي باشگاه رو احداث كردن و با چه عشقي دارن به كارشون ادامه مي دن.با يه خانواده ورزشي كه همه شون ورزشكار هستن.
ايشااله مردم روستا بچه هاشون رو بجاي اينكه به شهر بابل بفرستن با هزينه اياب و ذهاب و خطر جاده ها به باشگاه محلشون بفرستن تا هم ذوق و شوق امثال هاشمي ها بيشتر بشه و هم نگراني شون كم بشه.
با اين مقام هاي به دست اومده طي چند سال اخير يعني باشگاه آرمان يكي از قويترين باشگاه هاي استان هست.
اينكه قلبش واسه روستاش مي تپه ارزش فراووني داره.
خيلي ها حرف مي زنن اما يه جو عمل توشون نيست. اما بعضي ها خودشونو نشون دادن.
نقل قول
 
 
0 # 0098113211 در تاریخ: یکشنبه 26 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ق ظ
عرض تبریک خدمت اقای هاشمی و همه مسولان و ورزشکاران باشگاه ارمان ... انشالاه همیشه و در همه مسابقات پیروز و سربلند باشید.
نقل قول
 
 
0 # سیدماهان حسینی ایمنی در تاریخ: یکشنبه 26 مرداد 1393 ، ساعت 09:05 ق ظ
اقاهاشمی ممنونیم که باتلاش فراوون بچه ها روبه این مقام رسوندین.دوستای گلم ایشالاه همیشه موفق شین واسم باشگاهمون باافتخار به گوش همه برسه.
نقل قول
 
 
0 # نقی میرنظر در تاریخ: یکشنبه 26 مرداد 1393 ، ساعت 09:05 ق ظ
جناب اقای تقی هاشمی مرحبا به همت بلندتان که با همه سختیهایی که اینگونه ورزش هادرسطح کشور داردشانه خالی نکرده اید واین نشان از عشق و علاقه شما به ورزش و هدف بلندتان است. همیشه پایدار وسربلندباشید
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20