*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حريم روبروي بريدگي روستا، آسفالت شد

 

پس از آسفالت ورودي روستاي ايمن آباد كه بازتاب خوبي در ميان اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا داشته است، با همّت اعضاي شوراي اسلامي، دهياري و با همكاري تعدادي از اهالي روستاي ايمن آباد، بويژه مغازه داران كنار جاده ي اصلي، آسفالت حريم جاده، واقع در روبروي بريدگي روستا تا كنار رودخانه ي اصلي، انجام شد.

 

 

 طي تماس تلفني با دهيار روستاي ايمن آباد، ايشان عنوان نمودند:

يكي از مهمترين مشكلات اين بخش، دور زدن اهالي با خودرو از بريدگي بوده است كه به دليل حريم جاده ي نامناسب و چاله هاي متعدد، در بسياري از موارد به تصادفات جاده اي نيز ختم مي شد.


در اين بريدگي راننده براي اينكه از جاده اصلي خارج نشود، و روي آسفالت جاده باقي بماند، سرعت خودرو را هنگام عبور از بريدگي كاهش مي داد كه باعث تصادفات شديدي مي شد.

 

 

اين مهم،  به راننده اين امكان را مي دهد كه با سرعت مناسب از بريدگي عبور كند و به باند آسفالت شده ي حريم جاده در روبروي بريدگي برود و نگراني از اين بابت وجود نداشته باشد و با طي مسر حدود يكصد متري به ورودي روستا برسد.

 

 

 

سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند:

 

آسفالت اين بخش از حريم جاده به ميزان 130 تُن بوده است كه 40 تُن توسط اداره كل راه و شهرسازي مازندران اختصاص يافت و 90 تن ديگر آن، آزاد خريداري شده است.

 

30 تن از 90 تن خريداري شده توسط خودياري اهالي و عزيزاني كه در حريم جاده ي اصلي، مغازه دار بوده و محل كسب و كارشان بوده است پرداخت شده است و 30 تن ديگر توسط دهياري روستا و از بودجه عمراني آن پرداخت شد. هزينه 30 تن ديگر به عنوان بدهي بوده و هنوز پرداخت نشده است.

 

 

سيد نقي حسيني ايمني عنوان نمودند به دليل مساحت بالاي حريم جاده و كمبود ميزان آسفالت، بر خلاف ميل باطني و كارشناسي و با توجه به اصرار مغازه داران اين بخش( آزار ديدن از گرد و غبار زياد)، ارتفاع آسفالت از استاندارد مورد نظر برخوردار نيست.

 

از طرفي حدود 30 متر مربع نيز (از كنار رودخانه تا ورودي خيابان شهيد عباس اميني) آسفالت نشده است كه سعي مي شود در اولين فرصت اين مشكل نيز حل شود.

 

دهيار روستاي ايمن آباد كه حدود 20 روز پيش خبر از ايجاد و ساخت ديواره بتوني رودخانه ي اصلي، در ورودي روستا را داده بودند، در اين مورد گفتند:

 

در بسياري از مواقع كه شاهد بارندگي شديد هستيم، متاسفانه آب رودخانه بالا آمده و شاهد آبگرفگي سطح جاده ي اصلي تا ورودي روستا بوده ايم. (تصاوير آبگرفتگي در سال 1377)

 

 

 

 

بر اساس قولي كه به اهالي داده بوديم چند روزي مي شود كار احداث اين ديواره بتوني آغاز شده است و اميدواريم با احداث آن از بروز آبگرفتگي سطح جاده ي اصلي و ورودي روستا پيشگيري شود.

 

 

 

 

دهيار روستاي ايمن آباد در پايان از همكاري خوب اهالي روستاي ايمن آباد و همچنين كروكلا بويژه مغازه داران حريم جاده ي اصلي، بسيار قدرداني نمودند و اظهار داشتند:

مشكلات روستا بويژه فعاليت هاي عمراني كه بار مالي زيادي را به همراه دارد، آنهم براي روستايي كه دهياري آن منبع درآمد مالي خاصي ندارد، با همدلي، همكاري، اتحاد و اعتماد متقابل راحت تر حل خواهد شد.

 

ايشان مهمترين دغدغه مردم، دهياري و اعضاي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد را در حال حاضر طرح هادي نيمه كاره ي روستا ذكر نمودند كه متاسفانه بر اساس پيگيري ها، بنياد مسكن انقلاب اسلامي بابل بودجه ي خاصي براي انجام آن ندارد و همچنان بايد منتظر اين مهم باشيم. هرچند پيمانكاران سابق، هنوز مطالبات كامل خود را از دولت جهت انجام طرح هادي بسياري از روستاها دريافت نكرده اند. يعني اگر بودجه اي اختصاص يابد بايد ابتدا بدهي ها تصفيه شود و سپس ادامه ي كار صورت پذيرد.

 

 

 

ايشان در اين ادامه عنوان نمودند:

سعي مي شود قول هايي كه مسئولين از جمله نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، طي بازديد از روستا در سال گذشته به اهالي داده اند مورد پيگيري قرار گيرد تا شايد بتوانيم با تامين اعتبار بخش هايي از اين طرح بزرگ هادي در روستا را به مرحله اجرا برسانيم.

 

 

 

 

 


با سپاس از سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد، بابت همكاري با وبسايت روستا، در انعكاس خبرها و عملكردهاي دهياري روستا

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # چ.حسینی در تاریخ: سه شنبه 21 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ب ظ
سلام
با تشکر از مسئولین محترم روستا به خصوص دهیار جوان و تازه نفس به خاطر انجام این پروژه.
چند تا مشکل دیگه در مورد این منطقه از روستا به ذهنم رسید که اگه حل بشه شاید مشکلات تصادفات و خسارات در این منطقه کمتر بشه که بعضی از انها به وزرات راه ربط داره که شما بهتر می تونید منتقلش کنید:

1- وقتی این حاشیه کناری آسفالت شد احتمال حضور ماشین های گذری با سرعت بالا در این لاین و سقوط به داخل رودخانه وجود داره که میشه با نصب و ایجاد علائم راهنمایی این مشکل برطرف بشه

2- یه مشکل کوچیک دیگه هم در بریدگی وجود داره که بنظرم حلش زیاد هزینه نداره ولی احتمال تصادف را خیلی کاهش میده. اگه دقت کرده باشید چندمتر مانده به بریدگی اگه آسفالت خوبی انجام بشه راننده ها میتونن خودشونو به اون حاشیه کشیده و از برخورد خودروهای دیگه به پشت ماشین جلوگیری بشه، مثل کاری که در بریدگی دهک انجام شد.
محل این قسمت را در این عکس اپلودی مشخص کردم (https://www.mediafire.com/?j4yzcdez4zl9gzn)

با تشکر از زحمات و توجه شما
نقل قول
 
 
0 # باغ زندگی در تاریخ: سه شنبه 21 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ب ظ
واقعا خداقوت و دست مریزاد به ریاست واعضای محترم شورای اسلامی روستا بخصوص به دهیار جوان و فعال با همت.
بوی خوش خدمت، صداقت، پیشرفت و سربلندی روستا توسط این عزیزان به مشام می رسد.
باشد که قدردان زحمتهایشان باشیم و خدماتشان را ارج بنهیم.
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: چهارشنبه 22 مرداد 1393 ، ساعت 08:05 ق ظ
دستمريزاد به دهيار پيگير و اهل عمل روستا و دستمريزاد به اهالي روستا كه كار قشنگي كردن.
پيگيري و همكاري و تعاون اهالي روستا در كارهاي عمراني كه همه فكر مي كنن وظيفه دولته تو اين بي پولي(پولشويي)كا ر منحصر به فرديه.
ايشا اله اين روحيه رو بيشتر ببينيم از طرف مردم.
مردمي كه واسه مراسم كفن و دفن و مراسم سوم و هفتم و بدعت تو دينشون ميليونها تومن خرج مي كنن اما واسعه توسعه روستاشون و محل زندگي شون خرج نمي كنن.
خيلي اميد داريم مشكل جمع آوري زباله ها هم مشكل 5000 تومن در ماه واسه هر خانواده حل بشه و مردم به خودشون بيان.
دهيار قبلي روستا هم كمي اينهارو بهتر ببينه!!
خسته نباشن اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستا، مشكل مهمي حل شد، واقعا" ضروري بوده.
حالا ديگه ورودي محل و باز شدنش خيلي مهمه.
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: پنج شنبه 23 مرداد 1393 ، ساعت 01:05 ق ظ
باتشکر از رییس محترم شورای ایمن آباد و اعضا و دهیار پرتلاش جوانمان سختی های بسیاری برای رسیدن به اهداف خیرتان راپشت سر گذاشتین تا به موفقیت برسید. این موفقیت را به همه شما عزیزان تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر شما را خواستاریم واقعا ثابت کردین که انتخاب مردم بجا و درست بوده و شعار هایتان هدفدار بوده است.
به قول دوست عزیزمان (روستایی آباد ساختنی است نه دست یافتنی)
نقل قول
 
 
0 # مسترbin در تاریخ: پنج شنبه 23 مرداد 1393 ، ساعت 01:05 ق ظ
(تشکر تشکر تشکر )آقایونی که با شوراهای جدید این دوره همکاری نکردند به ضررشون تموم شد شاید حداقل به پشتوانه زحمات این عزیزان شما هم پررنگ دیده می شدید.
شما که همکاری ندارید چرا به درو دیوار چنگ میندازی که عضو این شورا بمونید بابا ولش کن همیشه تو اوج خداحافظی کردن شیرینتره... :cry: :lol:
نقل قول
 
 
0 # 3211 در تاریخ: پنج شنبه 23 مرداد 1393 ، ساعت 02:05 ب ظ
چه میکنن شورا و دهیار ایمن آباد.
حالا ورودی درخور نام محل شده
نقل قول
 
 
0 # 0098113211 در تاریخ: جمعه 24 مرداد 1393 ، ساعت 02:05 ب ظ
ممنون از دهیار و اعضا و رییس محترم شورای اسلامی روستای امین آباد. انشالاه همیشه و در همه گام سربلند باشین.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20