*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاج ذبيح اله پناهي درگذشت


 

 

همانا بندگان را  به چيزى از قبيل ترس، گرسنگى، كاهشى در اموال، محصولات و جان ها مى ‏آزماييم

 

و مژده از آنِ كساني است كه صبر پيشه مي كنند.  (سوره بقره/155)

 

 

 

دقایقی پیش حاج ذبیح اله پناهی پس از تحمل رنج 6 ماهه در کما به دیدار معبودش شتافت.

 

 

حاج ذبيح اله پناهي كه خود اهل روستاي بالاكروكلا(قاضي محله) مي باشد، در 13 بهمن ماه 1392، ناگهان دچار خونريزي مغزي و سپس ايست مغزي مي شود و با انتقال ايشان به بيمارستان آيت اله روحاني بابل و انجام عمل جراحي به ICU منتقل مي شود و به کما می رود.

 

 

ایشان یکماه پس از این حادثه و نا امید شدن پزشکان از بهبودش، به بخش منتقل می شود و سپس به همراه دستگاه هاي مربوطه كه به او وصل است به روستا و خانه اش در بالاكروكلا (قاضي محله) منتقل می شود.

 

 

 

 

طی این مدت یعنی 6 ماه هیچگونه تغییری در وضعیت جسمی او ایجاد نمی شود و در نهایت دقایقی پیش و در ساعت 19:30  ندای حق را لبیک می گوید.

 

 

 

 

 

 

حاج ذبيح اله پناهي فرزند ولي كه متولد سال 1317 مي باشد، جدای از اذان گفتن و خواندن دعا در ماه رمضان در مسجد النبی(ص)، از خوانندگان باتجربه روستاست كه ساليان سال، چه در شاليزارها و چه در شب نشيني ها، جهت زدودن خستگي و ايجاد نشاط روحي، با سر دادن صداي خوشش، خستگي را از تن و روان مردان و زنان خسته از كار و تلاش روستا مي زدود.

 

 

 


حاج ذبيح اله پناهي در اسفند ماه سال 1391، به پاس تلاشش در عرصه موسيقي بومي_محلي روستا، از سوي دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و كروكلا، مورد تقدير  قرار مي گيرد.

 

 

 

 

 

ضمن عرض تسلیت از سوی اهالی به خانواده محترم پناهی

 

اميدواريم خداوند، حاج ذبيح اله پناهي را مورد رحمت بیکران خودش قرار دهد.

 

 


مراسم ویژه شستشو و کفن نمودن ایشان در حال انجام است و در ادامه طی تشییع پیکر پاکش توسط اهالی روستا، در آرامگاه روستای بالاکروکلا به خاک سپرده می شود.

 

 

مراسم ختم ایشان فردا جمعه 17 مردادماه 1393، از ساعت 10 صبح به شیوه سنتی مجمعه نهار در مسجدالنبی(ص) روستای بالاکروکلا به صورت دعوت عمومی، برگزار می شود.

 

 

 

سایر مراسم ختم و هفتم در همین بخش خبری به آگاهی اهالی و علاقه مندان خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098113211 در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 10:05 ب ظ
خدایش ببخشد و بیامرزد... مردی پاک و مومن و خوش صدا بود انشالاه با مولایمان حضرت علی ع همنشین شود. روحش شاد
نقل قول
 
 
0 # 0098113211 در تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393 ، ساعت 09:05 ق ظ
هوالباقی... درگذشت اقای میثم محمدعلی پور داماد شیر محمد نظری را هم به خانواده های محترم علی پور و نظری و حسینی تسلییت عرض می کنیم.
نقل قول
 
 
0 # سیدیعقوب حسینی ایمنی در تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ب ظ
انالله و انا الیه راجعون جناب آقای رجب پناهی با نهایت تاسف درگذشت پدر عزیزتان رابه شما و خانواده گرامیتان تسلست عرض می نمایم.
(روحش شاد)
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393 ، ساعت 09:05 ب ظ
روحش شاد و یادش گرامی
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20